| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!! |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:03 Uhr  
| Heb net geld naar Duitsland overgemaakt voor de roosters. Moet de bumper er weer helemaal af Weet nog niet hoe hij vast zit, volgens de MB dealer met parkers. Dan is ie helemaal af, de grijze deurgrepen doe ik niet.
Er is van de week het linker bandje losgeschoten bij de kapconstrucie, Volgens mij had Jeroen dit ook. Als het een beetje tegenzit moet de achterkant los bij de rolbeugels?? Of ik moet met een tang gaan klooien.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:18 Uhr  
| Tjah,.. ik vraag me dan ook altijd af, als je zoveel extra geld stopt in het verbouwen van een "goedkoper model" ,... zoals in dit geval een pre-fl naar een wat aantrekkelijker model (bv. de fl) of het dan niet gewoon handiger is meteen fl te kopen. Ik zie het veel gebeuren. Koopt men een bv. 1.4 van een bepaald model en wil dan qua looks hetzelfde zijn als een 2 liter uitvoering (dingen in kleur en andere bumpers bijvoorbeeld) en na die ombouw is de motor aan de beurt, moet er vanalles geknutseld worden en dan benadert het eindelijk na veel tijd en geld en ellende wat de 2 liter origineel al levert. Dan zit je met een ombouwding die al die extra kosten er nooit meer uithaalt want op papier blijft het een knutsel-1.4 ... dus brengt niet meer, eerder minder, op dan een standaard 1.4... maar heeft uiteindelijk bij elkaar wel net zoveel, of meer, gekost dan dat je direct een 2.0 had gekocht.
Als je sloten moet gaan vervangen enzo zou ik er ook zeker niet aan gaan beginnen,... apart wel,.. je kan die grepen toch ook laten spuiten? Zal wel een stukje minder duur en ingrijpend zijn dunkt mij.
--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,400 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak** | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:20 Uhr  
|
Philip schrieb:
Er is van de week het linker bandje losgeschoten bij de kapconstrucie, Volgens mij had Jeroen dit ook. Als het een beetje tegenzit moet de achterkant los bij de rolbeugels?? Of ik moet met een tang gaan klooien.
Was bij mij inderdaad ook zo, maar dan het rechterbandje. Ik heb dat lekker door de dealer op laten lossen; die heeft er een nieuw bandje in gezet. Voor de kosten van die reparatie vond ik het niet zinnig zelf m'n halve auto te gaan demonteren (om er vervolgens achter te komen dat het bandje stuk is en je tóch naar de dealer moet). | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an slkalimero Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:25 Uhr  
|
ESELKA schrieb:
Tjah,.. ik vraag me dan ook altijd af, als je zoveel extra geld stopt in het verbouwen van een "goedkoper model" ,... zoals in dit geval een pre-fl naar een wat aantrekkelijker model (bv. de fl) of het dan niet gewoon handiger is meteen fl te kopen.
Komt bij dat een fl helemaal niet zoveel aantrekkelijker is. Op de spiegels na zal het een leek nauwelijks opvallen of het een pre-fl of een fl is.
Ik ga mijn autootje dus ook niet ombouwen, zodat ie meer op een fl lijkt. Zo'n AMG set rondom is wel leuk, maar als ik een paar duizend euro extra aan m'n auto had willen speneren, had ik inderdaad waarschijnlijk een andere gekocht. Hoogstens dat er op termijn andere velgen onder komen op het moment dat de banden op zijn. Of toch die AMG uitlaat... | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an slkalimero Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:26 Uhr  
| Jammer wel,... leek even alsof de SLK een betrouwbaar model was maar daar gebeurt toch ook best aardig wat mee wat niet zou hoeven... Bij mij dan die stuurkogel van 600 euro na slechts 38,000km en zo voorzichtig mogelijk gebruik van de auto. Maarja welke auto is wel probleemloos? Zijn er maar weinig. Zelfs de bijna legendarisch betrouwbare MX5 heeft mijn pa aardig wat vreemde onkosten aan gehad. Terwijl hij met zijn (weliswaar destijds nieuw gekochte) Rover 600 in 12 jaar nooit iets heeft gehad! Je verzint het niet... misschien volgende keer maar een Honda kopen dan? (want Rover 600 is gewoon een Honda Accord onder het schilletje). Bij mij valt de 206 nu erg mee tot nu toe, terwijl de 106 maar problemen bleef geven. En de 206 staat nou ook weer niet erg goed aangeschreven qua betrouwbaarheid. Je weet het vaak niet van tevoren he.
--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,400 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak** | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:29 Uhr  
| Wat koste die raparatie van het bandje?
Groent,
Voor nieuwe grepen heb ik geen FL. en ik zou niet voor een FL gaan, naar mijn mening te weinig verschillen. De overstap zou dan een 171 zijn.
Spuiten gaat niet, moet je om het cilinderslot spuiten gaat denk ik toch los laten.
Ik vind hem prima zo, 50.000 km, kan voorlopig even vooruit. Het open rijden het belangrijkste en dat gaat goed
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 09.06.2007 um 22:32 Uhr  
| Ik denk juist dat de bebumpering/bespoilering verreweg het grootste verschil is aan de buitenkant vd auto. De zwarte strip rondom onderaan in de pre-fl en de skirt (in kleur)/en andere voor- en achterbumper die het hem vooral doen. Maar ook wat donkerder rode achterlichten, geen slotje meer in de kofferbak, en inderdaad knipperlichten in de spiegels en niet meer in de zijschermen. Maar ook binnenin, bv de 6-bak ipv de 5-bak, motor net iets anders getuned (197 ipv 193pk?), ander stuur, ander leer, en zo zijn er tal van verschillen en verbeteringetjes natuurlijk, en hopelijk geen knappende bandjes meer in de kapconstructie
--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,400 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak** | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :825 Mitglieder: 10 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|