Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 186
User seit 26.07.2008
| Geschrieben am 02.07.2012 um 19:14 Uhr  
|
JohnK schrieb:
geen probleem,
mijn dak wordt, op het wassen na, ook niet nat, maar de auto was niet altijd in mijn bezit.
blijkbaar hebben meer SLK's het probleem en zou eigelijk het volgende willen weten: indien mogelijk eens een lijstje maken en kijken of er een verband is:
2004 wel roest
1998 wel roest (staat jaarrond buiten) Gr, Peter
gr
John
--
R170 230 Final Edition 2004
--
SLK 230 automaat, '98, brillantzilver metallic,
"16 zomer + wintervelgen, zwart leer+verwarming , lekker orginele auto. 143500km.
Tourtip: de Bollenstreek | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peter230SLK Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 27
User seit 12.01.2012
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 02.12.2011
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
| Geschrieben am 04.07.2012 um 07:13 Uhr  
| Onze SLK is voor het eerst inverkeer gesteld in 1998, volgens het gelijkvormingsattest is hij gebouwd in 1997. Volgens de vorige verkoper zou ik nu de derde eigenaar zijn. Hij heeft er nog geen 100000 km opstaan.
Geen roest, dus altijd binnen in de garage geslapen!
Wij genieten van hem met volle tuigen in de zomer.
Marc & Relinde | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an rietje Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
Beiträge: 43
User seit 25.04.2008
| Geschrieben am 07.07.2012 um 01:52 Uhr  
| Ik heb ze bij mijn vorige slk r 170 ook vervangen vanwege roest. Ff inspuiten met iets vettigs voor het monteren en het kan er weer jaren tegen. Je zou je bij deze auto meer zorgen moeten maken over plekken die je niet zo goed kunt zien. Bij mij vielen er gaten achter de koplampen in de spatborden. Meestal , bij mij dan, begon de roest op de tapeinden waar aan de onderzijde de kunstof delen mee vastgeschroefd zitten. Die tapeinden zitten gepuntlast op het chassis en zijn gevoelig voor roest.
--
R171 Schwarz Metallic | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an wijnen_one Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|