.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: AutoRAI 2007
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.04.2007 um 00:01 Uhr   


slkalimero schrieb:

Trouwens, als jullie Richard missen dan is ie waarschijnlijk weer aan een verkoopmeisje blijven hangen.


Het was gewoon genieten.....gelukkig geen hoofdpijn opgelopen van al dat schoons wat voorbij liep en stond.
Een perfekte dag en in goed overleg verlopen samen met Joke en Anton.

Gelukkig hebben we de folders nog.....

Groetjes,
Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 06.04.2007 um 13:40 Uhr   


road-ster schrieb:
.....gelukkig geen hoofdpijn opgelopen van al dat schoons wat voorbij liep en stond.



Dan is het voor je gezondheid maar goed dat je niet een paar dagen eerder bent gegaan Richard
Van een vriend die op de Citroën-stand stond hoorde ik dat, zoals ik ook al van mijn collega had vernomen, er de eerste dagen veel meer vrouwelijk bloot rond liep, en ook veel meer dan in voorgaande jaren.
Maar blijkbaar was het wat en/of is er wat van gezegd, want de laatste drie, vier dagen hadden de dames aanzienlijk meer om het lijf

   

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 06.04.2007 um 14:04 Uhr   


slkalimero schrieb:

De Boxster zit echt lekker (in tegenstelling tot de 911) en is over een tijdje best een kanshebber om m'n SLK op te volgen.

De BMW Z4 stond er helaas alleen als coupé, niet als cabrio. Zat ook érg lekker. Mooi interieur. Als ie over een tijdje tweedehands wat betaalbaarder is, is dat ook een leuke auto. De 3-serie met stalen dak is van buiten best fraai, maar qua interieur erg lelijk.



De stoelen in de 911 zaten geweldig, maar jij bent waarschijnlijk wat te breed geschouderd om er goed in te passen Jeroen!
Het zijn super sportstoelen met veel zijdelingse steun aan zowel bovenbenen als rug/schouders, maar niet echt breed inderdaad, mij pasten de stoelen aanzienlijk beter
En wie wil er nou nog blijven volhouden dat de 911 een echte mannen-auto is???

De Boxster had inderdaad wat bredere stoelen. Ik moet toegeven dat ik toch wel onder de indruk van de Boxster was, ik geloof niet dat ik het nog zo héél erg zou vinden ermee gestraft te worden
Maar hij stond er dan ook niet met dichte softtop hè?

Ik was helemaal enthousiast over het interieur van de BMW Z4 M coupé (inderdaad jammer dat er geen cabrio-versie van stond). Alles klopte gewoon.
3,2 Liter 6-cylinder lijnmotor met 343 pk!!!
Wat moet dat een scheurijzer zijn!!

De Opel GT viel me tegen, ook door de lelijke kleur geel waar hij in stond, daar kon ik maar moeilijk doorheen kijken, maar ik had er gewoon geen klik mee, zoals wel met die Z4 coupé.

Er stond een Aston Martin V8 convertible in fel rood waar ik ook wel even bij heb staan kwijlen.

Verder vond ik de diverse concept cars, vaak hybride auto's, wel opwindend en veelbelovend voor de toekomst. Er stond een concept-slagschip van Peugeot, de 908 RC, die had ik al wel op foto's gezien, maar in het echt vond ik hem veel adembenemender!

De BMW3 cabrio (enkel nog maar met variodak vekrijgbaar) had inderdaad een vreselijk lelijk interieur!
Maar hoewel het uiterlijk een zeer geslaagde auto is geworden en het dak echt ingenieus in de kofferbak verdwijnt, vind ik het een beetje een saai model. Maar als je van ingetogenheid houdt is het jouw auto

Helaas nog lang niet alles gezien en ik had nog wel een paar uur willen blijven, maar ja, Anton kent veel mensen in de autobranche dus overal moest even een praatje worden gemaakt of een drankje worden gedronken .

Ik vond het in ieder geval gezellig desondanks toch nog wat tijd met jullie te hebben kunnen doorbrengen Richard en Jeroen!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 06.04.2007 um 14:40 Uhr   
Ik bedacht later ook dat we eigenlijk even hadden moeten vragen of de kap van de Boxster even dicht kon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.04.2007 um 17:26 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:



road-ster schrieb:
.....gelukkig geen hoofdpijn opgelopen van al dat schoons wat voorbij liep en stond.



