Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 20.08.2008 um 10:31 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 20.08.2008 um 10:32 Uhr ]
road-ster betrekt één en ander op zichzelf:
Zou dat alleen voor vrouwen gelden.....?
Nee hoor, ik heb wel eens gelezen dat mensen (yes, mannen én vrouwen dus) in een knappe auto door het andere geslacht (of misschien ook wel door het eigen geslacht ) als aantrekkelijker worden beschouwd.
En ik kan dat ook merken hoor........in m'n SLK trek ik meer bekijks dan wanneer ik in een leenautootje (begin dit jaar nog in een Ford Ka ) rondrij.
Maar ja, ook hier is alles relatief........dus als je zelfs mét SLK nog single blijft..........
--
*ALLES IS RELATIEF!*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 20.08.2008 um 11:17 Uhr  
|
Cabrio-fan heeft uitstraling:
Nee hoor, ik heb wel eens gelezen dat mensen (yes, mannen én vrouwen dus) in een knappe auto door het andere geslacht (of misschien ook wel door het eigen geslacht ) als aantrekkelijker worden beschouwd.
En ik kan dat ook merken hoor........in m'n SLK trek ik meer bekijks dan wanneer ik in een leenautootje (begin dit jaar nog in een Ford Ka ) rondrij.
Maar ja, ook hier is alles relatief........dus als je zelfs mét SLK nog single blijft..........
--
*ALLES IS RELATIEF!*
Misschien wel aantrekkelijker maar als je vrouwen op de man af vraagt waar ze werkelijk naar kijken is dat niet naar die auto hoor!
Vrouwen hoeven niet zo nodig op te vallen, uitzonderingen daar gelaten.
En wie zegt er dat ik nog single ben......?
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!* | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 20.08.2008 um 15:47 Uhr  
|
Cabrio-fan is zeker van haar zaak:
road-ster schrieb:
Als je vrouwen op de man af vraagt waar ze werkelijk naar kijken is dat niet naar die auto hoor!
Oh nee?
Haha, het kwartje valt nog niet geloof ik........het gaat namelijk juist om de combinatie!
Ik had eens een afspraakje met een vrouw die subtiel vroeg of ik niet in het criminele circuit zat gezien de combinatie en nu jij weer!
En wie zegt er dat ik nog single ben......?
Oh, is het dan al gelukt met die liftster?
Voor jou een vraag voor mij een weet......
--
*ALLES IS RELATIEF!*
--
Antworten mit Zitat
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
| Geschrieben am 20.08.2008 um 18:30 Uhr  
| Interessante kost allemaal hoor
Even wat anders: onze Duitse collega's kunnen foto's van hun toertochten kwijt onder Erlebnisfoto's. Als ik het goed heb vereist dit een inschrijfprocedure via deze site (met al die verkeersbordjes bedoel ik)?
Misschien is het een idee om voor de Nederlandstalige kliek hier ook gebruik van te maken en/of een eigen Stammtisch in het leven te roepen? Of is dat lastig te regelen? Voordeel is dat we dan grotere foto's kunnen plaatsen in een echte gallery i.p.v. die kleintjes hier op het forum.
Groeten Peter
PS: allemaal de digicam mee zondag hè? | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Blitzen Benz Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 20.08.2008 um 22:12 Uhr  
|
Philip schrieb:
Ik had eens een afspraakje met een vrouw die subtiel vroeg of ik niet in het criminele circuit zat gezien de combinatie en nu jij weer!
Nou jij en je broer in een zwarte SLK met 18", ik zou geen vragen stellen maar doorlopen
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/
Philip,
Ik denk aan andere combinatie's die het geheel in een ander daglicht plaatst!
--
Antworten mit Zitat
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 09.10.2006
| Geschrieben am 20.08.2008 um 22:44 Uhr  
|
Blitzen Benz schrieb:
Even wat anders
Het is natuurlijk altijd mogelijk om de foto's op een andere site te plaatsen (bijv. Flickr of Photobucket) en hier een linkje te plaatsen. Hoe het werkt, of wat je moet doen om hier in die Erlebnis afdeling terecht te kunnen weet ik eigenlijk niet. Ik had eigenlijk gedacht dat Richard daar wel iets in kon betekenen.
Over een Nederlandse Stammtisch is ook al wel eens gesproken, maar daar is uitgekomen dat die vorm voor Nederland niet zo handig is. Da's echter ook allemaal van voordat ik hier kwam, dus het fijne weet ik er niet van. Ook darvoor moeten we Richard misschien aankijken. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an slkalimero Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.08.2008 um 08:39 Uhr  
|
slkalimero schrieb:
Blitzen Benz schrieb:
Even wat anders
Het is natuurlijk altijd mogelijk om de foto's op een andere site te plaatsen (bijv. Flickr of Photobucket) en hier een linkje te plaatsen. Hoe het werkt, of wat je moet doen om hier in die Erlebnis afdeling terecht te kunnen weet ik eigenlijk niet. Ik had eigenlijk gedacht dat Richard daar wel iets in kon betekenen.
Over een Nederlandse Stammtisch is ook al wel eens gesproken, maar daar is uitgekomen dat die vorm voor Nederland niet zo handig is. Da's echter ook allemaal van voordat ik hier kwam, dus het fijne weet ik er niet van. Ook darvoor moeten we Richard misschien aankijken.
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit foto's geplaatst in Erlebnisfotos dus ik kan je daar helaas niet bij helpen.
Oorspronkelijk werden wij als NL-afdeling gezien als Stammtisch maar deze werd door Torsten Gerber opgegeven omdat je minimaal één meeting per maand moest organiseren.
Groetjes,
Richard
--
Antworten mit Zitat
|
|