Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
 | Geschrieben am 24.02.2010 um 23:00 Uhr  
| Goed om te lezen dat het portier wordt vervangen! Gelul van die verzekeringsagent overigens van die DB9, gevalletje appels en peren.
Zelf had ik gister ook nog even een angstig moment: ik reed op de snelweg (linkerbaan), een Citroen BX (ze bestaan nog, jaja) zag mij niet en drukte mij bijkans de vangrail in Gelukkig heb ik tegenwoordig een heel fijn remsetje, zodat alles nog maar net goed ging...
Groeten Peter | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Blitzen Benz Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 15.11.2007
 | Geschrieben am 25.02.2010 um 21:30 Uhr  
|
fokkemaat schrieb:
Weet iemand een richtprijs vor het spuiten van de voorbumper? De prijsopgave die ik ontving was € 750. Had een beetje het gevoeld dat het schade bedrijf het leuk vond om een MB SLK rijder een poot uit te trekken.
Hoi Wim,
Vorig jaar heb ik een barst in mijn achterbumper laten weghalen waarna de gehele bumper is overgespoten. Als ik het mij goed herinner was dat zo'n €350,00.
Groet Peter | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Blitzen Benz Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 19.12.2004
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 26.02.2010 um 00:09 Uhr  
| Dat is een hoop centen... nee je zit meer in de richting van 400 euri.
Een achterklep doet zo'n 250,- euro dat heb ik zo even tussen neus en lippen gevraagd. Ligt ook aan de voorbewerking en de- en montage onderdeel.
Portier komt trouwens morgen al binnen, was de laatste en komt bij een dealer weg uit Mainz.Het centraal magazijn heeft op dit moment geen één op voorraad en dan ben je zo vier weken verder als je hem dan moet bestellen.
Schadebedrag ligt op ruim 1900,- euro heb ik gehoord!
Groetjes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!* | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 15.11.2007
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 26.02.2010 um 18:18 Uhr  
| Haha...dat zou zomaar kunnen!!
Nog ff het volgende...nou werken sommige mensen niet altijd ff secuur en meestal schiet je er met een schade niet veel op.
Zo was bij MB destijds het portier vervangen maar hadden ze met het inzetten van de portierruit langs de binnenkant van het slot geschaaft waardoor er fijne krassen in m'n nieuwe zijruit zaten.
Aangezien daar de schadeafhandeling nogal wat ergenis opriep heb ik dat niet meer gemeld omdat ze ook m'n deurbekleding á 450,- euro hadden vernieuwd. Nu bij de demontage kwam het weer aan het licht en heb ik met korting via het schadebedrijf een nieuwe zijruit besteld.
Anders betaal je normaal nog apart de uren voor de- en montage.
De auto zit nu beter in de lak als toen hij uit de fabriek kwam!
Naar het schijnt is elke SLK armetierig dun gespoten gezien de steenslag tegen de motorkap die veranderd in kleine roestpuntjes.
Groetjes,
Richard
--
Antworten mit Zitat
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 26.10.2008
 | Geschrieben am 26.02.2010 um 19:17 Uhr  
|
road-ster schrieb:
Naar het schijnt is elke SLK armetierig dun gespoten gezien de steenslag tegen de motorkap die veranderd in kleine roestpuntjes.
Volgens mij heb jij voldoende inzicht hoe je de auto moet parkeren zodat ook de motorkap hervormd wordt... Kan die ook gelijk in de verse lak.
Tsja en dan alleen het dak nog
gr
--
Finally knowing....
....that nobody knows....
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an JKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 26.02.2010 um 19:53 Uhr  
| De motorkap is toen samen met de voorbumper gespoten in het kader van een cosmetische metamorfose na destijds 8 jaar geleden te hebben onder het ZOAB-asfalt.
Alleen het dak en de kofferklep hebben nog de eerste lak. Je kan natuurlijk wachten totdat er een tak naar beneden suist als het stormt of je laat het spuiten als je niet weet wat je met je geld moet doen.
M'n AMG-wielen wil ik ook eens onder handen nemen...tja wensen zat!
--
Antworten mit Zitat
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 02.03.2010 um 21:46 Uhr  
|
road-ster schrieb:
Dat is een hoop centen... nee je zit meer in de richting van 400 euri.
Een achterklep doet zo'n 250,- euro dat heb ik zo even tussen neus en lippen gevraagd. Ligt ook aan de voorbewerking en de- en montage onderdeel.
Portier komt trouwens morgen al binnen, was de laatste en komt bij een dealer weg uit Mainz.Het centraal magazijn heeft op dit moment geen één op voorraad en dan ben je zo vier weken verder als je hem dan moet bestellen.
Schadebedrag ligt op ruim 1900,- euro heb ik gehoord!
Groetjes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!*
Vandeaag even een andere schade hersteller bezocht. De prijs kwam inderdaad een stuk lager uit. Volgende week wordt de bumper voor € 350 in zijn geheel gespoten. Ik denk dat dit de juiste prijs is. Hij rijdt zelf in een R170. We hebben even lekker ervaringen uit lopen wisselen.
Groet,
Wim
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |