.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 07.03.2007 um 12:59 Uhr   


slkalimero schrieb:

Ik wil zelf trouwens terug naar Valencia. Sinds ik terug ben is het vrijwel alleen maar vies, miezerig rotweer hier. Bah.



Ik moet zeggen dat ik maandag, toen ik net een dag terug was, ook echt een beetje een depri-dagje had met die regen hier en de herinnering aan het warme zonnige Zuid-Afrika nog vers .

Maar je wordt al snel weer meegesleurd door het leven van alledag en ik ben alweer blij dat het nu droog is en morgen wordt zelfs een mooie dag geloof ik!!
Als het kan ga ik dan lekker open rijden! Daar verheug ik me al weken op!

In ZA reden heel veel cabrio's, al reden ze meestal dicht vanwege de felle zon. Er rijden daar opmerkelijk veel witte auto's. Ik heb SLK's (170 én 171) gezien in het wit, Z3 en Z4, een witte Honda2000, een witte SL, een witte PT Cruiser cabrio.....
Maar echt mooi vind ik het niet hoor .

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 07.03.2007 um 13:17 Uhr   


emmystarlight schrieb:

Hoi Joke,fijn dat je weer heelhuids terug bent,ook fijn dat je weer happy kunt zijn met je rode lieveling!
Ik las dat je ook aktief bent in een NL-BMW -Motorclub!Rijdt je ook motor(net als ikzelf overigens)?
Als ja welk type heb je?Of hebben jullie natuurlijk?
Misschien kunnen we jullie motorclub ook eens met onze motoren komen opzoeken,maar allereerst kom ik je een keer opzoeken met de auto bij je thuis als je dat leuk vindt!
Groetjes Anne

--
Groetjes uit de Grensstreek



Hi Anne,

Anton rijdt een BMW K1200GT.
Omdat hij steeds commentaar had dat ik zoveel tijd aan het SLK-forum etc. besteedde zei ik: "Kijk jij dan eens of er ook iets van de BMW is".
En dat was er. Hij is nu lid van BMW Club Nederand, is ook voor auto's overigens. Dat is echter een grote officiële club. Die hebben ook een forum en een bestuur, diverse commissies en maandelijkse clubavonden.
Ik rij zelf geen motor, maar af en toe zit ik achterop. Daar vind ik in feite niks aan, maar nu ik de clubleden beter leer kennen vind ik het heel gezellig en moet ik Anton vaak meeslepen naar de maandelijkse ledenavonden .

Eind april gaan we met de club een lang weekend naar een leuk verwenhotel in Meschede (Saurland). Dan zit ik die tocht er naar toe achterop maar even uit . Of ik ook achterop tijdens de toertocht ter plekke ga weet ik nog niet.

In september organiseert de Nederlandse tak het Europa Treffen. Er komen dan zo'n zeshonderd BMW-rijders uit heel Europa bij elkaar. Dat duurt vijf dagen en Anton is lid van de foto-commissie (om het geheel vast te leggen) en heeft het daar druk mee. Verder komt die hele troep ook naar Leerdam en we zijn bezig wat te organiseren met het Glasblaascentrum en één van de glaskunstenaars die we kennen gaat waarschijnlijk de wisseltrofee blazen. Ze hebben ook een flink budget, dus er kan wel wat .

Wat voor motor heb je zelf Anne?

Ik zou het heel gezellig vinden als je een keer bij me langskomt!!
Laat van te voren wel even weten, want we zijn meer niet dan wel thuis .

Groetjes,
Joke


--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.03.2007 um 13:36 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Je kunt ook niet alles van me weten Richard
Maar Anton en ik hebben zelfs familie op drie verschillende plaatsen in ZA.

Die grond waar je het over hebt was in de West-Kaap en hebben we vorig jaar verkocht. Waar we nu instappen ligt in de Oost-Kaap. Dat is echt een gebied in opkomst.

En je bent van harte welkom hoor!

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Nee, daar heb je gelijk in.......
Ik meende me te herinneren dat je destijds het ook had over een stijgende belangstelling van vooral amerikanen voor de West-Kaap maar dat is dus passé?

Leuk om je vereren met een bezoek aan een land waar ik nog niet geweest ben en wat je na tig jaar nog niet hebt gezien.

Groetjes,
Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 08.03.2007 um 18:03 Uhr   


Wat voor motor heb je zelf Anne?

Ik zou het heel gezellig vinden als je een keer bij me langskomt!!
Laat van te voren wel even weten, want we zijn meer niet dan wel thuis .

