occasions kan je inderdaad consessies doen, zolang je maar op blijft letten wat voor auto het is. Wie weet zijn er nog wel meer in onderhoud in een niet dealer circuit. De reacties moeten nog op gang komen, staan op 8 dus ja
Dat is een nadeel van een dealer, je betaald bij aanschaf gebruikt de hoofdprijs, onderhoud gebouw enz. en bij inruil is hij bijna niets meer waard, foute kleur, verkeerd bouwjaar, teveel km enz.
Vanaf aankoop in zomer 2004 is het onderhoud gedaan bij Beresa, een hele grote MB dealer in Duitsland , die een vestiging in Gronau, hier 9 km vandaan heeft.
Sinds ik op het onderhoudscontract bij Baan in Hengelo ben gewezen, hier ook 9km vandaan, hen ik dat per mei 2006, daa ondergebracht.
Phillip is wel erg negatief over de dealer, hij hoeft niet perse duurder te zijn, goedkoop is soms ook duurkoop namelijk. En een dealer heeft over het algemeen idd meer kosten dan een andere vanwege de uitstraling en de inventaris. Altijd leuk om te horen wie zijn auto waar vandaan heeft en hoe het onderhoud geregeld is, al het onderhoud zet ik in een pol, dus wie nog graag wil vertellen waar hij zit, schroom niet!
Hoeso los? Wist voorheen niet dat er een nederlands forum was nu wel Wat betekenen die lampjes dan en wat heb je eraan? Ze zijn soms vol, soms niet, kleur wisselt, snap dr de ballen niet van, kerst was al voorbij dacht ik.....
verspreidt over 4 onderwerpen en op elke rvaag een reactie en een poll bijhoudend is dat toch niet zo vreemd? Jij bent volgens mij ook goed bezig, je hebt ook aardig wat berichten staan. Maar actief zijn is toch geen ramp?
Ik heb mijn SLK bijna een jaar geleden gekocht bij Mercedes-Benz Den Haag, een grote dealer op een bedrijventerrein (Forepark) dichtbij de kruising van de A4 en de A12. Voor onderhoud ben ik ook van plan daar heen te gaan. Er staat nu 18000 km op m'n teller, de boordcomputer zegt dat ik bij 25000 voor een Assyst A moet komen opdraven. Voorlopig ken ik alleen de verkoopafdeling en het magazijn en ik ben tot nu toe tevreden over hoe het daar toegaat.