| Linkblock
|  |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
| Nederlands Forum » » Thema: Wat voor navigatie aan te schaffen? Ervaringen/ideeen/meningen? |
| Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ) |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenstudent
User seit 09.10.2006
| |  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 10.06.2007 um 21:31 Uhr  
| Dat is zeker een grappige feature maar je kan bv. ook de werkelijke snelheid per gps laten aangeven!!
Geeft een indicatie van de afwijking van je snelheidsmeter.
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720
*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  | Affiliate-Anzeigen:
|
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 19.12.2004
 | Geschrieben am 10.06.2007 um 21:39 Uhr  
| Bij de TomTom zie je constant, als je dit wil, de snelheid die je rijd.
De Audi wijkt af met een km of 7 maar de SLK zit redelijk op de werkelijke snelheid.
Richy,
De Indianapolis is een stuk rapper dan de 4720, even een paar plaatsen in Zwitserland, kleine dorpjes ingetikt met of zonder postcode en vind dit behoorlijk snel.
De Becker 4720 is gereserveerd, heb er een koper voor.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling. Wees je zelf, er zijn al zoveel anderen.
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 09.10.2006
| Geschrieben am 10.06.2007 um 21:49 Uhr  
|
road-ster schrieb:
Dat is zeker een grappige feature maar je kan bv. ook de werkelijke snelheid per gps laten aangeven!!
Ja klopt, dat kan de TomTom inderdaad ook, maar is niet zo boeiend. Als je één keer gezien hebt dat de snelheidsmeter van de SLK redelijk klopt is het interessante er wel van af. Dat hoef ik niet keer op keer weer bevestigd te zien. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an slkalimero Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  | Affiliate-Anzeigen:
|
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 10.06.2007 um 22:04 Uhr  
|
Philip schrieb:
Bij de TomTom zie je constant, als je dit wil, de snelheid die je rijd.
De Audi wijkt af met een km of 7 maar de SLK zit redelijk op de werkelijke snelheid.
Richy,
De Indianapolis is een stuk rapper dan de 4720, even een paar plaatsen in Zwitserland, kleine dorpjes ingetikt met of zonder postcode en vind dit behoorlijk snel.
De Becker 4720 is gereserveerd, heb er een koper voor.
--
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/
Philip,
Dat heb ik vaker gehoord dat de SLK vrij nauwkeurig z'n snelheid weergeeft.
De 4720 heeft ook deze optie maar springt zomaar ineens naar de 250km/u als je even gas geeft..........
Een nadeel van de 4720 is gewoon de tijd die hij nodig heeft om de route te berekenen dus je zal wel blij zijn met deze verbetering!!
Verder een prima apparaat voor een leuke prijs.
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720
*De grootste behoefte van de menselijke natuur is zich belangrijk te voelen, te worden erkend en te worden gewaardeerd*
| Antworten
Antworten mit Zitat
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 10.06.2007 um 22:08 Uhr  
|
slkalimero schrieb:
Ja klopt, dat kan de TomTom inderdaad ook, maar is niet zo boeiend. Als je één keer gezien hebt dat de snelheidsmeter van de SLK redelijk klopt is het interessante er wel van af. Dat hoef ik niet keer op keer weer bevestigd te zien.
Je hebt gelijk maar je kan bv. het verschil zien bij de wisseling van zomer naar winterbanden......en kan je een bon schelen!
--
| Antworten
Antworten mit Zitat
|  | Affiliate-Anzeigen:
|
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 09.10.2006
| Geschrieben am 10.06.2007 um 23:47 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von slkalimero am 10.06.2007 um 23:51 Uhr ]
Maar ik wissel helemaal niet van zomer- naar winterbanden.
En ik heb nog steeds geen bekeuringen gehad met de SLK.
De TomTom waarschuwt trouwens ook voor flitspalen, maar da's een functie die voor de verandering niet zo goed werkt. Hij waarschuwt ook voor flitspalen in de tegengestelde richting en zelfs voor flitspalen op andere wegen, als je die kruist ofzo. Bovendien mist ie sommige palen en geeft ie op andere plekken ten onrechte een waarschuwing. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an slkalimero Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 19.12.2004
 | Geschrieben am 11.06.2007 um 07:28 Uhr  
| Volgens mij kun je dat wijzigen in het menu dat je alleen ee nwaarschuwing krijg op de weg die je rijd. Het is geen Stinger, hij geeft alleen aan waar ze staan met of zonder camera. Er is een site waar je verschillende stemmen kan downloaden tot dronken stemmen toe. Wanneer de software op je PC zet kun je ook de wave files aanpassen en eigenlijk zelf alles inspreken.
--
http://www.xs4all.nl/~pstb0059/ | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  | Affiliate-Anzeigen:
|
|  |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 16.04.2006
| Geschrieben am 11.06.2007 um 11:00 Uhr  
| Inderdaad valt dat in te stellen, alleen alarmeren op de route. Heb evengoed ook wel eens gehad dat ie begint te piepen als er een aan de andere kant staat, maar gebeurt weinig. Ik vind het best aardig werken. Het staat of valt wel met hoeveel mensen er input leveren over waar er eentje staat. En hoevaak de file wordt geupdate etc. Ik haal zelf het filetje altijd van flitspaal.nl maar je hebt meerdere versies van verschillende sites volgens mij. En welke dan het beste is? Geen ID.
--
230K, 2000, 6-handbakker (40,300 km) + 206GTi (49,400 km)
http://www.nbr.demon.nl **Autogek pur-sang met een rare (na-)smaak** | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ESELKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|  |
|
|
 | Wer ist online?
|  | Anonym :1453
Mitglieder: 3
Im Chat : 0
|
 | Google@MBSLK
|  | |