| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: motor van de blower schoongemaakt. |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 19.10.2011 um 19:13 Uhr  
| Goeie tip!
Het was even zoeken, de acrobaat uitgehangen in de auto, ondersteboven om onder het dashboard te kunnen kijken. 2 schroefjes los las ik al, ik denk dan zal ik dat ding met die troep van het plaatje hierboven al in handen hebben, maar ik zag nog een ding met 2 schuifjes die je opzij moet schuiven, dan stekkertje loshalen die eraan zit, en toen zag ik een vergelijkbaar stilleven als op dat plaatje hierboven. Beetje zelfde hoeveelheid troep. Hij heeft ook zo'n 5 jaar buiten gestaan (nu niet meer), dus daar zal het nog van zijn.
Ik heb ook zo'n snerpje/rateltje waarvan het geluid verandert als je de blower harder/zachter zet, hetgeen een blaadje moet zijn (soms kan het ook even weg zijn geloof ik). Maar dat hoor ik van recht voor mij, blazertjes in het midden v dashboard, dus verwacht niet dat het met schoonmaken van dat klepje rechtsonderin weg zal zijn. Het is misschien wel te testen maar wil de accu zo min mogelijk aanspreken.
Ook heb ik gemerkt dat als ik sleutel paar tikjes geef zodat de auto stroom heeft er meteen een paar dagen een benzinelucht in de garage hangt. Dus laat maar even...
Iemand die dat trouwens kan verklaren? Je zou bijna denken dat er dan in een benzineleidinkje waar druk wordt opgebouwd een lekje zit dat er wat ontsnapt ofzo?
--
230K, 2000, 6-handbakker (57.500 km) + 107 (12.000 km) | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 157
User seit 03.09.2011
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 56
User seit 15.06.2010
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
| Geschrieben am 06.11.2011 um 08:07 Uhr  
| Als jullie zoveel bladertroep in de auto hebben dan zou ik ook even de afvoerkanalen controleren. Deze raken makkelijk verstopt door dezelfde bladeren.
Als ze verstopt zijn is dit een ideale voedingsbodem voor roest welke zich vaak pas na lange tijd (en als het al ver heen is) laat zien.
Zo gaat het ook met het vuil dat zich ophoopt achter/onder de schermen van je wielen. Zowel achter het kunststof als onder de omgevouwen metaalranden van de spatschermen.
gr. Jeroen
--
Finally knowing....
....that nobody knows.... | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an JKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :912 Mitglieder: 0 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|