Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.05.2006 um 20:06 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 21.05.2006 um 14:17 Uhr ]</font>
Ik stem ook voor een weekje vooruit schuiven!
Ik heb dat nou wel gezegd dat ik kom, maar ik ben de hele donderdag, vrijdag, zaterdag (plus de avond) weg dus ben waarschijnlijk dolblij ff een dagje thuis te kunnen zijn, temeer daar ik het ook razend druk heb op m'n werk .
Bovendien is volgende week zondag de F1 van Monaco die ik eigenlijk ook niet wil missen.
Dus ik beloof niet dat ik kom .
Al met al zou een week later (Pinksteren) beter zijn, omdat je dan drie vrije dagen hebt, op dit moment kan ik nog op zondag én op maandag!
Groetjes,
Joke
--
SLK230 bouwjaar 2001 automaat, bernsteinrot
Foto's Bloesemtocht 2006: http://home.hccnet.nl/aciken/SLK%20Bloesemtocht%202006/startpagina.html
Hoe staan de anderen daar tegenover?
Laten we vooral van uitstel geen afstel maken want nu is het het weer en volgende keer is het weer wat anders.....
Want in hoeverre is er al wat gereserveerd voor de 28 mei?
Groetjes, Richy
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720.
*80% weet het en slechts 20% eet het!!*
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.12.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.05.2006 um 20:39 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
road-ster schrieb:
Want in hoeverre is er al wat gereserveerd voor de 28 mei?
Zal toch wel niet?
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je met z'n vijven of zessen een kopje koffie en een wijntje komt drinken je hiervoor moet reserveren en dat dat ook nog eens bindend is .
Joke
--
Foto's Bloesemtocht 2006: http://home.hccnet.nl/aciken/SLK%20Bloesemtocht%202006/startpagina.html
Volgens mij was er ook een rondleiding in het progamma opgenomen!
Met Pinksteren kan het wel eens druk zijn als het mooi weer is maar anderzijds zijn we maar met een klein groepje.......
Richy
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat,18 inch AMG en Becker Traffic Pro 4720.
| Antworten
Antworten mit Zitat
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 19.08.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 12.07.2004
| |
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.05.2006 um 21:57 Uhr  
|
Henk schrieb:
Hoi,
Ik ben het met Richard eens dat van uitstel maar beter geen afstel kan komen.
Ik kan eigenlijk altijd wel, ik draai het altijd om. Ik zeg juist andere afspraken af om naar een SLK -bijeenkomst te kunnen!!
Groeten.
Henk
Dat is ook het gene wat me zorgen baart als je iets groters zou organiseren en op het laatste moment zeggen er mensen af......
Vooral als je dingen moet reserveren want bij de laatste duitse meting zijn ze er 136 euro bij ingeschoten!!
Richy
--
| Antworten
Antworten mit Zitat
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 21.05.2006 um 22:09 Uhr  
|
road-ster schrieb:
Dat is ook het gene wat me zorgen baart als je iets groters zou organiseren en op het laatste moment zeggen er mensen af......
Vooral als je dingen moet reserveren want bij de laatste duitse meting zijn ze er 136 euro bij ingeschoten!!
Stom georganiseerd in Duitsland, ik kan niet anders zeggen!
Ben je dan nu al vergeten Richard dat we bij de Bloesemtocht iedereen vooruit hebben laten betalen zodat we als organisatie geen risico liepen in geval mensen op het laatste moment zouden afzeggen?
Wat dus ook gebeurde, en een enkeling konden we nog (gedeeltelijk) tegemoet komen na overleg met het restaurant. Maar daar kun je van te voren niet vanuit gaan.
Joke
--
Foto's Bloesemtocht 2006: http://home.hccnet.nl/aciken/SLK%20Bloesemtocht%202006/startpagina.html | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.05.2006 um 22:21 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
Stom georganiseerd in Duitsland, ik kan niet anders zeggen!
Ben je dan nu al vergeten Richard dat we bij de Bloesemtocht iedereen vooruit hebben laten betalen zodat we als organisatie geen risico liepen in geval mensen op het laatste moment zouden afzeggen?
Wat dus ook gebeurde, en een enkeling konden we nog (gedeeltelijk) tegemoet komen na overleg met het restaurant. Maar daar kun je van te voren niet vanuit gaan.
Joke
--
Hi Joke,
Nee, dat was ik niet vergeten hoor!!
De preciese toedracht is mij ook niet bekend maar daar moesten ze dus nog achter hun geld aan. Het is al een hele tour om een geschikte datum te prikken dat iedereen kan en dan moet het weer ook nog mee zitten......
Richy
--
| Antworten
Antworten mit Zitat
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 16.04.2006
| |
|