Dan is het voor je gezondheid maar goed dat je niet een paar dagen eerder bent gegaan Richard
Van een vriend die op de Citroën-stand stond hoorde ik dat, zoals ik ook al van mijn collega had vernomen, er de eerste dagen veel meer vrouwelijk bloot rond liep, en ook veel meer dan in voorgaande jaren.
Maar blijkbaar was het wat en/of is er wat van gezegd, want de laatste drie, vier dagen hadden de dames aanzienlijk meer om het lijf

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Joke,

Ik kan me niet voorstellen dat er klachten van mannen waren op aantrekkelijke vrouwen anders dan van gefrusteerde vrouwen die geconfronteerd werden met hun eigen "schoonheid".

Groetjes van een jarige job!


--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 06.04.2007 um 17:56 Uhr   
Oh, nou, van harte dan!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.04.2007 um 22:28 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:


De stoelen in de 911 zaten geweldig, maar jij bent waarschijnlijk wat te breed geschouderd om er goed in te passen Jeroen!
Het zijn super sportstoelen met veel zijdelingse steun aan zowel bovenbenen als rug/schouders, maar niet echt breed inderdaad, mij pasten de stoelen aanzienlijk beter
En wie wil er nou nog blijven volhouden dat de 911 een echte mannen-auto is???
Ik vond de stoelen van de 911 ook lekker zitten en ze boden ook meer zijdelings steun dan de Boxster!

De Boxster had inderdaad wat bredere stoelen. Ik moet toegeven dat ik toch wel onder de indruk van de Boxster was, ik geloof niet dat ik het nog zo héél erg zou vinden ermee gestraft te worden
Maar hij stond er dan ook niet met dichte softtop hè?
Joke, je valt toch niet van je geloof hé? Leuk was om te horen dat de Boxster momenteel waardevaster is dan de 911!!

Ik was helemaal enthousiast over het interieur van de BMW Z4 M coupé (inderdaad jammer dat er geen cabrio-versie van stond). Alles klopte gewoon.
3,2 Liter 6-cylinder lijnmotor met 343 pk!!!
Wat moet dat een scheurijzer zijn!!
De motor is gewoon subliem maar het ontwerp kan mij niet bekoren. Geef mij maar de cabrio-versie met een licht interieur en een donkerblauwe lak.

De Opel GT viel me tegen, ook door de lelijke kleur geel waar hij in stond, daar kon ik maar moeilijk doorheen kijken, maar ik had er gewoon geen klik mee, zoals wel met die Z4 coupé.
Nou, dat was een tegenvaller zeker op het gebied van kwaliteit lieten ze steken vallen op de afwerking. Een handmatig bediend dak om hem concurerend in de markt te zetten is een gemiste kans.

De BMW3 cabrio (enkel nog maar met variodak vekrijgbaar) had inderdaad een vreselijk lelijk interieur!
Maar hoewel het uiterlijk een zeer geslaagde auto is geworden en het dak echt ingenieus in de kofferbak verdwijnt, vind ik het een beetje een saai model. Maar als je van ingetogenheid houdt is het jouw auto
Ik vond het dak op een fraaie manier open en dicht gaan maar het model sprak mij niet aan.

Helaas nog lang niet alles gezien en ik had nog wel een paar uur willen blijven, maar ja, Anton kent veel mensen in de autobranche dus overal moest even een praatje worden gemaakt of een drankje worden gedronken .
De volgende keer gaan we de hele dag met leden van de SLK-club maar dan zónder Anton.

Ik vond het in ieder geval gezellig desondanks toch nog wat tijd met jullie te hebben kunnen doorbrengen Richard en Jeroen!
Nou, ik vond het ook bijzonder gezellig met jullie!!


--
*ALLES IS RELATIEF!*





--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 06.04.2007 um 22:44 Uhr   
Ha, nou ik had ook wel eens willen weten of Anton lekker zou zitten in die 911 stoeltjes. Ze waren gewoon te smal voor mij. Die in de Boxster waren beter voor mijn figuur.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 06.04.2007 um 23:23 Uhr   


road-ster schrieb:
gefrusteerde vrouwen die geconfronteerd werden met hun eigen "schoonheid".



Ach, wanneer mannen naar wulpse weinig om het lijf hebben vrouwen kijken zakt hun verstand direct naar lager gelegen delen

Ik raak daar persoonlijk niet door gefrustreerd hoor, ik vind het alleen een beetje sneu

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 06.04.2007 um 23:26 Uhr   


slkalimero schrieb:

Ha, nou ik had ook wel eens willen weten of Anton lekker zou zitten in die 911 stoeltjes.



Vast niet! Te mannelijk voor de 911!!
Sorry Richy!!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :836
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.485.833

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon einmal Karaoke gesungen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm