.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.04.2007 um 12:41 Uhr   
Ik stond vanochtend echt even met m'n ogen te knipperen!
Hier in Utrecht vlak bij m'n werk hebben ze zo'n Shell Express. Die heeft sinds kort ook V-Power, en omdat ik dat altijd tank en je bij de Shell Express (zelfbediening) korting krijgt dacht ik vanochtend: laat ik nog even tanken.

Laat het uiteinde van de schenktuit nou te dik zijn voor het tankgat van m'n SLK!!!!
Het was écht V-Power benzine, geen diesel.
Ik ging twijfelen aan mezelf, of liever aan de tankopening van m'n SLK. Is dat gat altijd zo klein geweest, is er misschien iets mee loos?
Anderzijds, de tanktuit liep niet recht, maat er zat onderaan en schuin uitlopende verbreding op. Ik kan me ook niet herinneren dat een schenktuit normaal zo loopt, maar ja, ik heb er ook nooit zo heel goed naar gekeken.

Vergeten te kijken of de schenktuit van de euro loodvrij wel paste.
Gelukkig was m'n tank niet leeg, vanavond thuis bij m'n "eigen" Shell maar eens kijken of ik daar wél V-Power kan tanken.

Je staat toch écht raar te kijken hoor!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 23.04.2007 um 13:29 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 23.04.2007 um 13:30 Uhr ]



Cabrio-fan schrieb:

Ik heb hem laten tunen (chip, kleinere kompressor-poeli, grotere Lade Luft Kuhler) bij Väth in Duitsland.
Ik heb er geen spijt van, maar als je heel diep in m'n hart kijkt zou ik het niet nog eens doen als ik het over kon doen. Vermogen went namelijk. Hij is beslist sneller, trekt veel langer door (maar wat heb je daaraan in Nederland ), het wordt echter nooit een SLK32AMG. Die heeft een totaal ander karakter en rijgedrag.
Ik beleef niet méér plezier aan m'n SLK dan voorheen, want geef toe, hij wás al snel natuurlijk!
Nu heb ik een 230, het schijnt dat je met dit soort tuning uit een 200 relatief meer haalt dan uit een 230. De 200 heeft meer marge zeg maar.

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Joke,

Toch schijnt het beter voor de motor te zijn omdat MB zelfs hun 200K hebben getuned naar 184PK met daaraan gekoppeld een levendige motorsouplesse en een lager verbruik!!
Klopt, de 200K heeft meer marge want een goed ingereden model loopt 260 en bij tuning win je al gauw 50PK....een hele winst.


--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 23.04.2007 um 13:46 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Op zaterdagochtend in een dichte Mitsubishi Grandis naar Duitsland gereden, daar de hele dag in een beursgebouw met gordijnen dicht rondgelopen, wel de meest fantastische whiskies vanuit de hele wereld (maar voornamelijk Schotland) gedronken, niet eens zo heel erg dronken geworden, als het had gemoeten had ik nog kunnen rijden .

Zondagochtend (na het uitslapen) weer in de dichte Mitsubishi Grandis terug naar Nederland.
Nou ja, van dat open rijden in de felle zon krijg je toch maar een oude kop .
Maar Richard en Groent willen natuurlijk graag bij de oude garde horen om (ook) voor vol aangezien te worden .

Je wordt in Duitsland trouwens doodgegooid met SLK's!!!!!!! Bijna zoals je hier Golfjes ziet rijden .
Als ik daar zou wonen zou ik toch een S2000 of een Crossfire of zoiets nemen hoor!
Hoewel het met de R171 (nog!) wel meevalt.

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Joke,

Ik begrijp niet dat je met dit schitterende weer in een dichte SUV-auto gaat zitten terwijl je zo'n mooie cabrio op de oprit hebt staan?
Als "cabrio-fan" moet jij toch echt uitzien naar dit weer en elke gelegenheid aangrijpen om te genieten lijkt mij.......

Natuurlijk is teveel zon niet goed zoals alles waar "te" voorstaat dus ook whisky maar het zorgt ook voor de aanmaak van vitamine D in ons lichaam.
Ook zorgt het voor een chemische reactie die je een gelukkig gevoel geeft.

Als vervanger voor de SLK zie ik alleen de Porsche Boxster als alternatief vanwege z'n heerlijke 6-cilinder boxergeluid en wegligging!!
Prijstechnisch haalbaar en qua onderhoudskosten privé te rijden.

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.04.2007 um 14:21 Uhr   


road-ster schrieb:
Ik begrijp niet dat je met dit schitterende weer in een dichte SUV-auto gaat zitten terwijl je zo'n mooie cabrio op de oprit hebt staan?
Als "cabrio-fan" moet jij toch echt uitzien naar dit weer en elke gelegenheid aangrijpen om te genieten lijkt mij.......

Natuurlijk is teveel zon niet goed zoals alles waar "te" voorstaat dus ook whisky maar het zorgt ook voor de aanmaak van vitamine D in ons lichaam.
Ook zorgt het voor een chemische reactie die je een gelukkig gevoel geeft.



Het wordt zo krap met z'n vieren in een SLK!

En ik heb geen SLK nodig om te genieten (tenminste...... niet altíjd), en geen zon om me gelukkig te voelen .
Maar Richard, als je wat ouder wordt leer je wat meer te relativeren, ook zonder ouwe (zonverweerde) kop .

Ik ben trouwens vanmorgen vroeg heerlijk open naar Utrecht gereden!
En ik ga vanavond weer heerlijk open terug!! Even genieten!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.04.2007 um 14:24 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Je wordt in Duitsland trouwens doodgegooid met SLK's!!!!!!! Bijna zoals je hier Golfjes ziet rijden .
Als ik daar zou wonen zou ik toch een S2000 of een Crossfire of zoiets nemen hoor!
Hoewel het met de R171 (nog!) wel meevalt.




road-ster schrieb:
Als vervanger voor de SLK zie ik alleen de Porsche Boxster als alternatief vanwege z'n heerlijke 6-cilinder boxergeluid en wegligging!!
Prijstechnisch haalbaar en qua onderhoudskosten privé te rijden.



Nee nee, veel te "gewoontjes" voor in Duitsland!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 23.04.2007 um 14:32 Uhr   
Inderdaad heb ik in Zandvoort net zoveel Boxsters gezien als SLK's. Maar ook al een aantal XK8's, stuk of 5. Van die stomme Range Rover tractoren stonden er ook velen van. Zie je dat het een stom "kijk mij eens" ding is, dat ie toch nog zoveel gekocht wordt en langs de boulevard geparkeerd.
Die Boxsters klinken inderdaad wel leuk als ze langsrijden, daar doen ze bij Mercedes niet aan, van dat onnodige, overdreven geluid, maar staat wel geinig natuurlijk.

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 23.04.2007 um 14:58 Uhr   
Net trouwens iets grappigs, was wederom aangifte aan het doen bij het buro (voor hetzelfde zeg maar)... en daar hebben ze een klein afgeschermd plekje met een slagboom ervoor waar een auto of 12 kunnen staan. Stond dit keer een 911, naast nog 2 of 3 andere autootjes, hetgeen opzich wel een beetje opviel.
Was even daarvoor ook al op dat plekkie naast die 911 (uit 2003 ofzo) gaan staan en nu stond ie er nog steeds. Toen ik weer naar huis wilde rijden liep ik op de stoep net voor dat plekkie en was er een man van een jaar of 45 die mij tegemoedliep en langsliep. Hij groette vriendelijk, hetgeen tegenwoordig al niet echt gebruikelijk is, en toen ik naar het Puggie liep (met de bestuurderskant aan dezelfde kant als hoe de 911 geparkeerd stond, zag ik dat hij gewoon even bleef staan (op de een of andere manier had ik al zo'n vermoeden na die groet! haha), waarschijnlijk om te kijken of ik daar in zou gaan stappen, hij moest wel stoppen om wat te kunnen zien want anders liep hij achter het gebouw. Toen ik naar hem keek (vanwege het voorgevoel dat ik al had en dus werd bevestigd) liep hij toch gauw maar weer door omdat het wat vreemd stond misschien ook voor hem om daar zonder reden mij te staan observeren, woehoe. Even nadat hij de hoek om was heb ik mijn Pugje pas ontgrendeld.
Denk trouwens zeker niet dat ie van hem was aangezien hij daar al een tijdje stond. Lag misschien aan mijn te verbrande roodbruine kop en donkerblauwe polo-tje

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 23.04.2007 um 17:30 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 23.04.2007 um 17:38 Uhr ]



Cabrio-fan schrieb:

Het wordt zo krap met z'n vieren in een SLK!

En ik heb geen SLK nodig om te genieten (tenminste...... niet altíjd), en geen zon om me gelukkig te voelen .
Maar Richard, als je wat ouder wordt leer je wat meer te relativeren, ook zonder ouwe (zonverweerde) kop .

Ik ben trouwens vanmorgen vroeg heerlijk open naar Utrecht gereden!
En ik ga vanavond weer heerlijk open terug!! Even genieten!

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Tja, dat is natuurlijk één van de nadelen van een SLK of je moet met twee auto's gaan rijden zoals wij dat soms doen.

Ik moet dat relativeren wat ik zei maar het is wel één van de mogelijkheden die het leven mij biedt om van het leven te genieten!
Niet alleen zon maar ook roken en teveel drank zorgen voor een levensstijl die een versnelt ouderdomsproces laat zien.

Geluk en genieten zit hem soms in kleine dingen die onbetaalbaar zijn!

Zonnige groetjes,

Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 23.04.2007 um 17:36 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:



road-ster schrieb:
Als vervanger voor de SLK zie ik alleen de Porsche Boxster als alternatief vanwege z'n heerlijke 6-cilinder boxergeluid en wegligging!!
Prijstechnisch haalbaar en qua onderhoudskosten privé te rijden.



Nee nee, veel te "gewoontjes" voor in Duitsland!

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Dan mag dan wel zo zijn maar ik laat mijn keuze niet afhangen van wat een ander daarvan vind maar kies voor een auto die bij mijn levensstijl past!!
En ik denk dat jij daar net zo over denkt......

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.04.2007 um 22:32 Uhr   


road-ster schrieb:
Dan mag dan wel zo zijn maar ik laat mijn keuze niet afhangen van wat een ander daarvan vind maar kies voor een auto die bij mijn levensstijl past!!
En ik denk dat jij daar net zo over denkt......



Dat ik niet in een auto wil rijden die je op elke straathoek ziet staat los van het feit dat het me inderdaad niet zo uitmaakt wat een ander van mijn keuze vindt. Men hoeft me ook niet te bewonderen om m'n auto, vandaar dat ik er ook niet snel over de Scheveningse boulevard mee zou rijden

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :998
Mitglieder:    6
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.392.256

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm