Schreiberlevel: Forenuntertertianer Beiträge: 195
User seit 27.02.2012
Geschrieben am 04.10.2018 um 13:07 Uhr  
Thanks Rietje en bofkont,
Bofkont, ik sta er steeds versteld van dat je die handige links terugvind . Zou het niet handig zijn ook een gelijkaardig draadje op te zetten met how to s voor de 171
Durf ik u in naam van mezelf en alle andere 171 rijders alvast bedanken!
Schreiberlevel: Forenstudent Beiträge: 1140
User seit 16.01.2012
Geschrieben am 11.10.2018 um 20:58 Uhr  
Het Duitse gedeelte hier kom ik niet, vind ik persoonlijk te vermoeiend om begrijpend te vertalen.
Ik heb zo mijn wegen wel waar ik alles vind.
Het zou leuk zijn als het Nederlandse gedeelte wat drukker/actiever zou zijn.
Schreiberlevel: Forengrundschüler Beiträge: 43
User seit 10.04.2017
Geschrieben am 11.10.2018 um 21:21 Uhr  
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabriofan_NL am 11.10.2018 um 21:26 Uhr ]
bofkont schrieb:
Het Duitse gedeelte hier kom ik niet, vind ik persoonlijk te vermoeiend om begrijpend te vertalen.
Ik heb zo mijn wegen wel waar ik alles vind.
Het zou leuk zijn als het Nederlandse gedeelte wat drukker/actiever zou zijn.
--
R171 SLK 350
Inderdaad, zou leuk zijn. Te weinig problemen met deze wagens denk ik
De vermeende olie onder de bijrijdersstoel is geen olie, ik heb afgelopen winter een bak achter die stoel gezet met een zak ontvochtigkorrels erin. Wat in het bakje komt is geen puur water, maar een soort mengel wat er wat met het verwijderen van de bak eruit is gelopen.
Olie heeft de pomp waarschijnlijk via de ontluchtingsnippel op de pomp verlaten. Geen lekkende zuigers dus.
Verder heb ik wat onderdelen gehaald bij ene Marco in Drunen, hij heeft altijd een paar SLK's staan voor de sloop. Heel handig en hij is niet te duur. Voor wie wil kan ik het telefoonnummer geven per PM
--
Groeten van René
200SLK, bj 2002, zwart met zwart/lichtbeige lederen interieur