.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Service beurten, MB dealer of een lokale allround garage
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 02.02.2007 um 11:38 Uhr   


black beauty schrieb:

hoi joke,

Mijn actros heeft bij Gorinchem afgelopen dinsdag zijn turbo opgeblazen,en is voor reparatie afgesleept naar de fa Ruttchen in Gorinchem en daar gerepareerd{nieuwe turbo en intercooler}en ik moet zeggen dat ik daar woensdag op de afgesproken tijd een perfect gerepareerde truck in ontvangst nam.

normaal was ons wagenpark altijd in onderhoud bij van diest in Emmen,maar ruttchen is naar mijn bescheiden mening een klasse beter.

leuke rustige mensen daar.nix op aan te merken



Kijk, dat is tenminste informatie die wat toevoegt en waar je wat aan hebt .
Ik heb m'n allereerste proefrit in een SLK bij Ruttchen Gorinchem gemaakt, en ik heb ook een zeer goede indruk van dat bedrijf! 't Is dat ik de SLK die ze hadden staan te duur vond, maar ik zou er zo klant worden.

Ehh.... niet in de laatste plaats omdat Anton en ik toen samen kwamen, en de verkoper meteen door had dat de SLK voor mij was en dat ik ook de beslissende stem had. Dus richtte hij zich voornamelijk tot mij en gaf ook alleen aan mij z'n visitekaartje.
Hoewel ik weet dat het gewoon verkooptechnieken zijn ben ik er toch gevoelig voor heb ik gemerkt . Bij andere proefritten was het wel eens andersom, dan zag de verkoper me niet staan, alleen Anton, maar daar kom ik dus ook nóóit meer terug!

Jacco, goede tip voor je?

Maar ook verder vond ik Ruttchen zeer professioneel hoor!

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 02.02.2007 um 11:50 Uhr   
Het is jammer dat er bij een merk als Mercedes toch van die enorme kwaliteitsverschillen tussen de dealers lijken te bestaan.

Zou je daar nog wat aan kunnen doen? Een briefje naar Daimler Chrysler ofzo? Of is dat zinloos?

Zoals al eens gezegd heb ik ook niet bepaald een hoge pet op van de dealer waar mijn autootje is gekocht. Na de aankoop was alle servicegerichtheid verdwenen. Misschien omdat ze beseffen dat ik 'm daar toch niet zal brengen voor het onderhoud (te ver weg) of omdat ik ze een beetje onder druk heb gezet met de aankoopprijs, maar dan nog.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 02.02.2007 um 12:25 Uhr   


slkalimero schrieb:

Het is jammer dat er bij een merk als Mercedes toch van die enorme kwaliteitsverschillen tussen de dealers lijken te bestaan.

Zou je daar nog wat aan kunnen doen? Een briefje naar Daimler Chrysler ofzo? Of is dat zinloos?

Zoals al eens gezegd heb ik ook niet bepaald een hoge pet op van de dealer waar mijn autootje is gekocht. Na de aankoop was alle servicegerichtheid verdwenen. Misschien omdat ze beseffen dat ik 'm daar toch niet zal brengen voor het onderhoud (te ver weg) of omdat ik ze een beetje onder druk heb gezet met de aankoopprijs, maar dan nog.



Het is zóóó dom van dealers om niet de allerhoogste prioriteit te geven aan klantgerichtheid!
Ik rij graag wat verder en wil ook wel wat meer betalen voor een dealer die mij met alle mogelijke service en vriendelijkheid ten dienst staat hoor!

StergamPordon is niet de állerbeste maar kan er goed mee door. Zodra ze echter hele grote steken zouden gaan laten vallen ben ik echter weg en ga ik alsnog naar Gorinchem, ook al ligt dat qua locatie wat minder gunstig. Maar hoe veel keer per jaar ga je nou naar de dealer?

--
*ALLES IS RELATIEF!*


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 03.02.2007 um 23:34 Uhr   
Damn, nou begin ik toch weer te twijfelen nu de APK/(beurt) zo dichtbij aan het komen is. Alweer 4 brieven van garagebedrijven gekregen de afgelopen 2 dagen......

Ik vind het eigenlijk idiote geldweggooierij om nu al een grote beurt te laten doen en denk dat ik het misschien maar bij klein hou. De grote is hij volgens mij echt nog niet aan toe,... op papier over 8000km,... en das dan volgend jaar pas met mijn jaarkilometrage.

Ik vraag mij vooral af hoe groot het verschil zal zijn in prijs als ik
-APK+kleine beurt en 2 banden laat doen of
-APK+grote beurt en 2 banden laat doen

Verschil misschien wel 200 euro ofzo? Voordeel bij grote beurt is weer dat APK gratis is, en bij kleine niet. Gaat er weer pakweg 50 euro af ofzo.
Wat is wijsheid he.

Vandaag overigens eens lekker wat kilometers gemaakt met de kap in de koffer met als afsluiting een goeie wasbeurt (was nog nieteens echt nodig ook, maar dat kost tenminste niet zoveel! ).

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   SLKSILBERPFEILE

Schreiberlevel:
Forenuntertertianer
Forenuntertertianer
Beiträge: 188
User seit 08.01.2007
 Geschrieben am 04.02.2007 um 20:08 Uhr   


ESELKA schrieb:

Damn, nou begin ik toch weer te twijfelen nu de APK/(beurt) zo dichtbij aan het komen is. Alweer 4 brieven van garagebedrijven gekregen de afgelopen 2 dagen......

Ik vind het eigenlijk idiote geldweggooierij om nu al een grote beurt te laten doen en denk dat ik het misschien maar bij klein hou. De grote is hij volgens mij echt nog niet aan toe,... op papier over 8000km,... en das dan volgend jaar pas met mijn jaarkilometrage.

