Ah, dat zal het zijn. Die vraagt dus om essense sans plomb....
Die van ons is geboren en getogen in Duitsland en lust een aardige slok Super bleifrei. Dat proberen we haar nu af te leren aangezien ze begin dit jaar door ons is genaturaliseerd tot Nederlander.
Wil je verder nog wat spec's kwijt over haar (type, km.)? Bouwjaar vragen we een dame niet naar natuurlijk haha.
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von MB-girl-NL am 14.11.2010 um 10:32 Uhr ]
Het is een SLK hahahah ik hoor nog bij de club - what more do you want ...
nee maar oke - ze is een 200 kompressor/roadster
kleur zwart
interieur zwart leder
2006 / 42000 km
de velgen zijn vrij standaard geloof ik 17"
ze heeft cruise controle en snelheidsbegrenzer (ja dat moet je maar net weten - (kwam daar tijdens mijn eerste rit met haar achter - opeens wilde ze niet harder - de paniek sloeg me al om het hart) gelukkig zag ik een klein lampje branden op de CC hendel.
Ik ben van het irritante netje af en heb nu een "raampje" achter de stoelen.
modificaties die ik wil aanbrengen
een randje om de achterwielkast tegen steenslag
en
Ik moet alleen nog even een din ?? vak kopen zodat ik mijn autoradio kan inbouwen. er zit een dubbeldinvak maar ik heb een "normale" autoradio.
dus mocht iemand er nog eentje hebben liggen houd ik me warm aanbevolen.
verder wil ik haar gewoon laten zoals ze is. (misschien ooit nog als ik kwalitatief goede letters kan vinden - mijn naam weer achterop !!) maar die letters van halfords waag ik me nooit meer aan.
Hallo Pedro, een paar vragen over de kleine raampjes, wat zijn je ervaringen, krijg je minder wind in de cockpit?
In je artikel op het forum schrijf je dat je een modificatie van het schema (toevoeging relay) overweegt om te voorkomen dat de ramen in de verkeerde stand staan bij het openen of sluiten van het dak. Heb je het schema aangepast en wil je het publiceren?
MB-girl-NL schrieb:
Dit meisje is geboren in Frankrijk en geïmporteerd.
volgens de man die haar verkocht (autodealer) was ze wel van Nederlanders die remigreerden naar NL
Dus - een bij de geboorte gescheiden tweeling ?
hihihi
--
Top down - mood up.
Dan heb jij echt een UNIEKE SLK! De meesten zijn toch echt in Duitsland geboren... Weet je zeker dat je geen omgebouwde Renault/Peugeot hebt gekocht
(Maar eerlijk is eerlijk... ik ben gewoon jaloers, natuurlijk )
Paul Snip schrieb:
Dan heb jij echt een UNIEKE SLK! De meesten zijn toch echt in Duitsland geboren... Weet je zeker dat je geen omgebouwde Renault/Peugeot hebt gekocht
(Maar eerlijk is eerlijk... ik ben gewoon jaloers, natuurlijk )
ze is in Duitsland tot leven gewekt
maar inderdaad ik heb een UNIEKE SLK - er bestaat er maar 1 van ....
er zijn wel veel "soortgelijke" maar die van mij is er maar 1x.