.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 05.01.2007 um 13:38 Uhr   
Is een Clio V6 dan geen idee?

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 05.01.2007 um 14:03 Uhr   
Nee joh, ik hou van een beetje voordelige gummertjes. Die V6 is geinig maar belachelijk duur en benzineslurpend en zwaar etc etc etc,... net alles wat ik niet interessant vind. Zo'n ding onderhouden is ERG prijzig, zijn er ook ERG weinig van. Dan liever een 2e hands BMW Z4 3 liter bijvoorbeeld,... die zijn nieuw maar net iets duurder, maar wel nog sneller/lichter/zuiniger/goedkoper in onderhoud/mooier en ook nog eens cabrio,... wat wil je nog meer!
Voor zoveel geld is er dus wel wat beters te koop vind ik.

Als beetje crossertje vind ik de nieuwe Fiesta ST wel een leuk ding,... al is die niet van dat caliber 6-7 sec naar de 100 maar nog gewoon ergens rond de 8,5. Maar wel een stuk goedkoper en voordeliger in alles.
Maar ik blijf hopelijk nog JAREN in de 206 rijden! Ik hoop dat hij probleemloos blijft de komende jaren,... het zou ook maar zo weer kunnen zijn dat als er wat dingetjes mis gaan ik toch straks als hij aan de APK toe is besluit hem in te ruilen! Das wel wat ik tot nu toe steeds gedaan heb namelijk, maar dat waren ook wat oudere karretjes met een HOOP meer km's. Ik heb de 206 juist gekocht om langer te kunnen behouden en hopelijk betrouwbaarder te kunnen zijn en toch nog lekker te kunnen rijden.
En inderdaad het is weer heerlijk zo'n overgang na die C3, whaha je lacht je rot.

--
230K, 2000, 6-handbakker (36,600 km) + 206GTi (43,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 05.01.2007 um 22:30 Uhr   


road-ster schrieb:

Dus je bent je wilde haren kwijt?



Is dat een vraag of een constatering?

Ik denk dat iedereen op z'n tijd en op een bepaald gebied "wilde haren" heeft.
Maar om bij mijn uitspraak te blijven........ ik voel me tegenwoordig meer thuis in een snelle, stijlvolle (al is dat een subjectief begrip) luxe auto dan in een klein pk-bommetje op wielen.
Niet dat ik niet eens in die Corsa OPC zou willen rijden hoor!
Maar om te bezitten ....... geef mij me maar een SLK, of een Porsche, of desnoods een Z4 . En dan hou ik het alleen nog even bij wat ik kan betalen .

   

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 05.01.2007 um 22:46 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 05.01.2007 um 22:47 Uhr ]



Cabrio-fan schrieb:



road-ster schrieb:

Dus je bent je wilde haren kwijt?



Is dat een vraag of een constatering?

Ik denk dat iedereen op z'n tijd en op een bepaald gebied "wilde haren" heeft.
Maar om bij mijn uitspraak te blijven........ ik voel me tegenwoordig meer thuis in een snelle, stijlvolle (al is dat een subjectief begrip) luxe auto dan in een klein pk-bommetje op wielen.
Niet dat ik niet eens in die Corsa OPC zou willen rijden hoor!
Maar om te bezitten ....... geef mij me maar een SLK, of een Porsche, of desnoods een Z4 . En dan hou ik het alleen nog even bij wat ik kan betalen .

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Enerzijds is het een constatering want in gezelsschap kom je over als een rustig persoon anderzijds een vraag in de zin van hoe lang al?

Een auto zegt iets over je persoonlijkheid en dat veranderd in de loop der tijd en soms is het een bevlieging dat je hem moet hebben.
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een SLK32-AMG of een Boxster S die wel haalbaar zijn als je geen prioriteiten hebt.

Groetjes, Richard
P.s.: Is dat autodrop wat onder je tekst beweegt?

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*wie zich gelukkig voelt met het geluk van gasten, bezit een rijkdom zonder grenzen*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 05.01.2007 um 23:28 Uhr   


road-ster schrieb:
Enerzijds is het een constatering want in gezelschap kom je over als een rustig persoon anderzijds een vraag in de zin van hoe lang al?

Een auto zegt iets over je persoonlijkheid en dat verandert in de loop der tijd en soms is het een bevlieging dat je hem moet hebben.
Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een SLK32-AMG of een Boxster S die wel haalbaar zijn als je geen prioriteiten hebt.

Groetjes, Richard
P.s.: Is dat autodrop wat onder je tekst beweegt?



Klopt, ik ben ook een rustig en evenwichtig persoon, maar als ik ergens heel erg enthousiast over ben kan ik vreselijk uit mijn dak gaan!
Dat is trouwens altijd zo geweest, als antwoord op je vraag "hoe lang al?".

Als je geen prioriteiten hebt lijkt een 32AMG of een Boxter-S me niet zo haalbaar hoor!
Maar waarschijnlijk bedoel je: als je geen andere prioriteiten hebt!
En natuurlijk geldt voor mij ook "hoe sneller hoe beter", een SLK200, ook een 171, is voor mij al een gepasseerd station omdat ik nu een getunde 230 heb!
Lekker decadent hè?

Autodrop????
Misschien, maar eigelijk beeldde ik er het pk-bommetje op wielen van Groent mee uit

   

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2007 um 18:50 Uhr   
Wie met de mode mee wil kan in Duitslaand voor € 2.800,-- een complete wiite carrosserie kopen met motorkap, kofferdeksel en deuren.
Het is even ee nweekeindje onderdel overzetten maar dan heb je wel een witte SLK!

   

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2007 um 18:50 Uhr   
2

   

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2007 um 18:51 Uhr   
3

   

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2007 um 19:55 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 07.01.2007 um 19:56 Uhr ]



Philip schrieb:

Wie met de mode mee wil kan in Duitslaand voor € 2.800,-- een complete wiite carrosserie kopen met motorkap, kofferdeksel en deuren.
Het is even ee nweekeindje onderdel overzetten maar dan heb je wel een witte SLK!

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/


Philip,

Het gaat hier dan wel om een rechts-gestuurd exemplaar....
Bij ons in de buurt staat of stond want ik ben er een tijdje niet geweest ook een carrosserie van een SLK waar helaas niets meer aan zat!!

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*wie zich gelukkig voelt met het geluk van gasten, bezit een rijkdom zonder grenzen*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 07.01.2007 um 21:03 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 07.01.2007 um 21:29 Uhr ]

Lache zeg, ik heb een oom die door zijn werk iedere keer weer een andere luxe bak mee heeft. Van de zomer al eens een stukje wezen sturen in een S-type.

Nu had hij een Saab 9-7X mee! Ik denk ik ga es buiten kijken. 4.2 stond er achterop. Mwah...

Eenmaal weer binnen dat eens even voorgelegd en toen kwam zijn vriendin al meteen met de opmerking dat ik er wel even mee kon rijden hoor. Welja ga maar even rijden hoor, sleutel ligt op het kastje. Ze zijn altijd zo lekker makkelijk... HEERLIJK

Nou dat liet ik mij geen 2e keer zeggen natuurlijk. Beetje jammer dat ik er niet direct mee weg kon rijden,... moest weer even terug naar binnen om te vragen hoe je hem startte

Zag geen startknop en in het contact deed ie nix! Moest je bij het openen 2x op de op-de-auto-knop drukken! Moet niet veel vager worden...

En whop daar ging het groenteboertje.

Ben denk ik een minuut of 20-25 weggeweest. Lekker doorhalen af en toe. Hij viel al wat tegen qua prestaties. Bijna 300pk onder de voet, maar pas wat meer in de toeren begon het een beetje op te schieten!
En hij was uiteraard ook voorzien van een automaat. Nu weet ik weer waarom ik geen automaat wil... dat is ook zo'n dooddoener. Zodra je het vermogen wil hebben is het er niet en moet je een seconde wachten en het is allemaal zo DODELIJK saai. Bij een handbak weet je precies wat je onder je voet hebt en gaat ie niet eerst schakelen enzo,... het is er gewoon meteen wat bij dat toerental hoort,... en dat voel je dan ook. ZO HOORT HET OOK.

Maar ik lees nu dus dat ie 0-100 in 8,9 doet volgens de fabriek en een top van 190. Jaja dat is wat die fatsige 2000 kilo met 300 pk doet! Je lacht je toch rot he dat mensen zo STOM kunnen zijn om zoiets te kopen.

Maargoed, mijn vooroordeel is weer es bevestigd. Het zijn stomme dingen. Wel geinig hoor om es een keer in gereden te hebben,... zo'n grote zilveren slagschip met 300pk en nacht-achteruitkijkcameraatje en bewegende stoel als je uit gaat stappen etc... maar doe mij maar de SLK (met handbak! ).

Hoe meer ik in andere auto's rijdt hoe meer ik mijn eigen karretjes begin te apprecieren! En das maar goed ook natuurlijk.

Ik zie nu trouwens ook tot mijn stomme verbazing dat die 4,2 liter een 6 cilinder is! .... dat zijn flinke cilindertjes dan!

--
230K, 2000, 6-handbakker (36,600 km) + 206GTi (43,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1225
Mitglieder:    3
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.391.000

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm