.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 24.04.2007 um 20:52 Uhr   


road-ster schrieb:

Als vervanger voor de SLK zie ik alleen de Porsche Boxster als alternatief vanwege z'n heerlijke 6-cilinder boxergeluid en wegligging!!
Prijstechnisch haalbaar en qua onderhoudskosten privé te rijden.

--


Morgenmiddag vrij genomen voor een bezoek aan een autovakbeurs maar eerst even kijken naar een Porsche Boxster 2.7 uit 2001.
's Kijken of we zaken kunnen doen......

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 25.04.2007 um 14:03 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:
Shell Express is net als Tinq en Tango een onbemand zelfbedieningsconcept.
Er is dus geen "binnen". Vandaar de lage prijzen.
Maar ik zal ze wel een mailtje sturen, ik blijf het raar vinden, heeft de SLK dan misschien een kleinere vulopening dan de gemiddelde auto (whatever that may be!)?



Antwoord van Shell:

"Geachte mevrouw Iken,

Dank voor uw melding. Van onze technische dienst, aan wie we uw bericht hebben doorgezonden, kregen wij de bevestiging dat de nozzle direct is vervangen. U kunt nu zonder problemen weer bij dit verkoopppunt tanken.

Met vriendelijke groet,
Ineke HuijzerCSR SeniorShell Nederland Verkoopmaatschappij B.V."


Nu zullen ze ook wel begrijpen waarom er (waarschijnlijk) zo weinig V-Power op dit station werd getankt .
Het zal wel een diesel-nozzle zijn geweest.

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 25.04.2007 um 15:42 Uhr   
Wel een snelle reactie. En die pomp schijnt de goedkoopste te zijn van heel Utrecht, dus het is wel fijn als je daar kunt tanken.

Maar rij jij niet op Euro 98 dan? Want daar is toch geen V-Power voor?

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 25.04.2007 um 15:51 Uhr   
Ik heb de SLK ook de laatste geschat 1,5 van de 2 jaar non-stop aan de V-power. Alleen de eerste maanden heb ik wel eens ergens anders dan bij Shell getankt geloof ik, een paar keer.

Achja,... v-power,... men zegt dat het de boel wat schoner houdt en dat je er vooral met een motor die wat meer vereist en meer pk-tjes heeft wel een paar extra pk uit kunt halen. Ik kan mij voorstellen dat de SLK ron97 (wat de Nederlandse v-power schijnt te zijn) net wat lekkerder vind dan die wat armzalige euro95. Turbo motoren vereisen naar mijn weten ook altijd ron98 bijvoorbeeld. Al hoor je vanalles,... dat in een ron95 auto ron98 gooien vervelende gevolgen kan hebben als een defecte katalysator bijvoorbeeld vanwege hogere verbrandingstemp ofzo. Dan maar de middenweg, ron97.
Maar er zijn ook mensen die beweren dat v-power troep is en dat menig opslagtank is lekgevreten door de agressieve toevoegingen die er in zouden zitten.
Wie moet je nou tegenwoordig nog geloven he,... iedereen roept doorgaans maar wat.
Met de Pug heb ik het eerste half jaar v-power gedaan, en sinds een tijdje ben ik daarmee maar gewoon op ron95 overgestapt. Tank wel eigenlijk altijd bij Shell,... die vertrouw ik in ieder geval. Das weer een ander verhaal,... A- en B-merk benzine,... Daar roept ook iedereen maar wat over,... dan maar het "zekere" voor het onzekere en niet bij die Tinq of hoe dat ook heet en andere vage pompstationnetjes tanken. Gewoon lekker 1 merk aanhouden.

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 25.04.2007 um 17:34 Uhr   


slkalimero schrieb:
Maar rij jij niet op Euro 98 dan? Want daar is toch geen V-Power voor?



Nou, eigenlijk moet m'n SLK een octaangetal van 98 hebben omdat hij is getuned (ja, ook dat nog). De brandstof wordt nu onder hogere druk in de cylinders geperst waardoor de kans op detoneren toeneemt en je dus benzine met een hogere klopvastheid nodig hebt.
Nu is V-Power in Nederland inderdaad RON97 (al garanderen ze veiligheidshalve alleen 95, maar het schijnt heus 97 te zijn) en ik heb aan de tuner, Väth, gevraagd of 97 ook goed is. Nou, dat was geen enkel probleem hoor! Vandaar. En zoals Groent ook zegt: ik heb toch wel vertrouwen in Shell en hun V-Power, ook al zijn het natuurlijk allemaal olieboeven .

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 25.04.2007 um 18:57 Uhr   
Olieboeven, de grootste is de overheid. Wat kost V-Power zonder accijns??
Je moet echt niet gaan rekenen wat een toerritje van ongeveer 160 km kost. Dan is de lol er snel af. Moet je ook niet ergens parkeren en een toltunnel tegenkomen.
Neem dan ook nog eens een veel te duur biertje op een terrasje en het geheel is compleet.
Tok,tok, we zijn kippen die geheel kaal geplukt worden.

Maar het is heerlijk weer dus..............lekker open rijden!


--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 25.04.2007 um 20:03 Uhr   
Nou, nou, inderdaad, wat hebben we het met z'n allen toch slecht in Nederland.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 25.04.2007 um 23:35 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 25.04.2007 um 23:38 Uhr ]



road-ster schrieb:
--


Morgenmiddag vrij genomen voor een bezoek aan een autovakbeurs maar eerst even kijken naar een Porsche Boxster 2.7 uit 2001.
's Kijken of we zaken kunnen doen......

--


Nou, dat was weer een ontnuchterend gesprek over de inruilwaarde van de SLK t.o.v. de Porsche Boxster.
Eerst de auto uitgebreid bekeken en ik constateerde een voorbumper die volgens mij niet zuiver zat en ook het interieur liet sporen van fijn zand zien.
Een eerste indicatie gaf een beeld van iemand die het niet zo nauw nam en het onderhousboekje liet ook grote intervallen zien bv. eerste beurt op 10.000km en de volgende op 81000km(!) en de laatste was bij de Opeldealer zelf gedaan op 128000km.

Uiteindelijk bleek er ook nog een 3 op de kentekenplaat te staan maar dat was me niet opgevallen omdat ze deze van de zwarte kleur hadden verwijderd.

Als klap op de vuurpijl liet ik de mijne taxeren met 58000km uit 2001 die volgens hem 16240 euro moest opbrengen!!!!
Ik begon te lachen daar ik hem op 25 juni dit jaar 2 jaar in mijn bezit heb en in die tijd 15000km heb afgelegd bij een aanschafprijs van bijna 30 mille!!!
Of ik ff ruim 13 mille wilde bijleggen en de vraag wat ik in m'n gedachten had.......nou toch zeker 22 mille zei ik maar ik hoef hem niet kwijt hóór!!

Conclusie: Waardevastheid is gebakken lucht dus je kan hem dan beter houden en er van genieten of hem particulier verpatsen.
Je begrijpt niet dat ze zoveel vragen bij de dealer voor een gebruikte SLK.

Groetjes,
Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 26.04.2007 um 10:01 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 26.04.2007 um 10:12 Uhr ]

Stond denk ik niet bij een Porsche dealer. Auto's met die omschrijving kan je beter maar ver omheen lopen. En die lomperikken durven zonder te verblikken ook nog de inruil te noemen. De SLK particulier verkopen en dan naar Duitsland, keuze volop met weinig km. Vanf € 20.000,-- staan er al nette Boxters op http://www.mobile.de tel er € 2.500,-- BPM bij op en je hebt een mooi exemplaar.


Geen goedkope km Richy als je bij 15.000 km € 14.000,-- afschrijft

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 26.04.2007 um 14:36 Uhr   
Als ik Richards verhaal goed lees stond die Boxster bij een Opel dealer. Dat lijkt mij overigens niet de beste plek om de hoogste inruilwaarde voor je SLK te krijgen.

Aan de andere kant krijg ik soms het idee dat sommigen hier wel héél erg veel voor hun auto hebben betaald. Nou heeft mijn autootje waarschijnlijk wel wat meer 'gebruikssporen', maar ik heb bij lange na niet de bedragen betaald die ik hier wel eens voorbij zie komen.

Een exemplaar in absolute nieuwstaat is natuurlijk wel aantrekkelijker en dus meer waard, maar over de vraag hoeveel die meerwaarde dan is kun je twisten. De echte liefhebber zal er flink wat extra voor over hebben; dat blijkt wel als ik jullie aankoopbedragen hier lees. Maar degene die gewoon een leuke cabrio zoekt zal niet bereid zijn een flinke smak extra te betalen voor een auto die net iets fraaier is.

Als je dus als echte liefhebber relatief duur een SLK gekocht hebt, moet je niet vreemd opkijken als je er niet al te veel voor terug krijgt bij iemand die er minder affiniteit mee heeft. Een opel dealer bijvoorbeeld...

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1207
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.392.523

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm