Schreiberlevel: Forenritter Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
Geschrieben am 19.06.2010 um 09:53 Uhr  
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 19.06.2010 um 09:54 Uhr ]
Hallo Maurits,
Welkom ook namens mij en veel plezier met je nieuwe aanwinst!!
Op die leeftijd kiezen voor de SLK is op zich best bijzonder daar de meeste voor de geijkte merken gaan.
tot ziens op één van de meetings!
Groetjes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!*
Schreiberlevel: Forenabiturient Beiträge: 902
User seit 15.11.2007
Geschrieben am 21.06.2010 um 14:56 Uhr  
Hoi Maurits,
Van harte met je blitse bak Zelf kocht ik mijn SLK toen ik 28 jaar was, da's 2,5 jaar geleden. Ik reken mij evenwel nog steeds tot de categorie jonkies
Oliestopkabeltje moet je inderdaad zeker even doen, kan je een hoop duiten schelen.
Schreiberlevel: Forensextaner Beiträge: 56
User seit 15.06.2010
Geschrieben am 22.06.2010 um 07:25 Uhr  
Dank allemaal voor de reacties.
tja een slk is nou eenmaal veel mooier als een simpel golfje of wat dan ook en daarnasst is natuurlijk het dak super mooi en ideaal!!
Gisteravond men bumpers eraf gehaald.. de voorlip zat met popnagels vast op de hoeken dus moest toch de hele bumper eraf. De zwarte randen worden deze week gespoten.
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
Geschrieben am 22.06.2010 um 07:56 Uhr  
Popnagels...apart...Was bij mij met schroeven en moeren...Was dit ook zo voor de achterkant?
Nou is de voorbumper eraf halen ook geen hels karwei...
Wat ga je allemaal spuiten? En laat je het doen? Ga je ze zelf spuitplamuren of laat je het doen? En vergeet de blanke lak niet voor het mooie glimeffect...en dat je na een jaar niet het zwart er weer doorheen zie...
Ik ben er super tevreden mee...De lips en handvaten zijn nu de kleur van mijn auto...Volgende zijn de remklauwen, heldere mistlampen en boxen achter de stoelen...
Schreiberlevel: Forensextaner Beiträge: 56
User seit 15.06.2010
Geschrieben am 22.06.2010 um 18:28 Uhr  
Ja popnagels.. ik stond ook wel raar te kijken omdat jij zei dat het 2 schroeven waren. Maar de bumper er af halen gaat vrij makkelijk.
Een oom van mij heeft een autoschadebedrijf dus die gaat het voor een matsprijs helemaal plamuren en spuiten(hij garandeerde me dat het er hetzelfde uit zou komen te zien als de rest van de auto)
Hij gaat dus de onderlip van voor en achterbumper spuiten, de handvaten en de skirts. Behalve dan de rubber strip onderaan de deur. Ben zeer benieuwd in ieder geval! bij jou zag het er erg mooi uit op de foto!
Remklauwen ga ik ook eens over denken.. lijkt me wel gaaf!