Beitrag von:
(nicht mehr aktiv)
| |
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 09.07.2007 um 22:40 Uhr  
| Je hoeft er niets voor uit te bouwen, het is gewoon een kwart slag draaien en klaar is kees. stelt niets voor....
Succes
ps: bij mij krijg ik niets afgesteld, klote zeg, volgens mij klopt er iets niet? wie mooi wil zijn moest pijn lijden maar zo wordt hij niet apk gekeurd! | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 09.10.2006
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 09.07.2007 um 23:06 Uhr  
| Maar het maakt de auto wel veel mooier dus ik wil ze niet kwijt!
Condens is eruit, lichten zijn een paar keer aangeweest en het is weg, afstelling staat voor 95% goed maar krijg ze niet naar beneden, ze mogen ietsjes lager.
Zal donderdag nog eens gaan kijken, dan ben ik vrij.
Edwin
| Antworten
Antworten mit Zitat
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 09.07.2007 um 23:56 Uhr  
| Tja, als ik dit zo lees zou je haast denken dat de 1. generatie heldere koplampen beter is zoals aansluiting automatische hoogteregeling en dat is natuurlijk persoonlijk maar de naad van de motorkap loopt door in de koplamp.
De 2. serie is ook beter afgewerkt want er waren plakranden te zien bij de heldere knipperlichten.
Jammer dat de reflector rond is gemaakt waardoor het lijkt of hij "ogen"heeft.
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720
*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.12.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 22.07.2007 um 20:14 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Caddy DSG am 22.07.2007 um 20:15 Uhr ]
http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=YTWBIGEI
Foto's van de SLK met de Angel eyes lampen erin en bij deze foto's zie je dat hij achter toch te hoog is. Ik ga hem verlagen achter en voor zet ik de verlagingsset van KW erin die je kunt regelen tussen 25 mm en 50 mm, en daar zet ik een tussenring van MB in van 21 mm dus wordt hij 4 mm verlaagd voor en de vering is in te stellen op druk dus zet ik ook wat stugger, betere wegligging en hij zakt voor niet zo in, dus blijft hij voor net zo hoog als nu of zelfs iets hoger, terwijl hij achter in te stellen tussen 25 mm en 50 mm.
Wordt dadelijk echt heel mooi let maar op Philip!
Edwin | Antworten
Antworten mit Zitat
|
|