Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 28.05.2010
| Geschrieben am 02.07.2015 um 15:57 Uhr  
| Dat is heel iets anders dan ik heb gedaan. Ik heb gewerkt als Proces Operator, 27 jar in de chemie met medicijn bereiding en nog 8 jaar energie opwekken. Altijd ploegendienst gelopen en ik vond het helemaal top. Geen last met overgangen alleen in de laatste jaren wat slechter slapen met de nachtdienst.
Maar nu de auto, de lampjes doen het weer, alleen de benzinemeter deed even niet meer mee. De steker nog een keer los en vast en hij werkte weer. Nu door aan het volgende probleem. Stotteren en overslaan bij een koude start. Ook back fire bij het accelereren dus er is iets niet goed. De nokkenas sensor is ok en ik verdenk een bobine. Volgende week maar een andere halen en dan gaan uitwisselen.
Het is al een oudje uit 1998 met 208000 km op de teller dus er komen wat gebreken.
Ik laat weer weten hoe het verder gaat.
Prettig warm weekend gewenst | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an norfolkline Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 28.05.2010
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 28.05.2010
| Geschrieben am 04.07.2015 um 15:18 Uhr  
| Daar ben ik weer. Naar de sloop geweest voor een LMM maar die hadden ze niet. Dan maar internet afstruinen en er uiteindelijk een gevonden die betaalbaar is bij VIDAXL .nl Deze besteld en de levertijd is 2 werkdagen. Zodra hij er is monteren en maar hopen dat het weg is. Ik heb gisteren nog een rit gemaakt en eens goed opgelet wat er gaande is. Bij de koude start stotteren en de eerste 200 meter niet lekker lopen. Eenmaal aan de gang gaat het wel. Als je op een rotonde afkomt en je laat hem uitlopen om daarna weer gas te geven gaat alles goed als je maar langzaam aan doet. Geef je iets meer gas dan smoort de zaak en krijg je back fire. Dit ook als je de kickdown gebruikt, smoren, klap en niet vooruit te branden. Als je er dan over nadenkt zou het inderdaad de LMM kunnen zijn omdat het bij rustig aan doen niet voorkomt.
Ik houd jullie op de hoogte. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an norfolkline Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
| Geschrieben am 04.07.2015 um 21:24 Uhr  
| Als ik je probleem lees ben ik ervan overtuigd dat het de LMM is. Ik had precies dezelfde problemen. Ik heb de LMM overigens op Ebay gekocht 4 weken geleden. Binnen 2 weken had ik hem thuis, ingebouwd en alles gaat probleemloos. Het is de 2e keer dat ik dit probleem heb gehad, 2 jaar geleden na het opladen van mijn accu. 4 weken geleden, na het opladen van mijn accu!! Duidelijk dus waardoor hij kapot is gegaan. Volgende keer de accu afkoppelen en apart opladen en weer inbouwen en aansluiten denk ik. Ik schrijf dit maar even zodat iedereen daarmee rekening kan houden.
--
Besitzer 230 SLK Kompressor 1999 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ceeswb Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 28.05.2010
| Geschrieben am 04.07.2015 um 21:38 Uhr  
| Kijk Cees, zo helpen we elkaar met kleine tips. Ik heb zelf altijd de accu verwijderd uit alle auto's die ik heb gehad als ze opgeladen moesten worden. Dat waren de " eenvoudige " exemplaren. Met de E280 van mijn vrouw is het echter zo gelegen, daar kan je zelf eigenlijk niets anders aan doen dan wassen, stofzuigen en de bandenspanning controleren. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an norfolkline Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
| Geschrieben am 05.07.2015 um 09:09 Uhr  
| De lichten had ik aan laten staan zodat de accu leeggetrokken werd. Hoe kan dat denk je. Nou, heel gewoon. Als je de sleutel uit het contact haalt en je stapt uit zonder de lichten uit te doen gaat ie piepen waarna je alsnog je lichten uit doet. Echter, ik zette de auto op de oprit, zou later op de dag weer weggaan dus liet de sleutels in het contact zitten. Als je dan de deur opent gaat het alarm NIET af. Daar kwam ik dus achter toen het te laat was! (nog een kleine tip dus)
--
Besitzer 230 SLK Kompressor 1999 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ceeswb Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|