.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 22.04.2007 um 20:34 Uhr   
Phil, das dan nog besteen aardige winst die ze zeggen te kunnen boeken. Dacht dat de pre-fl ook tot wat minder getuned kon worden dan de fl, en dat laatstgenoemde al tot ergens hooguit 230pk kon komen. Maar als dat dan 2500-3000 euro kost is het niet erg interessant meer. En wat je zegt,.. slijtage?...garantie etc ?

Vandaag pas laat besloten toch maar naar Zandvoort te gaan. Kon de verleiding niet weerstaan. Was bang voor filewerk,... maar ben laat vertrokken, kwart voor 2 ofzo, en kwart over 7 weer huiswaarts. Reed zo best goed door.
Topweer weer en een rooie kop gescoord.

--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.04.2007 um 20:56 Uhr   
Het kost voor de SLK € 1998,-- Daar zit een groot deel arbeid in en de poelie zelf. Tunen voor een andere auto kost gemiddeld € 500,-- met garantie

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 22.04.2007 um 21:54 Uhr   
Ja, garantie door het tuningbedrijfje zeker. Je MB-garantie ben je vast kwijt.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.04.2007 um 22:09 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 22.04.2007 um 22:10 Uhr ]



slkalimero schrieb:

Ja, garantie door het tuningbedrijfje zeker. Je MB-garantie ben je vast kwijt.


Heb jij nog garantie van MB??

Maar ik laat hem niet tunen, hij loopt goed zo.


--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 22.04.2007 um 23:05 Uhr   
MobiloLife loopt toch door zolang je het onderhoud bij de MB dealer laat uitvoeren. Ik denk niet dat dat nog van toepassing zal zijn op een getunede auto.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.04.2007 um 23:11 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 22.04.2007 um 23:12 Uhr ]



slkalimero schrieb:

MobiloLife loopt toch door zolang je het onderhoud bij de MB dealer laat uitvoeren. Ik denk niet dat dat nog van toepassing zal zijn op een getunede auto.


Mobilolife is een soort ANWB geen garantie. (als de MB maar 1x in de 2jaar een beurt krijgt) En normaal is het niet mogelijk dat je het ziet dat een auto ge-chiptuned is bij de SLK misschien dan alleeen aan de poeli.
Dus geen probleem.


--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 22.04.2007 um 23:41 Uhr   


ESELKA schrieb:

Vandaag pas laat besloten toch maar naar Zandvoort te gaan. Kon de verleiding niet weerstaan. Was bang voor filewerk,... maar ben laat vertrokken, kwart voor 2 ofzo, en kwart over 7 weer huiswaarts. Reed zo best goed door.
Topweer weer en een rooie kop gescoord.

--


Vandaag kasteel de Haar bezocht en toen via de vinkeveense plassen en de ringvaart in Aalsmeer doorgereden naar Scheveningen.
Heerlijk opengereden en natuurlijk "levend" gebakken maar wel lekker geflaneerd langs de boulevard en een terrasje gepakt en utgewaaid op de pier. Rond dat tijdstip dat jij in Zandvoort zat waren wij hier en hadden ook geen last van file's of ander oponthoud.



--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.04.2007 um 12:23 Uhr   


Philip schrieb:

Het kost voor de SLK € 1998,-- Daar zit een groot deel arbeid in en de poelie zelf. Tunen voor een andere auto kost gemiddeld € 500,-- met garantie




Ik heb hem laten tunen (chip, kleinere kompressor-poeli, grotere Lade Luft Kuhler) bij Väth in Duitsland.
Ik heb er geen spijt van, maar als je heel diep in m'n hart kijkt zou ik het niet nog eens doen als ik het over kon doen. Vermogen went namelijk. Hij is beslist sneller, trekt veel langer door (maar wat heb je daaraan in Nederland ), het wordt echter nooit een SLK32AMG. Die heeft een totaal ander karakter en rijgedrag.
Ik beleef niet méér plezier aan m'n SLK dan voorheen, want geef toe, hij wás al snel natuurlijk!
Nu heb ik een 230, het schijnt dat je met dit soort tuning uit een 200 relatief meer haalt dan uit een 230. De 200 heeft meer marge zeg maar.

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 23.04.2007 um 12:31 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 23.04.2007 um 12:32 Uhr ]



ESELKA schrieb:
Vandaag pas laat besloten toch maar naar Zandvoort te gaan. Kon de verleiding niet weerstaan.
Topweer weer en een rooie kop gescoord.





road-ster schrieb:
Vandaag kasteel de Haar bezocht en toen via de vinkeveense plassen en de ringvaart in Aalsmeer doorgereden naar Scheveningen.
Heerlijk opengereden en natuurlijk "levend" gebakken maar wel lekker geflaneerd langs de boulevard en een terrasje gepakt en utgewaaid op de pier.



Op zaterdagochtend in een dichte Mitsubishi Grandis naar Duitsland gereden, daar de hele dag in een beursgebouw met gordijnen dicht rondgelopen, wel de meest fantastische whiskies vanuit de hele wereld (maar voornamelijk Schotland) gedronken, niet eens zo heel erg dronken geworden, als het had gemoeten had ik nog kunnen rijden .

Zondagochtend (na het uitslapen) weer in de dichte Mitsubishi Grandis terug naar Nederland.
Nou ja, van dat open rijden in de felle zon krijg je toch maar een oude kop .
Maar Richard en Groent willen natuurlijk graag bij de oude garde horen om (ook) voor vol aangezien te worden .

Je wordt in Duitsland trouwens doodgegooid met SLK's!!!!!!! Bijna zoals je hier Golfjes ziet rijden .
Als ik daar zou wonen zou ik toch een S2000 of een Crossfire of zoiets nemen hoor!
Hoewel het met de R171 (nog!) wel meevalt.

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 23.04.2007 um 12:34 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:



Philip schrieb:

Het kost voor de SLK € 1998,-- Daar zit een groot deel arbeid in en de poelie zelf. Tunen voor een andere auto kost gemiddeld € 500,-- met garantie




Ik heb hem laten tunen (chip, kleinere kompressor-poeli, grotere Lade Luft Kuhler) bij Väth in Duitsland.
Ik heb er geen spijt van, maar als je heel diep in m'n hart kijkt zou ik het niet nog eens doen als ik het over kon doen. Vermogen went namelijk. Hij is beslist sneller, trekt veel langer door (maar wat heb je daaraan in Nederland ), het wordt echter nooit een SLK32AMG. Die heeft een totaal ander karakter en rijgedrag.
Ik beleef niet méér plezier aan m'n SLK dan voorheen, want geef toe, hij wás al snel natuurlijk!
Nu heb ik een 230, het schijnt dat je met dit soort tuning uit een 200 relatief meer haalt dan uit een 230. De 200 heeft meer marge zeg maar.

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Joke,

Dat is goede informatie.
Zelf ben ik het niet van plan, ik rij ook veel te weinig met de SLK om er volop plezier van te hebben en dan is € 2.000,-- veel. Toen ik zaterdag met de TT terug ging merkte ik ook op dat het lastig is om in Nederland lekker even te kunnen uithalen. Veel slome rijders schieten van rechts naar links. En de 230 is best rap van zichzelf. Het kan natuurlijk altijd sneller maar ik ben tevreden. Voor mij is het een toercabrio anders koop ik een Opel speedster.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.

http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1061
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.370.396

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm