.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Chatbox!!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 02.01.2007 um 20:03 Uhr   
Een leuk stukje tekst uit de krant van vandaag:

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?url=/autotelegraaf/autonieuws/article56182081.ece

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*wie zich gelukkig voelt met het geluk van gasten, bezit een rijkdom zonder grenzen*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   DjeeDjee

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 470
User seit 25.12.2005
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 02.01.2007 um 22:22 Uhr   


road-ster schrieb:

Een leuk stukje tekst uit de krant van vandaag:





"Het schaalmodel, in de maat 1 op 12, is te koop voor 2.250 euro. Interieur en bagageruimte zijn dan wel met leder bekleed."

"Ruim zes ton over voor een auto. Maar wél een buitengewone..."

Wat een fantastiche wgen. Had een winnend staatslot moeten hebben

   

--
SLK230K - Zilver - Rood/zwart interieur

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an DjeeDjee    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 03.01.2007 um 22:54 Uhr   
Zo ik heb effe 2 dagen een Citroen C3 ipv de 206 tot mijn beschikking. Had eigenlijk een C1 verwacht, was misschien wel wat leuker geweest...

Man, dan waardeer je weer je eigen spulletjes zeg bij het rijden in zo'n C3! Wat een waggelding. Echt lachwekkend als je even gaat slalommen, heb erg kunnen lachen tijdens het nemen van bochtjes en even lekker het stuur heen en weer gooien. Schommelt wat lompig als een gek naar links en rechts, flinke overhelling. Der zit ook nagenoeg geen gevoel in zodat je ook niet echt aanvoelt wat er nou gebeurt, maar wat er gebeurt is niet al te best.

WEL is ie motorisch misschien wat stiller denk ik, en een stukje comfortabeler afgeveerd natuurlijk. Maar zelfs op de snelweg is het een beetje onprettig rijden, echt gevaarlijk kun je het misschien nog niet noemen maar die kant gaat het wel op met die waggelwegligging! Echt het tegenovergestelde van scherp sturen zo'n beetje.
Hoge zit, en verrassend zware koppeling! Met redelijk korte slag. Had ik niet verwacht in zo'n echt vrouwendingetje. Ik zeg het niet gauw maar ik denk dat we de C3 dat toch wel mogen noemen, ik vermoed dat ie zo ook is bedoeld.
Nah morgenavond weer lekker naar huis crossen in de GTi...!

--
230K, 2000, 6-handbakker (36,600 km) + 206GTi (43,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 04.01.2007 um 21:56 Uhr   
Dus het is net een moderne eend?
Ben wel eens wezen kijken naar zo'n C1 die ziet er speels uit en is een mooi alternatief als tweede auto!!
In die zelfde catagorie valt de nieuwe Fiat 500 die in oktober uitkomt en die je op allerlei punten kan individualiseren naar je eigen smaak.

Ciao, Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*wie zich gelukkig voelt met het geluk van gasten, bezit een rijkdom zonder grenzen*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 04.01.2007 um 22:39 Uhr   
Nou ja zeg, het is me bekend dat Franse auto's wat comfortabeler zijn geveerd, maar dat Citroën, als ik Groent mag geloven, zó'n waggeleend op de markt brengt valt me toch van ze tegen!

Vandaag las ik over de nieuwste Corsa OPC, de "krachtigste Corsa ooit", met een 1,6 liter turbomotor met 192 pk en 230-260 nM!
http://www.autorai.nl/default.aspx?ContentType=1&ContentMode=2&ContentID=7488

Ik moest gelijk aan je denken Groent, lijkt me wel een gooi- en smijtautootje voor jou!!
En let op: slechts 7,9 liter per 100 km!! Waarschijnlijk haal jij er nog wel meer uit ook!

Volgens dit artikel zitten er voor de Nederlandse markt 18" velgen onder, volgens Autoweek zitten er echter standaard 17" velgen onder en zijn 18" velgen tegen meerprijs leverbaar.
Prijzen zijn nog niet bekend gemaakt.

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 04.01.2007 um 22:57 Uhr   
De Corsa rijdt de SLK 200 en 230 er dus geheel uit

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 04.01.2007 um 23:00 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Nou ja zeg, het is me bekend dat Franse auto's wat comfortabeler zijn geveerd, maar dat Citroën, als ik Groent mag geloven, zó'n waggeleend op de markt brengt valt me toch van ze tegen!

Vandaag las ik over de nieuwste Corsa OPC, de "krachtigste Corsa ooit", met een 1,6 liter turbomotor met 192 pk en 230-260 nM!
http://www.autorai.nl/default.aspx?ContentType=1&ContentMode=2&ContentID=7488

Ik moest gelijk aan je denken Groent, lijkt me wel een gooi- en smijtautootje voor jou!!
En let op: slechts 7,9 liter per 100 km!! Waarschijnlijk haal jij er nog wel meer uit ook!

Volgens dit artikel zitten er voor de Nederlandse markt 18" velgen onder, volgens Autoweek zitten er echter standaard 17" velgen onder en zijn 18" velgen tegen meerprijs leverbaar.
Prijzen zijn nog niet bekend gemaakt.

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Joke,

Dat is ook toevallig, ik las vanavond het zelfde artikel op Autoweek en toen ik dat vermogen las in combinatie met het merk Opel moest ik direkt aan jou denken.........
Het is maar goed dat hij Väth-getuned is anders is het een blamage!!

Groetjes,
Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*wie zich gelukkig voelt met het geluk van gasten, bezit een rijkdom zonder grenzen*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 04.01.2007 um 23:37 Uhr   


road-ster schrieb:
Dat is ook toevallig, ik las vanavond het zelfde artikel op Autoweek en toen ik dat vermogen las in combinatie met het merk Opel moest ik direkt aan jou denken.........
Het is maar goed dat hij Väth-getuned is anders is het een blamage!!



Moest je aan mij denken????
Nou, die tijd van die kleine gifkikkertjes heb ik wel een beetje gehad hoor!
Dat was toen ik nog furore maakte met m'n verlaagde Swift GTI!

En wat is er nou precies een "blamage"? Dat die Corsa bijna evenveel pk's heeft als een (ongetunde) R170 230?
Nou, dat vind ik geen blamage hoor, de SLK moet het tenslotte niet alleen hebben van z'n pk's en z'n acceleratie, die heeft gelukkig ook andere kwaliteiten

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 04.01.2007 um 23:46 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Moest je aan mij denken????
Nou, die tijd van die kleine gifkikkertjes heb ik wel een beetje gehad hoor!
Dat was toen ik nog furore maakte met m'n verlaagde Swift GTI!

En wat is er nou precies een "blamage"? Dat die Corsa bijna evenveel pk's heeft als een (ongetunde) R170 230?
Nou, dat vind ik geen blamage hoor, de SLK moet het tenslotte niet alleen hebben van z'n pk's en z'n acceleratie, die heeft gelukkig ook andere kwaliteiten

--
*ALLES IS RELATIEF!*




Ja, jij hebt het nooit zo op Opel gehad, vandaar!
Dus je bent je wilde haren kwijt?

Het is toch knap dat ze uit zo'n kleine cilinderinhoud zoveel vermogen halen dit in tegenstelling tot de 2.3 kompressormotor.
Gelukkig heeft de SLK meer kwaliteiten.......

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720

*wie zich gelukkig voelt met het geluk van gasten, bezit een rijkdom zonder grenzen*



 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 05.01.2007 um 08:55 Uhr   
Ja ik moest ook meteen aan ...mijzelf denken dat doe ik sowieso bij elk klein scheurdertje. Het jammere is alleen dat die snelle Corsaatjes en Cliootjes en 207'tjes tegenwoordig ook allemaal een bijpassend gewicht hebben. Zo rond de 1250 kilo. Echt van de gekken dus. Wat wordt de volgende snelle Corsa? 1400 kilo?

Ik verwacht die Corsa ook zo rond de 1250kg aangezien hij ongeveer hetzelfde vermogen heeft als de nieuwe Clio Sport (die ook zo'n 1250kg is), waar ongeveer dezelfde sprinttijden voor staan.

En zo'n Corsaatje zal aardig gelijk opgaan met de SLK230 denk ik, maar de SLK gaat weer langer door (225 tegen 240km/u)! Zoveel zullen die 2 elkaar niet ontlopen vermoed ik qua prestaties.

En das het leuke met de SLK. Het wordt alweer een oude jongen, maar met zijn luxe afwerking, Mercedesbadge en klapdak weegt hij dus mooi maar "slechts" 1285 kilo (de SLK230 6-bak that is) en is daarbij ook nog eens ongeveer zo snel als de nieuwste snelste (kleine) hot hatch (die Corsa), die nog verkocht moet gaan worden!

Maar ik kijk er zeker van op dat ze een Corsaatje op de markt brengen die in 7sec naar de 100 gaat (ik heb 6,8 en 7,2 zien noemen maar wordt waarschijnlijk eerder rond dat laatste getal). Het wordt echt nog steeds veel gekker elk jaar met die pk-oorlog. Ga eens na,... bij de Corsaatjes GSi tot nu was het nog allemaal zo'n 9-9,5 seconden naar de 100! Nu een paar jaar later moet dat al 7 sec zijn om nog een beetje te kunnen concurreren in dat segment!

--
230K, 2000, 6-handbakker (36,600 km) + 206GTi (43,700 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :919
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.398.212

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Wie zahlst Du in kleinen Läden - Bäckerei, Metzgerei, Kiosk - am häufigste?

Mit Bargeld
Mobile Payment (Handy, Smartwatch...)
Bankkarte (giro-, ehm.ec-/Kredit-Karte)

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm