.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Hebben jullie weleens (grote) reparaties aan je SLK gehad?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 15.01.2010 um 20:19 Uhr   

Wij hebben alleen het accu moeten vervangen verleden jaar.
Onze wagen heeft er dikke 80.000 opzitten. En is van 31-10-2002.
Maaarrrrr slaapt latijd binnen, is nu ook in winterslaap in de licht warme stal. Dit omdat het huisbrand keteltje daar in de buurt staat.

--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting en dakloos!


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 114
User seit 23.01.2006
 Geschrieben am 16.01.2010 um 20:07 Uhr   
Philip,

Bedankt voor je reactie,

Groeten,

Joost

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jove    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 260
User seit 30.12.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 17.01.2010 um 11:59 Uhr   
Hallo Nick, Ik heb mijn 230K 1999 in 2003 met 53000km op de teller gekocht in Duitsland [ Duren] buiten de beurten die ik allemaal zelf uitvoer, zij mijn grootste uitgaven geweest aan 4 nieuwe banden en een nieuwe accu, dus dat valt nog wel mee, momenteel staat de teller op 102000km, ik vind hem dus wel een zeer betrouwbare auto.

groeten Pedro.

   

--
pedro

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an pedro    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peter230SLK

Schreiberlevel:
Forenuntertertianer
Forenuntertertianer
Beiträge: 186
User seit 26.07.2008
 Geschrieben am 18.01.2010 um 22:37 Uhr   


jove schrieb:



Philip schrieb:
Ik heb de SLK nu ruim 4 jaar, gekocht met 32.000 km, staat nu 63.000 km op zonder problemen, alleen fusee kogels vervangen.

Heb wel als het wat warmer weer is en ik kom terug van een rit, wanneer ik uit stap na de motor te hebben afgezet, hangt er een beetje benzine lucht rond de auto, even maar. Weet niet of dit ban achter of van de voorkant kom.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://philipgroenendijk.nl





Hoi Philip,
Vraagje: hoe wist jij dat de fusee vervangen moesten worden?
Als wij voorzichtig de afrit afrijden (alleen dan!) horen we: "TOK", "TOK": kan dat dat de fusee zijn?
Groeten,

Joost

Ik heb bij 110000 km mijn fuseekogels vervangen ivm opmerking bij APK meer als 1mm speling verder heb ik de dashboard 2 lampjes achter de kilometerteller moeten vervangen. Remschijven + blokken ivm gegroefde schijven
In de winter heb ik af en toe ook het "TOK TOK" geluid zoals Joost schrijft.
Ik heb er al naar laten kijken maar ze kunnen niets vinden, het duurt maar 100 meter daarna is alles verdwenen.
Heel af en toe blijft mijn knipperlicht permanent branden, vaak na activatie van de gevarenlichten. Hierna even met de hendel de ruitenwissers activeren en het probleem is meestal meteen verholpen. Pictor velgen vervangen ivm loslaten laklaag. Verder TOP auto waar ik nog veel kilometers mee wil rijden.



--
SLK 230 automaat, '98, brillantzilver metallic,
"16 velgen, zwart leer+verwarming , lekker orginele auto.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peter230SLK    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Nick Martinez

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 12.03.2009
 Geschrieben am 20.01.2010 um 21:13 Uhr   
Aan alle ervaringen die ik hoor en lees kan ik wel afleiden dat de SLK een zeer betrouwbare auto moet zijn. Ik heb de auto nu bijna een jaar en werkelijk nog niets gehad. Ok, soms blijft, zoals ik ook in ervaringen las, mijn richtingaanwijzer hangen. Even contact uit, koffie, sigaretje en alles werkt weer. Ook ik had vorig jaar bij de APK een opmerking over de fuseekogels. Auto is hierop niet afgekeurd. Deze keuring is door een algemeen garagebedrijf uitgevoerd (bij aankoop). Kort daarop door de MB dealer de auto een AssystA laten geven. Deze gaf na uitvoering van de beurt een rapport af waarop de fuseekogels akkoord waren bevonden. Het zal wel, ik merk er in elk geval (nog) niets van. De auto rijdt werkelijk geweldig. Morgen een APK. Ben benieuwd. Wellicht sneuvelen mijn achterbanden. Moet nog even kijken wat te doen. Er is nogal wat prijsverschil in banden. Vergelijking tussen allerlei verkopende partijen levert soms een prijsverschil van 50% op. Ik houd jullie op de hoogte van het verloop van de keuring.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Nick Martinez    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 20.01.2010 um 21:22 Uhr   


Hi Nick,

Hoeveel kilometeres heb je op je wagen zitten nu.
Over fuseekogels heb ik al meer gehhord op de site!
Ook dat de ene garage wil vervangen en een andere zegt het hoeft nog niet!
dat is op z'n minst vreemd.
Ik vind wel op het klein fotootje wat we op de site van je zien, dat je een heel breed dashboard hebt in je SLK! Haha

Groetjes peterSLK


--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting en dakloos!


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Nick Martinez

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 12.03.2009
 Geschrieben am 20.01.2010 um 21:30 Uhr   
Hoi Peter,

Ik heb er nu bijna 92.000 km op zitten. Ik vind het ook vreemd inzake die fuseekogels. Nou ja, we wachten wel af. Vind het overigens wel vreemd dat sommige SLK's al versleten fuseekogels wordt toegedicht door sommige (MB)-dealers terwijl de kilometerstand de 50.000 km net aan bereikt heeft. Het schijnt echter een kwaaltje te zijn van de SLK. Haha, leuk dashboard? Naast de verslaving aan Mercedes ben ik ook nog een verwoed muzikant, vandaar.

Hartelijke groet, Nick

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Nick Martinez    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   peterSlk

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 20.01.2010 um 22:20 Uhr   


Nick Martinez schrieb:
Hoi Peter,

Ik heb er nu bijna 92.000 km op zitten. Ik vind het ook vreemd inzake die fuseekogels. Nou ja, we wachten wel af. Vind het overigens wel vreemd dat sommige SLK's al versleten fuseekogels wordt toegedicht door sommige (MB)-dealers terwijl de kilometerstand de 50.000 km net aan bereikt heeft. Het schijnt echter een kwaaltje te zijn van de SLK. Haha, leuk dashboard? Naast de verslaving aan Mercedes ben ik ook nog een verwoed muzikant, vandaar.

Hartelijke groet, Nick



Die van ons zit op 88000km ongeveer. Maar ik heb ze nog niet over de kogels gehoord? Wat merk je eigenlijk eerst als er iets mee is?
Ennuhh, muziek verzet de zinnen, een mens moet toch een paar hobbies hebben! pianootje binnen SLKaatje buiten Wat is de muziek stijl die je zelf prefereerd? Het zou zomaar kunnen dat je gevraagd wordt te spelen op de volgende Zuid Hollandse Eilanden rit. Haha We moeten toch weer goed uitpakken van't jaar.

Groetjes peter

--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG stoelen, Xenon verlichting en dakloos!


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an peterSlk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Nick Martinez

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 12.03.2009
 Geschrieben am 20.01.2010 um 22:48 Uhr   
Hoi Peter,

Ik doe voornamelijk samen met een zangeres. Hier een linkje naar youtube. Dus als je zin en/of tijd heb kun je daar even kijken. Daarnaast ook nog electrisch gitaar in een sixtiesband met wat leeftijdgenoten.

http://www.youtube.com/watch?v=mDO2HdRH7yA

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Nick Martinez    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Nick Martinez

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 63
User seit 12.03.2009
 Geschrieben am 21.01.2010 um 17:06 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Nick Martinez am 21.01.2010 um 17:08 Uhr ]

Hoi Peter,

Vandaag is de SLK gekeurd. Er mankeerde (bijna) niets aan. Zelfs compliment gehad van de dealer. Maarrrrr...... alle vier de banden waren zo goed als op en moesten vervangen worden. Tja, en dan hebben we het toch ineens over Euro 750,-- natuurlijk. Dit zijn dan wel Michelin banden incl. balanceren, uitlijnen, montage en BeTreurensWaardigheid. Een andere optie was de montage van kauwgombanden wat op zo'n Euro 500,-- zou neerkomen. Hier had ik niet echt zin dus gekozen voor de Michelins. We zetten zo'n kanjer natuurlijk niet op een paar tweedehands gympies. Kost even wat maar goed, kan er weer een jaar of wat tegen. Het prijsverschil met internetbedrijven was omgerekend trouwens maar enkele tientjes. Ik vond het dus niet de moeite om banden thuis te laten bezorgen en daarmee naar een garage te slepen die dan nog maar zo welwillend moet zijn om deze te monteren. Maar de auto was in elk geval op en top en dat vind ik veel belangrijker. Ondanks dat ik honderden euro's lichter ben heb ik er toch een opperbeste stemming aan overgehouden. Trouwens, niets gehoord over fuseekogels etc. Verder geen opmerkingen.

Groeten allemaal

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Nick Martinez    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1235
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.428.011

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon IGeL Leistungen in Anspruch genommen?

Ja, habe ich
Ja, mache ich
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm