.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: SLK230K (2000-facelift, 38,800km) te koop
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 16.04.2007 um 10:38 Uhr   


ESELKA schrieb:

Sowieso klopt het kenteken niet he,... formaat van de plaat niet en er moet een blauw stukkie naast zitten. Dat is al een begin, maar vooral die prijs, wat de wenkbrauwen moet doen fronsen. Kan even niet bij de RDW pagina maar waarschijnlijk zal APK verlopen zijn of auto nieteens bestaan of wat ook, en zo wel,... waar zit verder die adder van 8 bij 2 meter die zich onder die grasmat bevindt??

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

Datum eerste afgifte Nederland 30-06-2006
Datum eerste toelating 14-05-2001
Datum aanvang tenaamstelling 26-02-2007

Vervaldatum APK 05-12-2006
Wacht op keuren Nee

APK is dus inderdaad al een tijd verlopen. De geschiedenis is inderdaad vreemd. Juni 2006 ingevoerd en 8 maanden later alweer verkocht. Nog vreemder: de auto is twee maanden terug nog verkocht, toen de APK al verlopen was.

En hoe kan de APK in december verlopen als de auto in juni is ingevoerd?

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 17.04.2007 um 18:40 Uhr   


slkalimero schrieb:

Datum eerste afgifte Nederland 30-06-2006
Datum eerste toelating 14-05-2001
Datum aanvang tenaamstelling 26-02-2007

Vervaldatum APK 05-12-2006
Wacht op keuren Nee

APK is dus inderdaad al een tijd verlopen. De geschiedenis is inderdaad vreemd. Juni 2006 ingevoerd en 8 maanden later alweer verkocht. Nog vreemder: de auto is twee maanden terug nog verkocht, toen de APK al verlopen was.

En hoe kan de APK in december verlopen als de auto in juni is ingevoerd?


JUIST,... heb je het ook door? Ben je het met me eens nu? Bullshit advertenties zijn dat natuurlijk.

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 17.04.2007 um 22:18 Uhr   
Nou ja, voor dat bedrag zou het nog wel de moeite kunnen zijn een beetje geld te investeren in een anwb-keuring. Valt misschien zwaar tegen, maar zo niet heb je wel een dikke auto voor relatief weinig geld.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 18.04.2007 um 19:25 Uhr   


slkalimero schrieb:

Nou ja, voor dat bedrag zou het nog wel de moeite kunnen zijn een beetje geld te investeren in een anwb-keuring. Valt misschien zwaar tegen, maar zo niet heb je wel een dikke auto voor relatief weinig geld.


Haha, jij gelooft er nog in zie ik! Waarom ruil je de jouwe er niet voor in?? Hoeft nieteens veel bij dan, toch?
Whaha.

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 18.04.2007 um 20:59 Uhr   
Ik wil geen gele.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
 Geschrieben am 19.04.2007 um 17:07 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Henk am 19.04.2007 um 17:09 Uhr ]

Hallo,

Mooie SLK hoor die 230 van ESELKA. Helemaal origineel en geen rare fratsen erop zoals tuning bijvoorbeeld, want daar verneuk je hem mee (niet zo'n netjes woord, maar men begrijpt mij wel denk ik).
Ik vind hem de prijs zeker waard. Vind maar eens een 230 K Facelift in die staat en met die kilometerstand.
En zeg nou zelf, als mensen voor dit exemplaar € 18.000 zouden willen geven, dan zijn ze die auto niet waard en blijven ze maar lekker in hun Megane of 206 CC rijden.

Groeten,

Henk

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Henk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 01.06.2007 um 18:44 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 01.06.2007 um 22:10 Uhr ]

Mijn pa gaf eergisteren te kennen dat hij mijn SLK opzich wel over wilde nemen. Prijs maakt dan opzich nieveel uit. Zit een beetje met de gedachte te spelen of ik dan gewoon met hem ruil. Ik de MX5 1.8, en hij de SLK. Moet er wel wat geld bij natuurlijk, want de MX5 heeft een dagwaarde die ongeveer de helft is van de SLK. Maar als het goed is scheelt dat dan weer wat kosten in het jaar en heb ik toch nog een erg leuk cabriootje! En ben ik hopelijk net wat minder stomweg 1000-den euros aan geld door de plee aan het spoelen.

Wel enorm krap die Mazdarati maar dat heeft wel wat grappigs, en ik hoef er toch geen honderden kms op een dag mee te rijden, anders neem ik de Pug wel.
Vraag me alleen af of het erg veel gaat schelen qua geld. De Benz is natuurlijk in zo;n goede staat en heeft maar 40k gelopen. De MX5 heeft 80,000 op de klok en is wat makkelijker mee omgesprongen dan ik met de SLK heb gedaan. Dat zie je ook wel een beetje, en het is dan de vraag of er niet juist alleen maar meer onkosten te verwachten zijn. Banden zien er ook wat craquelee (allemaal kleine barstjes in het rubber) uit eigenlijk, dat is wel jammer, al zijn ze qua profiel wel goed. De Benz heeft 2 nieuwe achter en voor nog de af-fabriek banden waar grappig genoeg nog zeer goed profiel op zit en opzich nog jaren mee te rijden moet zijn, en daar zit echt geen barstje in.

We hebben voor vandaag in ieder geval even geruild, kan hij met de SLK toeren, en ik heb nu de MX5. Man wat rijdt dat enorm anders. Echt een heel laag strak plankje. Hobbelen en hoeken. Grappig hoe direct en strak zon dingetje stuurt. Viel vooral ook ineens op bij een rotonde die wel heel erg kort rond is,... dus een scherpe draai inzit zeg maar. Zowel met de Pug als de Benz voel je dan dat ze naar buiten willen en je niet te hard moet gaan. Met de MX5 niet hoor,... die hoek je der superstrak doorheen zonder dat je het idee hebt te hard te gaan. Heel grappig. Hij hangt dat eerste stukkie van het gaspedaal zo enorm aan het gas dat je vooral als je het niet gewend bent bij de eerste keer wegrijden steevast met piepende bandjes wegknalt ineens!

edit: Maargoed, hij gaf net al aan dat hij nog fitter uit de stoelen van de MX komt dan die van de SLK, vind het te "rechtop zitten",... en dat is denk ik dan hetzelfde als te weinig steun in de rug. Tjah,... is ook wel belangrijk,... en wie die stoelen in de SLK heeft ontworpen mag best een tijdje op de pijnbank.

Dan morgen maar even een A4 cabrio 3 litert en een BMW cab (318Ci ) vergelijken... is misschien meer wat voor 2 oudere mensen Mijn voorkeur, en die van een ieder die gepollt is, gaat al duidelijk uit naar de Audi.

--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 02.06.2007 um 20:51 Uhr   
Damn, zoals verwacht en gevreesd... ik zal nog langer met de SLK blijven zitten.
Pa was toch niet al te enthousiast, vooral door de stoelen, maar ook doordat je niet erg uit de wind zit. De ouders zochten toch vooral goede stoelen, veel comfort en meer uit de wind zitten, en liefst aardig wat bagageruimte. Dan ga je al gauw van de roadsters af,...want die zijn op die gebieden meestal niet super, behalve de stoelen dan.
Heb vandaag met de ouders proefgereden in 2 auto's, 3-serie cabrio en een echt superdikke A4 cabrio 3 liter. Man wat een bak,... klink ook geweldig die motor, echt v6 (v8?) gegrom, prachtig! En die wil best vooruit, maar wat een uitstraling ook. 18" eronder... helemaal goed. En die is het dus geworden. De 3-serie kon echt totaal niet tippen aan de Audi zeg. Supereenvoudig en gedateerd klokkenwerk met een verbruiksmetertje dat een wijzertje was, die mijn zus ook al in haar 3-serie uit '93 heeft zitten! Geen gezicht. Tevens een stuk krapper en met 2 liter 4cilinder maar een lullig motortje vergeleken met die in de Audi natuurlijk. Ik ben niet snel onder de indruk meer van auto's maar die Audi vond ik toch wel erg vet hoor. Wel ERG op comfort ingesteld, maar ik heb even de waggeltest gedaan (van links naar rechts schommelen) maar hij helt veel minder over dan het comfort doet verwachten. Komt misschien ook mede door het rubber en lichtmetaal wat eronder zit. 18" en ehm hoe breed weet ik niet maar kon weles 235 ofzo rondom zijn.
De MX heb ik nu weer mee, kan mijn pa nog een paar dagen SLK-en, en ik nog even t/m woensdag MX-en en dan ruilen we weer en kan hij eind volgende weer de Audi ophalen.
Kewl...
Maar de SLK staat dus nog te koop zeg maar en zal gewoon af en toe de beginpagina even updaten met de prijs en kmstand in ieder geval

--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 02.06.2007 um 21:08 Uhr   
Groent,

Heb je al serieuse geïntereseerden gehad?
Ik kreeg gisteren een schrijven van de dealer of ik m'n auto niet wilde inruilen tegen een nieuwe SLK omdat er meer vraag dan aanbod was naar jonge gebruikte SLK's!!
Een aantrekkelijke inruilprijs werd geboden maar ze zouden nog kontakt opnemen........

Mijn voorstel in dat geval is dat de dealer mijn auto verkoopt tegen een prijs die marktconform is en dan mogen ze er best een paar duizend op verdienen.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 02.06.2007 um 21:12 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 02.06.2007 um 21:14 Uhr ]

Richard,.. maar ik wil er juist vanaf en niet een nog duurdere ervoor terugkopen!
De verkoper vandaag zei al dat hij hem wel wilde verkopen,.. had zelf ook een SLK gehad en hij leek er best weg van. Vroeg bij aankomst al omdat ie de SLK zag staan, is die van jou? Leek best geinteresseerd in SLK's en was eerlijke vent die ook eerlijk zei dat die toch zeker wel 20 op zou brengen. Toen wist ie nog nieteens dat ie maar 40k gelopen had en had hem nog niet van dichtbij bekeken.
Ik denk zelf dat 21-22 sowieso ook al geen gekke prijs is, en hi jdaarvoor ook zo weg moet kunnen zijn.
Als ik hem door hem laat verkopen kost het 750 euro (hij biedt dan ook geen garantie maar zet em op de site "in opdracht van", en staat dan voor de deur daar),... alleen ben ik hem in de tussentijd ook wel kwijt en is het even de vraag hoeveel ik er uiteindelijk voor krijg,... maar zo'n constructie is ook nog het overwegen waard.

Maar blijf toch wat twijfelen want het is een dijk ve auto en als ik die gewoon 4-5 jaar hou dan valt de afschrijving ineens wel erg mee over de jaren en nu heb ik net de topafschrijving te pakken, en meestal is het dan niet zo verstandig hem van de hand te doen. Al zeker niet voor een te laag bedrag.

--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :876
Mitglieder:    6
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.404.390

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm