Gisteren weer een geslaagde toerrit meegemaakt. Lof voor Jeroen, die alles prima voor elkaar had! Ook de keuze van het niet-sobere restaurant viel bij mij goed in de smaak . Dank aan iedereen voor de gezellige dag.
Ik wil ook bij deze samen met de 'echte ' Bibi mijn felicitaties overmaken voor de organisatie (Jeroen) van deze prachtige rondrit. Dat we effe een kleine 'tripje' moesten maken om tot bij jullie te geraken nemen we er graag bij. . Ik zal mijn 'geslaagde ' foto's overmaken aan Frederick zodat we dan 'the best of' aan jullie kunnen tonen ..................
Dag allemaal en met name ook Jeroen! 't Was een topdag gisteren! De (wederom lousy) weersvoorspellingen kwamen niet uit en we hebben de hele middag open kunnen rijden!
De route was mooi, de tussenstops gezellig en het restaurant geweldig leuk, lekker en verrasend!
Phil: de stoelen waren van hout dus de mensen met weinig zitvlees hielden het niet lang uit (de anderen waren watjes ) maar al gauw kwamen er uit een hoek vele stoelkussens vandaan, dus toen hebben we nog uren gezellig (en zacht) gezeten.
De klacht op de toiletten was dat de dames het herentoilet hadden bezet.......maar dat was weer omdat de beide damestoiletten verstopt waren (al voordat wij kwamen hoor!!!! ). Ik geloof echter dat ze het invalidentoilet hebben geopend (dat zat eerst op slot) dus die klachten werden ook in de kiem gesmoord.
Ook ik heb geweldig genoten van de indrukwekkende tocht gisteren! Ik denk dat we heel wat verdraaide nekken op ons geweten hebben Iedereen - en met name Jeroen - enorm bedankt!
Voorts ben ik zojuist aan het knutselen geweest met mijnalbum.nl; als het goed is zijn mijn foto's middels deze link te bekijken: