| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Diefstalpreventie: nog suggesties? |
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 ) |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
| Geschrieben am 04.03.2008 um 17:51 Uhr  
|
slkalimero schrieb:
Mijn verzekering loopt ook bij Centraal Beheer en ze vragen wel degelijk een gecertificeerd alarmsysteem!
Een tijd terug is het embleem van mijn motorkap gestolen. In eerste instantie vroegen ze toen ook om een certificaat. Alleen omdat het hier geen diefstal uit de auto, maar vanaf de auto betrof, zagen ze daar vanaf.
Ik had toen wel een alarm, maar geen geldig certificaat. Na die ervaring heb ik het inmiddels dus wel.
Toch merkwaardig dat hier een dubbele standaard gehanteerd wordt. Hoe dan ook, het alarm zal er een dezer dagen ingezet worden en ook de certificering wordt dan geregeld. Las hier al eerder over de noodzaak de certificering jaarlijks te laten vernieuwen. Nuttige info.
Groeten Peter | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Blitzen Benz Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 15.11.2007
| Geschrieben am 04.03.2008 um 17:57 Uhr  
|
pkruud schrieb:
Een goede preventie is een Disklock trommel (geel) die op het stuur gezet kan worden. Deze dekt het stuur volledig af en heeft ook als voordeel dat men de plofzak niet kan stelen!
Kijk eens op de website van SCM.nl, particulier > mechanische beveiliging > personenauto.
--
regards from the bottom of the Dutch Suyderzee
Hoi Ruud,
Bedankt. Heb je zelf ervaring met disklock? Richard had het al over mogelijke beschadiging van het leer. Het is me trouwens nogal een indrukwekkend gevaarte!
Groet Peter | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Blitzen Benz Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
User seit 16.01.2004
| Geschrieben am 12.03.2008 um 13:41 Uhr  
|
Blitzen Benz schrieb:
Hoi Ruud,
Bedankt. Heb je zelf ervaring met disklock? Richard had het al over mogelijke beschadiging van het leer. Het is me trouwens nogal een indrukwekkend gevaarte!
Groet Peter
Het is inderdaad een indrukwekkend "gevaarte", vandaar ook zeer effectief. Bij een disklock heb je weinig kans op beschadiging van het stuur omdat het om het gehele stuur omvat en niet klemt zoals de stuurklemmen die echt om de stuurrand worden geklemd.
En, met een volledige stuuruitslag op slot, is het voertuig ook niet of nauwelijks weg te slepen...... Hou dan wel rekening met het feit dat het stuurslot dan wel moeilijker is open te krijgen.
--
regards from the bottom of the Dutch Suyderzee | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an pkruud Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenoberprimaner
User seit 07.04.2003
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |