| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!! |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 22.04.2007 um 20:34 Uhr  
| Phil, das dan nog besteen aardige winst die ze zeggen te kunnen boeken. Dacht dat de pre-fl ook tot wat minder getuned kon worden dan de fl, en dat laatstgenoemde al tot ergens hooguit 230pk kon komen. Maar als dat dan 2500-3000 euro kost is het niet erg interessant meer. En wat je zegt,.. slijtage?...garantie etc ?
Vandaag pas laat besloten toch maar naar Zandvoort te gaan. Kon de verleiding niet weerstaan. Was bang voor filewerk,... maar ben laat vertrokken, kwart voor 2 ofzo, en kwart over 7 weer huiswaarts. Reed zo best goed door.
Topweer weer en een rooie kop gescoord.
--
230K, 2000, 6-handbakker (38,300 km) + 206GTi (48,500 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak** | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 22.04.2007 um 23:11 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 22.04.2007 um 23:12 Uhr ]
slkalimero schrieb:
MobiloLife loopt toch door zolang je het onderhoud bij de MB dealer laat uitvoeren. Ik denk niet dat dat nog van toepassing zal zijn op een getunede auto.
Mobilolife is een soort ANWB geen garantie. (als de MB maar 1x in de 2jaar een beurt krijgt) En normaal is het niet mogelijk dat je het ziet dat een auto ge-chiptuned is bij de SLK misschien dan alleeen aan de poeli.
Dus geen probleem.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 22.04.2007 um 23:41 Uhr  
|
ESELKA schrieb:
Vandaag pas laat besloten toch maar naar Zandvoort te gaan. Kon de verleiding niet weerstaan. Was bang voor filewerk,... maar ben laat vertrokken, kwart voor 2 ofzo, en kwart over 7 weer huiswaarts. Reed zo best goed door.
Topweer weer en een rooie kop gescoord.
--
Vandaag kasteel de Haar bezocht en toen via de vinkeveense plassen en de ringvaart in Aalsmeer doorgereden naar Scheveningen.
Heerlijk opengereden en natuurlijk "levend" gebakken maar wel lekker geflaneerd langs de boulevard en een terrasje gepakt en utgewaaid op de pier. Rond dat tijdstip dat jij in Zandvoort zat waren wij hier en hadden ook geen last van file's of ander oponthoud.
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720
*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 23.04.2007 um 12:23 Uhr  
|
Philip schrieb:
Het kost voor de SLK € 1998,-- Daar zit een groot deel arbeid in en de poelie zelf. Tunen voor een andere auto kost gemiddeld € 500,-- met garantie
Ik heb hem laten tunen (chip, kleinere kompressor-poeli, grotere Lade Luft Kuhler) bij Väth in Duitsland.
Ik heb er geen spijt van, maar als je heel diep in m'n hart kijkt zou ik het niet nog eens doen als ik het over kon doen. Vermogen went namelijk. Hij is beslist sneller, trekt veel langer door (maar wat heb je daaraan in Nederland ), het wordt echter nooit een SLK32AMG. Die heeft een totaal ander karakter en rijgedrag.
Ik beleef niet méér plezier aan m'n SLK dan voorheen, want geef toe, hij wás al snel natuurlijk!
Nu heb ik een 230, het schijnt dat je met dit soort tuning uit een 200 relatief meer haalt dan uit een 230. De 200 heeft meer marge zeg maar.
--
*ALLES IS RELATIEF!*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 23.04.2007 um 12:31 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 23.04.2007 um 12:32 Uhr ]
ESELKA schrieb:
Vandaag pas laat besloten toch maar naar Zandvoort te gaan. Kon de verleiding niet weerstaan.
Topweer weer en een rooie kop gescoord.
road-ster schrieb:
Vandaag kasteel de Haar bezocht en toen via de vinkeveense plassen en de ringvaart in Aalsmeer doorgereden naar Scheveningen.
Heerlijk opengereden en natuurlijk "levend" gebakken maar wel lekker geflaneerd langs de boulevard en een terrasje gepakt en utgewaaid op de pier.
Op zaterdagochtend in een dichte Mitsubishi Grandis naar Duitsland gereden, daar de hele dag in een beursgebouw met gordijnen dicht rondgelopen, wel de meest fantastische whiskies vanuit de hele wereld (maar voornamelijk Schotland) gedronken, niet eens zo heel erg dronken geworden, als het had gemoeten had ik nog kunnen rijden .
Zondagochtend (na het uitslapen) weer in de dichte Mitsubishi Grandis terug naar Nederland.
Nou ja, van dat open rijden in de felle zon krijg je toch maar een oude kop .
Maar Richard en Groent willen natuurlijk graag bij de oude garde horen om (ook) voor vol aangezien te worden .
Je wordt in Duitsland trouwens doodgegooid met SLK's!!!!!!! Bijna zoals je hier Golfjes ziet rijden .
Als ik daar zou wonen zou ik toch een S2000 of een Crossfire of zoiets nemen hoor!
Hoewel het met de R171 (nog!) wel meevalt.
--
*ALLES IS RELATIEF!*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
| Geschrieben am 23.04.2007 um 12:34 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
Philip schrieb:
Het kost voor de SLK € 1998,-- Daar zit een groot deel arbeid in en de poelie zelf. Tunen voor een andere auto kost gemiddeld € 500,-- met garantie
Ik heb hem laten tunen (chip, kleinere kompressor-poeli, grotere Lade Luft Kuhler) bij Väth in Duitsland.
Ik heb er geen spijt van, maar als je heel diep in m'n hart kijkt zou ik het niet nog eens doen als ik het over kon doen. Vermogen went namelijk. Hij is beslist sneller, trekt veel langer door (maar wat heb je daaraan in Nederland ), het wordt echter nooit een SLK32AMG. Die heeft een totaal ander karakter en rijgedrag.
Ik beleef niet méér plezier aan m'n SLK dan voorheen, want geef toe, hij wás al snel natuurlijk!
Nu heb ik een 230, het schijnt dat je met dit soort tuning uit een 200 relatief meer haalt dan uit een 230. De 200 heeft meer marge zeg maar.
--
*ALLES IS RELATIEF!*
Joke,
Dat is goede informatie.
Zelf ben ik het niet van plan, ik rij ook veel te weinig met de SLK om er volop plezier van te hebben en dan is € 2.000,-- veel. Toen ik zaterdag met de TT terug ging merkte ik ook op dat het lastig is om in Nederland lekker even te kunnen uithalen. Veel slome rijders schieten van rechts naar links. En de 230 is best rap van zichzelf. Het kan natuurlijk altijd sneller maar ik ben tevreden. Voor mij is het een toercabrio anders koop ik een Opel speedster.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1061 Mitglieder: 5 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|