Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 195
User seit 27.02.2012
| Geschrieben am 06.07.2013 um 09:56 Uhr  
| Met je dakprobleem kan ik je niet verder helpen.
Wat de injector probleem aangaat zou ik zoals hier reeds eerder aangegeven eerst injector cleaner aan de benzine toevoegen...........doet veelal wonderen en kwaad kan dit zeker niet.
Helpt het niet dan is uitlezen uiteraard de simpelste manier, wil je zelf achterhalen of er met die eerste injector iets fout is dan zou ik bvb één en twee demonteren en omwisselen. Zit de fout dan bij twee dan weet je wat te doen. Blijft de fout bij één zitten dan komt de fout ergens van het motormanagment en dan moet je hem zowieso laten uitlezen.
Succes
--
Hopelijk lost de ster de verwachtingen in | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ZENOBIE Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 9
User seit 14.05.2013
| Geschrieben am 06.07.2013 um 11:54 Uhr  
| Dank je het dak werkt als ik het dak zelf en de gootjes goed schoon houdt.
De injectie is alleen de eerste cylinder. ik heb gewisselt en de Injektoren met ultrasound laten reinigen geen geluk. dus (weer) naar MB. laatste meting hebben ze me verteld de kompressor was kapot €2000. Mijn vriend heeft de luchtmeter schoon gemaakt en toen liep alles weer fijn voor €20. Mijn lokale MB dealer ziet mij als een lopende portmonnaie daar wordt ik als hollander ook niet blij van.
Nou ja toch Maar weer doormeten laten | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rik Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| Geschrieben am 06.07.2013 um 16:35 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von bofkont am 06.07.2013 um 16:36 Uhr ]
Kompressor gaat zelden tot nooit stuk van MB.
Zijn echt oer en oer degelijk!!
Rare diagnose ook van de dealer.
Mocht hij ooit wel stuk gaan weet ik nog wel eentje voor 250 euro.
Wel een gebruikte.
LMM schoonmaken is maar een erg tijdelijke optie.
Beste is vervangen, trouwens een standaard SLK 230 kwaaltje een kapotte luchtmassameter, mijne is ook al vervangen.
Bij de dealer kost je dit 3 tot 400 euro.
Maar je kan ook een universele pierburg kopen voor 100 euro, net zo goed.
Google maar eens op pierburg.
--
R170 SLK 230 kompressor automaat | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an bofkont Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenvorschüler
Beiträge: 21
User seit 11.07.2008
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenvorschüler
Beiträge: 21
User seit 11.07.2008
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 9
User seit 14.05.2013
| Geschrieben am 28.07.2013 um 11:09 Uhr  
| Dank je, ik kontroleer de hydroliekolie wanneer mijn Auto terug is. Na een zeer zonnige twee weken Engeland met open dak en 28 graden heb ik de wagen in Sheffield aan mijn dochter gelleend en die is er nu mee in Frankrijk.
Kleine probleempjes komen op, hij verliest wat water en het radiator controle lampje gaat aan, de temperatuur blijft echter onder de 100 graad Maar de volgende ochtend moet er toch een halve lieter koelvloeistof bijgevuld worden. Het probleem met koude start is nog niet weg en in Grenoble (lage luchtdruk??) wou hij niet boven de 100 km snel rijden. Onderaan de berg ging het weer normaal.
Heeft de Garage ook weer wat te doen nadat mijn dochtertje mijn wagen terugbrengt
Al met al zit de grijns van oor tot oor niet Meer alleen op mijn gezicht, het is aanstekelijk en mijn vrouw, mijn dochter en de vriend van mijnm dochter hebben ondertussen identieke grijnzen op het gezicht.
Meer fots later
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rik Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrünschnabel
Beiträge: 9
User seit 14.05.2013
| Geschrieben am 16.09.2013 um 08:47 Uhr  
| Zaterdagmorgen is mijn SLK op een aanhanger richting Hongarije gegaan!!!
Is dat het einde???
Nee, een nieuw begin.
Na een zomer met SLK is me een ding duidelijk. MB cabrio rijden is veel te leuk om te laten. Vijftien jaar oud of niet, mijn cabrio moet probleemloos funktioneren. Ik laat hem dus geheel nakijken en in de best mogelijke staat brengen. In de MB garage kan ik me dat niet veroorloven (kan ik ook gelijk een nieuwe kopen) maar dankzij mijn kontakten in Hongarije gaat het daar nog. Mechanisch wordt hij weer als nieuw, al de krassen en kleine roestplekjes van 15 jaar gebruik worden nieuw gespoten maar het interieur moet nog maar een jaartje wachten dat komt later aan de beurt. Ik verheug me al op de lente, eerst over de Autobahn met 200+ naar huis karren en dan rustig met open dak genieten.
Daarmee zullen ook de 2 bekende problemen opgelost worden.
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rik Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|