Ik vraag mij vooral af hoe groot het verschil zal zijn in prijs als ik
-APK+kleine beurt en 2 banden laat doen of
-APK+grote beurt en 2 banden laat doen

Verschil misschien wel 200 euro ofzo? Voordeel bij grote beurt is weer dat APK gratis is, en bij kleine niet. Gaat er weer pakweg 50 euro af ofzo.
Wat is wijsheid he.

Vandaag overigens eens lekker wat kilometers gemaakt met de kap in de koffer met als afsluiting een goeie wasbeurt (was nog nieteens echt nodig ook, maar dat kost tenminste niet zoveel! ).

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**



Moet je eens op de Mercedes site kijken onder onderhoud, kan je precies zien wat wat kost, en in combinatie als je je kenteken invoert, erg handig hulpmiddel is dat!

--
**SLK, funcruiser of the century!** Evo 2, DTM voor de straat!**

**Het leven is kort, benut de tijd optimaal**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an SLKSILBERPFEILE    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 05.02.2007 um 17:30 Uhr   
Hij laat daar alleen assyst-a zien en aparte dingetjes, assyst-b als zodanig staat er niet tussen vreemd genoeg.

Ik check trouwens net eens mijn banden achter, en die heeft in de banen in het midden helemaal geen groeven meer! Zat echt even dubbel te checken en te vergelijken met voor. Dacht even dat het misschien toch andere banden waren, haha,... maar ze zijn toch alle 4 gelijk af-fabriek. Maar de groeven achter zijn in het midden dus verdwenen. Zag nog wel vage sporen ervan aan de zijkanten van die banen. Je lacht je rot.
Net maar weer es even bij een nat bochtje even het gas een paar cm verder ingedrukt dan normaal en whoppa knipperen met dat uitroeptekentje. Geweldig, altijd even leuk, doe dat dus ook expres, net even meer gas, heerlijk dat koppel al onder de 2000rpm.

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.02.2007 um 14:06 Uhr   


ESELKA schrieb:

Hij laat daar alleen assyst-a zien en aparte dingetjes, assyst-b als zodanig staat er niet tussen vreemd genoeg.

Ik check trouwens net eens mijn banden achter, en die heeft in de banen in het midden helemaal geen groeven meer! Zat echt even dubbel te checken en te vergelijken met voor. Dacht even dat het misschien toch andere banden waren, haha,... maar ze zijn toch alle 4 gelijk af-fabriek. Maar de groeven achter zijn in het midden dus verdwenen. Zag nog wel vage sporen ervan aan de zijkanten van die banen. Je lacht je rot.
Net maar weer es even bij een nat bochtje even het gas een paar cm verder ingedrukt dan normaal en whoppa knipperen met dat uitroeptekentje. Geweldig, altijd even leuk, doe dat dus ook expres, net even meer gas, heerlijk dat koppel al onder de 2000rpm.

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**





Ja Groent , nu ist nog lachen gieren brullen maar wacht maar totdat je een ongeluk krijgt !!! dan gaan ze je auto controleren en als dan blijkt dat jij zo rond hebt gereden met gladde achterbanden dan geeft je auto verzekering ook niet thuis , ongeacht wiens schuld het is ! en dat kost je heeeeeeeel wat meer geld dan 4 nieuwe bandjes

Dat noem ik nou verkeerde zuinigheid, maar daar heb jij wel meer last van denk ik ?? Zeker nu in de winter ??????

Bij bredere banden wordt sowieso aangeraden om bij 2,5 mm profieldiepte je banden te vernieuwen en niet bij de 1,6-1,8 mm maar dat zul jij ook wel onzin vinden ?? lol

Ruud


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an mbslknl    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ESELKA

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 833
User seit 16.04.2006
 Geschrieben am 06.02.2007 um 16:33 Uhr   
OK oue mopperkont , bedankt voor je bezorgdheid. lol
Voorlopig nog even een maandje lachen en dan kwakken we er weer een stapel geld tegenaan. Hoort erbij zullen we maar denken.
"Gelukkig" is het nu weer vies weer en Puggen we voorlopig dus ook weer even, en daar zit nog een hoop rubber rondom! Zelfs sneeuw vandaag zeg,... niet dat er ook maar 1 vlokje blijft liggen, maartoch. Maar zelfs met winterbanden ben je ook nog niet veilig heb ik begrepen

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ESELKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   slkalimero

Schreiberlevel:
Forenstudent
Forenstudent
Beiträge: 1198
User seit 09.10.2006
 Geschrieben am 06.02.2007 um 17:23 Uhr   
Als de sneeuw niet blijft liggen ben je met zomerbanden zelfs beter af. Winterbanden kunnen minder water verwerken dan zomerbanden.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an slkalimero    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 06.02.2007 um 19:44 Uhr   


ESELKA schrieb:

OK oue mopperkont , bedankt voor je bezorgdheid. lol
Voorlopig nog even een maandje lachen en dan kwakken we er weer een stapel geld tegenaan. Hoort erbij zullen we maar denken.
"Gelukkig" is het nu weer vies weer en Puggen we voorlopig dus ook weer even, en daar zit nog een hoop rubber rondom! Zelfs sneeuw vandaag zeg,... niet dat er ook maar 1 vlokje blijft liggen, maartoch. Maar zelfs met winterbanden ben je ook nog niet veilig heb ik begrepen

--
230K, 2000, 6-handbakker (37,300 km) + 206GTi (45,000 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak**


Zou de SLK ook maar gelijk laten uitlijnen, als ze van binnen minder zijn van buiten is niet goed of je doe er te veel lucht in

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling http://www.xs4all.nl/~pstb0059/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1176
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.472.964

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon einmal Karaoke gesungen?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm