Ik wil ff mededelen dat ik tot nader order geen internet-verbinding heb en dus niet kan reageren op elk tijdstip van de dag.
Vragen aangaande de MB-clubkaart heb ik derhalve nog niet door kunnen sturen aan de MBAC.
Hoop snel weer van de partij te zijn...
Groetjes,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!*
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 11.10.2008 um 23:40 Uhr ]
Was vandaag een TOP SLK dag, heelijk veel zon en 18-20 graden. Deed mij na een rit weer verlangen naar het bijgevoegde plaatje, had zo door willen rijden.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
Inderdaad Philip, ik heb er ook nog effe van geprofiteerd om met een geopende SLK naar de zee te rijden, twas een fantastische dag.
Ik hoefde zelfs de verwarming niet te gebruiken...........................
Mede SLKers, wat was het heerlijk weer het afgelopen weekeinde (en vandaag) Ik heb van het weekeinde met de kap los nog eens een groot stuk van de Gelderlandtocht 2008 gereden. Het is schitterend in de (loof)bossen met de bladeren in de herfsttooi. De kleuren verlopen van groen naar geel, rood en koper. Schitterend. Krijg gelijk weer zin om de Gelderlandtocht 2009 te organiseren.
Ik ben niet erg actief geweest de afgelopen tijd maar heb dan ook een nieuw speeltje erbij; een MB CLK230K (W208) Zelfde motor als in mijn SLK230K (R170) maar meer een GT dan een sportwagen. Is dan ook bijna 150 kg zwaarder. De CLK zweeft ook meer over de weg in plaats van het stuiteren met de Brabus afgeveerde SLK. Heeft beide zijn charmes dus blijf beide rijden maar eerst gaat SLK de stalling in. Kan mijn gebit weer een beetje herstellen…
Ja, dat is ook zo. Ik had min of meer automatisch aangenomen dat het een cabrio zou zijn. Hoewel het model van de CLK naar mijn idee als coupé veel beter tot z'n recht komt.
Moest ff zoeken naar een foto (is meer een rij dan een pronk auto) maar gevonden.
- Het is een coupe (ik vind een stoffen cabriodak niets)
- De kleur is (uiteraard) zilver.
- Bekleding; leer, 2 tone grijs
- Elektrisch verstelbare, orthopedische, stoelen met stoelverwarming
- 5 traps tiptronic automaat (de automaat in de SLK is goed maar de
automaat in de CLK is boterzacht echt fantastisch)
- Airco
- Elektrisch schuifdak (toch nog een beetje cabrio-gevoel)
- Boordcomputer
- Vaste telefoon in armleuning
- Afstandbedienbare kofferbak
- Afneembare trekhaak
- Gordelaangevers
- ParkDistanceControl (voor en achter)
- Etc, etc.
Heerlijke reisauto maar mijn SLKtje wil ik niet kwijt hoor. Misschien als de CLK in 2010 als een hardtop carbio wordt uitgebracht maar wie dan leeft die dan zorgt. Hij lijkt veel groter maar breedte en hoogte is idem als de SLK. In de lengte is hij wel 50 cm langer.
Gave bak ook hoor, die CLK. Ga je er nog dingen aan veranderen, zoals grotere velgen? Interessante combinatie trouwens: de meeste mensen zouden waarschijnlijk een stationcar naast hun roadster aanhouden