.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.04.2007 um 17:41 Uhr   


slkalimero schrieb:



road-ster schrieb:
Inderdaad maar een dealer waar ook een Ferrari Mondial te koop staat echter zonder garantie en een aantal Corvette's.

Ah, je bent in het prachtige Amersfoort geweest.


Inderdaad, dan ben je zeker ook recent wezen kijken?

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.04.2007 um 17:48 Uhr   


ESELKA schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 27.04.2007 um 15:18 Uhr ]</font>

Ja post meteen even het linkje dan van het exemplaar waar je naar bent wezen kijken en die eigenlijk niet al te best klopt. Een 3-tje op de kentekenplaat (die weg is gepoetst?? zal wel weer een boete op staan, en APK afkeur zijn?) is ook wel zorgelijk te noemen ja.

edit: ohja toch, deze:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=59745171&p_type_lijst=RL&o_id=4128781

Had em al eerder gezien. Is ook wel wat goedkoper dan de rest, en de goedkoopste op autotrack als je zoekt op eentje uit 2001. Heeft ook wel aardig wat kilometers, maar dat gaat nog net. Maar die historie wil je niet op je, toch liefhebbersauto, met 130,000km hebben. En al helemaal niet als ze ook nog es met zulke inruilprijzen komen!

--


Inderdaad, dat is hem en als je goed kijkt zie je een normaal kenteken dus voor de zoveelste keer het bewijs dat je altijd moet gaan kijken.
Internet geeft wel een grove indicatie maar zegt op het oog niet alles.

Niet bij een handelaar maar bij een merkdealer waar je terug kan komen als er een beroep gedaan moet worden op de garantie, dit is een belangrijk criterium.



--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.04.2007 um 18:27 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 27.04.2007 um 18:33 Uhr ]

Bij de aanschaf van mijn SLK ben ik van 2 kriteria uitgegaan, zo oud mogelijk en zo weinig mogelijk km.
Gewoon op Duitse autosites SLK 230 ingetikt met optie 1996-1997 en km stand 40.000 km
Ik liep toen tegen mijn huidige SLK aan, ruim 2 jaar geleden toen stond er 33.000 km op (nu 49.800 km)
Voordeel weinig BPM, aanschaf niet overdreven en ziet er uit als nieuw.
Of ik nu in een SLK rij van 10 of 5 jaar oud, er is qua belevenis geen verschil.
Zie op de sites dat de prijzen nog redelijk liggen van mijn aanschaf. Bij mij is de afschrijving dus niet extreem. Wanneer ik eventueel volgend jaar een CLK cabrio koop (wat helemaal niet zeker is) doe ik het weer zo.

Een vriend van mij kwam vanmiddag zijn nieuwe Audi Q7 laten zien. Stuk in gereden, geweldige luxe vrachtwagen, € 123.000,-- Die scherijft echt heel veel af gezien een instapmodel € 78.000,-- kost. Rijd trouwens geweldig maar is niet echt mijn keuze, ook niet de keuze van mijn toelaatbaar banksaldo
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 27.04.2007 um 19:11 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 27.04.2007 um 19:44 Uhr ]

Ja dan liever de kleine goedkopere autootjes he! Heb je nog meer lol in ook eerlijk gezegd
Om er eens eentje te noemen, op mijn Swift GTi heb ik weliswaar de helft van de aanschafwaarde afgeschreven in de 10 maanden (laten we zeggen een jaar) dat ik hem heb gehad,... toch was het een afschrijvinkje waar menigeen voor zou tekenen! 1200 euro is opzich natuurlijk niet veel, maar zo'n aanschafprijssie van 2450 valt ook niet zo enorm veel meer op af te schrijven, is gewoon een kwestie van hopen dat ie het nog zo lang mogelijk blijft doen zonder onkosten.

Ik moet zeggen dat de 106Rallye wel al wat tegenviel,...toch,... aanschaf was ook hoger, 6500 ofzo,... en na een jaar kreeg ik er bij van Kooy nog maar 4000 voor terug. 2500 voor zo'n karretje is dan weer fors. Maargoed, was aan een kant al blij dat ik hem kwijt was want had een paar kuren toen ik hem inleverde, al was het verder een prachtding.

De 306cab had ook niet veel afschrijving achteraf gezien. Nog een aardig bedrag van de verzekering gekregen.

Ik denk dat de 206GTi ook weer een hele nette afschrijver gaat zijn, helemaal als hij het nog een hele tijd probleemloos uithoudt en ik hem lang hou zal die afschrijving maar "klein" zijn, gok ik.

De Benz is wel gewoon duur, en zit je al gauw toch zo rond de 5000 euro afschrijving per jaar (bij een ietwat recenter exemplaar, niet ouder dan pakweg 7 jaar), vooral de eerste 2-3 jaar.

@Phil: Ik dacht dat jij, vooral inclusief ombouw en alle kosten erbij gerekend qua invoer/vervoer/brandstof/papieren regelarij/BPM etc toch ook al gauw tegen de 20 mille uitkwam?
Dan kon het evengoed wel eens tegenvallen, ook voor jou, al zal het net wat minder erg zijn dan voor de nieuwere exemplaren, das gewoon een feit, hoe ouder en hoe meer er al af is, hoe minder er ook af gaat nog per jaar. Vraag voor de gein maar eens bij 1 of meerdere toko's wat ze geven voor een SLK uit '97. Zal het zijn? 10,000? 11,000? Mag het nog zo'n mooi exemplaar zijn...maakt nix uit.

Met die wetenschap kijk je er ook ineens wat anders tegenaan he als je een exemplaar als deze ziet staan:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=58833385&p_type_lijst=RL&o_id=4244638
2002, 45k km, SLK230, vraagprijs 30 duizend. Opzich geen absurde prijs. Maar koop hem, en ga na een jaar eens vragen wat men er voor biedt. 10-tegen-1 dat het bar veel moeite kost een dealer of garage te vinden die er meer dan 18,000 voor biedt! Afschrijving van pakweg €12,000 in een jaar dus.
Of toch maar particulier zien te verkopen,... dan moet er wel makkelijk meer uit te halen zijn,... zou je zeggen.

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.04.2007 um 17:37 Uhr   
EEN CABRIO IN NEDERLAND, ONZIN! JE KAN MAAR EEN PAAR WEKEN IN DIT LAND OPEN RIJDEN!

Gelukkig rij ik al sinds 1990 cabrio, kan ik de weken aardig optellen

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 30.04.2007 um 21:13 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von ESELKA am 30.04.2007 um 21:48 Uhr ]

Ja de afgelopen jaren ziet het er naar uit dat een cabrio ook in NL steeds beter tot zijn recht komt Ze worden ook niet voor niets steeds populairder en men zal steeds minder snel met bovenstaande kreet aankomen...

Helemaal een CC is gewoon erg handig. Behalve een paar uitzonderingen zijn het ook allemaal een beetje suffe dingen, maar opzich wel handig voor in Nederland, dat evengoed toch nog best een lange herfst en winter kent, normaal gesproken

Over afschrijving gesproken... ik kijk net eens naar Pug206GTi's, en al helemaal met een kmstand onder de 70,000 (ik heb er nu 48500 opstaan) is de goedkoopste die op autotrack naar voren komt nog steeds dezelfde vraagprijs als wat ik voor de mijne heb betaald 3/4 jaar geleden!
Kijk dat is nog eens "afschrijving". Neemt niet weg dat als je hem zelf wilt inleveren ze er toch zo'n 2000-2500 euro onder zullen gaan zitten hoor met wat ze ervoor willen geven, maar voor zo'n eerste jaartje is het altijd nog beter dan wat de SLK presteert. Helemaal na een paar jaar (2-4) zal het verschil in afschrijving tussen de 2 des te groter zijn.

Sterker nog, bedenk me net, op de SLK is eigenlijk al meer afgeschreven in 2 jaar dan ik voor de 206GTi (destijds met 38,500km) betaald heb! Belachelijk eigenlijk, en al is de SLK best heel OK, DAT is hij nou eigenlijk ook weer niet waard,...

Hoe zat het ook weer met die Duitse test ofzo die beweerde dat de SLK een van de minst, zo niet de minst afschrijvende auto was? Of was dat in een select groepje samen met Kia's, Alfa's en Jaguar's?

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.05.2007 um 18:04 Uhr   
Humor!

Afgelopen zaterdag belde een vriend van mij, hij is bedrijfsleider bij een VW/Audi dealer. Een klant had aan de chef werkplaats gevraagd of het mogelijk was de garage als lokatie te gebruiken voor filmopname voor een KPN reclamespot.
Op zaterdag zou dit geen probleem zijn dan is er maar 1 monteur dus ruimte zat. Ze vroegen of ze er al om 6.00 uur in de ochtend konden zijn, geen probleem.
Hij was in de veronderstelling dat er een cameraman met een geluidsman zou komen, maximaal een mannetje of 3 met 1 camera.

Zelf kom ik daar om 10.00 uur aan. De gehele parkeerplaats vol met een stuk of 5 vrachtwagens, 3 jaren 80 auto's, BMW en Jaguar voor de film, een oude stadsbus en een complete cateringwagen met de naam Hollyfood. Binnen allemaal schijnwerpers, kabels, monitoren en 30 man personeel en een stuk 0f 6 acteurs.
6.00 uur waren ze aanwezig en zou duren tot ongeveer 15.30 uur om daarna naar een andere lokatie te gaan tot ongeveer 00.00 uur in de nacht om de dag erna nog op een buiten lokatie te filmen.

Dit alles voor een reclamespot van 35 seconden voor KPN!

Binnenkort op TV





--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.05.2007 um 18:43 Uhr   


Philip schrieb:

Humor!

Afgelopen zaterdag belde een vriend van mij, hij is bedrijfsleider bij een VW/Audi dealer. Een klant had aan de chef werkplaats gevraagd of het mogelijk was de garage als lokatie te gebruiken voor filmopname voor een KPN reclamespot.
Op zaterdag zou dit geen probleem zijn dan is er maar 1 monteur dus ruimte zat. Ze vroegen of ze er al om 6.00 uur in de ochtend konden zijn, geen probleem.
Hij was in de veronderstelling dat er een cameraman met een geluidsman zou komen, maximaal een mannetje of 3 met 1 camera.

Zelf kom ik daar om 10.00 uur aan. De gehele parkeerplaats vol met een stuk of 5 vrachtwagens, 3 jaren 80 auto's, BMW en Jaguar voor de film, een oude stadsbus en een complete cateringwagen met de naam Hollyfood. Binnen allemaal schijnwerpers, kabels, monitoren en 30 man personeel en een stuk 0f 6 acteurs.
6.00 uur waren ze aanwezig en zou duren tot ongeveer 15.30 uur om daarna naar een andere lokatie te gaan tot ongeveer 00.00 uur in de nacht om de dag erna nog op een buiten lokatie te filmen.

Dit alles voor een reclamespot van 35 seconden voor KPN!

Binnenkort op TV
--


Tja, kosten noch moeite worden bespaart voor iets meer dan een halve minuut zendtijd! Had leuk geweest als we als club iets konden betekenen.....


--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.05.2007 um 19:00 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Nou ja, van dat open rijden in de felle zon krijg je toch maar een oude kop .
Maar Richard en Groent willen natuurlijk graag bij de oude garde horen om (ook) voor vol aangezien te worden .


Joke,

Nou, daar heb ik geen last van.....sterker nog ik kan me nog steeds verheugen in vrouwelijke belangstelling!!!

   

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 01.05.2007 um 20:25 Uhr   
Aaaah... wat spontáán!

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :904
Mitglieder:    6
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.273.618

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Bist Du bereit, für mehr Tierwohl auch mehr Geld beim Fleischkauf auszugeben?

Ja
Nein, ich esse oder kaufe kein Fleisch
Nein, andere Gründe

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm