Bedankt voor je reactie in het forum. Je zult al wel gezien hebben dat in middels het Hollands forum is omgedoopt in Nederlands Forum.
Nederlands forum is inderdaad beter.
Hoop nog veel van je te lezen in dit forum.
Ik weet niet waar je woont in Belgie maar misschien is het mogelijk in Belgie ook een stamtafel op te richten?
Succes,
Hans van Doorn
Ook bedankt voor je reactie op dit forum. Ik hoop trouwens dat je dit kunt lezen want in het Duits wil het me niet zo goed lukken.
Nu nog een stamtafel oprichten en we kunnen jullie uitnodigen om elkaar eens te ontmoeten.
Vele zonninge open kilometers met de SLK's
Grusse, (klein beetje Duits)
Hans van Doorn
Bedankt voor je reactie in het forum. Je zult al wel gezien hebben dat in middels het Hollands forum is omgedoopt in Nederlands Forum.
Nederlands forum is inderdaad beter.
Hoop nog veel van je te lezen in dit forum.
Ik weet niet waar je woont in Belgie maar misschien is het mogelijk in Belgie ook een stamtafel op te richten?
Succes,
Hans van Doorn
Flipper schreef ; "Zijn eerder de Nederlandse taal machtig ipv. de Hollandse taal"
Ben me niet bewust enig verschil Hollandse t.ov. Nederlandse taal en loop
toch al een aardig tijdje mee.
Zit al zo'n 5 jaar op autoforum's duitse automerken en zie dat de Belgische
deelnemers het vooral heel sterk in het optisch tunen van hun wagens zoeken i.p.v. prestatie verbetering. Geldt dit ook voor jullie B SLKérs ?
Pas gelezen dat er totaal zo'n 2.700 SLK's door DC aan Nederland direct geleverd zijn. Veelal 200 / 200K uitvoering zo is mijn indruk.
Hoe ligt dat in België ?
Hallo Belgium,
Welkom bij de club. Hou ons op de hoogte van de levering dan kunnen we hem misschien een keer aanschouwen als er eens een tourtocht komt.
Anders zet maar een foto op dit forum.
Succes en blijven reageren.
Hans van Doorn
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von belgium am 30.05.2004 um 19:00 Uhr ]
Hallo Hans,
Onlangs kon ik de nieuwe 200Kompressor Automaat uitgebreid testen. Ging goed vooruit moet ik zeggen. Alleen spijtig dat niet gekozen werd voor de motorvariant met 193 DIN PK uit de C-klasse Sportcoupé...motortuning is misschien een oplossing.