Groetjes,
Joke


Hoi Joke,ikzelf rijdt een BMW R 1100 R maar ga volgend jaar wisselen naar een R1200GS,die heb ik net vorige week proefgereden en was echt een droom!!!Achteropzitten vindt ik niks aan,Ralf,mijn man is erg groot(2M) en dan moet je met je benen heel erg ver uit elkaar zitten,dat houdt ik nooit lang vol,mijn pezen in mijn benen zijn te kort en dat gaat ontzettend zeer doen na een uurtje.Maar ik had mijn rijbewijs al in 92.Ralf heeft een BMW K 1200RS,heeft hij net vorige week gekocht,zijn vorige motor,een BMW K 100RS gaat hij nu verkopen,die is ook in een afgelikte staat maar net iets te klein voor hem.
We zijn dus echte BMW fans,mijn eerste motor was ook een BMW(R65) maar de laatste tijd rijden we zo vaak(vorig jaar een alpen en dolomitenvakantie met de BMW'S)dat ik steeds weer een trapje hoger klim wat prestaties en maat betreft.Maar de R1200RS zal voor mij wel het maximaal haalbare zijn denk ik.
Natuurlijk informeer ik eerst of het schikt wat langskomen betreft,ik ga vaker naar mijn moeder in de buurt van Zwolle,dan kijk ik wel een keer of het past!
Groetjes Anne.

   

--
Groetjes uit de Grensstreek

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 08.03.2007 um 18:39 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:
Maar je wordt al snel weer meegesleurd door het leven van alledag en ik ben alweer blij dat het nu droog is en morgen wordt zelfs een mooie dag geloof ik!!
Als het kan ga ik dan lekker open rijden! Daar verheug ik me al weken op!


Het was inderdaad mooi vandaag. Heb je open gereden?

Ik wel. Vanochtend naar m'n werk en vanmiddag naar een afspraak.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.03.2007 um 20:29 Uhr   


slkalimero schrieb:



Cabrio-fan schrieb:
Maar je wordt al snel weer meegesleurd door het leven van alledag en ik ben alweer blij dat het nu droog is en morgen wordt zelfs een mooie dag geloof ik!!
Als het kan ga ik dan lekker open rijden! Daar verheug ik me al weken op!


Het was inderdaad mooi vandaag. Heb je open gereden?

Ik wel. Vanochtend naar m'n werk en vanmiddag naar een afspraak.


Leuk en aardig allemaal maar ik wil bewijzen zien........waar blijven de foto's en dan zeker van Joke d'r SLK in nieuwe outfit!!

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*Geluk moet geen doel zijn maar een manier van leven*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.03.2007 um 20:49 Uhr   


emmystarlight schrieb:
We zijn dus echte BMW fans



Oh Anne wat leuk!!!
Doe ook mee met het BMW Europa-treffen joh!!!!
Dat is op do t/m zo 6 t/m 9 september 2007
Hierbij de link: http://www.bmwclubnederland.nl/
Zou geweldig zijn als jullie ook zouden komen.
En je kunt ook één of twee dagen komen hoor!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.03.2007 um 20:57 Uhr   


slkalimero schrieb:
Het was inderdaad mooi vandaag. Heb je open gereden?

Ik wel. Vanochtend naar m'n werk en vanmiddag naar een afspraak.



Ja nou en of!!!!
Heen én terug!
Terug was het al donker (19:00), is ook leuk hoor!

Vanmorgen stond ik (open dus) voor het verkeerslicht Utrecht in, draait een knul in een oud Golfje naast me z'n raampje open en roept: "Hee, zit niet zo op te scheppen met die dikke AMG van je! Het is geen zómer!! Doe normaal joh! "
Ik zat even met m'n oren te klapperen, dat ze me nafluiten als ik open rijd ben ik inmiddels wel gewend, maar dit was weer een nieuwe haha!
In ieder geval heeft hij geen verstand van auto's, want ik heb natuurlijk helemaal geen AMG.

Over dat nafluiten: ik maak me geen illusies hoor, ik heb eens gelezen dat er een onderzoek is gedaan (ja, ze onderzoeken wat af! ) naar de aantrekkelijkheid van vrouwen in mannen in mooie auto's ten opzichte van diezelfde personen in een oud barreltje, en daaruit bleek dat mensen in een mooie auto aantrekkelijker worden gevonden.

Dus Groent: als je eens op versiertoer gaat zou ik toch maar de SLK nemen en niet het peutje

   

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.03.2007 um 21:01 Uhr   


road-ster schrieb:
Leuk en aardig allemaal maar ik wil bewijzen zien........



"Hij die z'n naaste niet vertrouwt zal nimmer het vertrouwen van z'n geliefden waardig zijn"

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   SLKSILBERPFEILE

Schreiberlevel:
Forenuntertertianer
Forenuntertertianer
Beiträge: 188
User seit 08.01.2007
 Geschrieben am 08.03.2007 um 21:05 Uhr   
Ja ik geloof het gelijk! Open rijden ging makkelijk! Maand geleden heb ik het ook gedaan, in een SL, maar het was nog redelijk fris Ma het was testen, ging goed, kachel vol aan, stoel laagste stand en het ging! SL heeft één voordeel tov de SLK raampjes achter (die kleine) kunnen omhoog... SLK niet, maar vandaag ging prima zonder dak! Hopelijk word het snel weer echt cabrioweer, nu was helaas aleen een dagje... morgen alweer slechter weer

--
**SLK, funcruiser of the century!** Evo 2, DTM voor de straat!**

**Het leven is kort, benut de tijd optimaal**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an SLKSILBERPFEILE    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1238
Mitglieder:    7
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.391.645

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm