Ik ga ook altijd gewoon naar een algemene garage of kennis en haal de onderdelen zelf bij MB of waar ik ze ook maar halen wil. Dit scheelt aanzienlijk.
Wat betreft de koppeling, begon deze bij onze c klasse ook zomaar te slippen en raar te doen en toen hebben ze de vloeistof in de koppelingscilinder vervangen en was het weer even over. Moet hetzelfde systeem zijn als de SLK. Wel meteen de auto verkocht voor de export naar Afrika.
Ik heb de koppeling laten vervangen bij een Mercedes specialist waarbij ik een heel goed gevoel heb.
Een kennis die veel in nieuwe en jong gebruikte Mercedessen doet laat daar ook de auto's repareren indien het te lastig wordt of hij geen tijd heeft.
Het is Autobedrijf Luik te Nieuwe Pekela.
Kijk maar even op http://www.luik.nl
Misschien hebben jullie hier wat aan.
Heb met veel interesse deze thread gevolgt. Ben namelijk binnenkort zelf aan de beurt voor een assist B.
Tot nu toe zijn mijn ervaringen goed zowel bij de MB dealer als bij een MB specialist.
Bij mijn eerste SLK werd zelfs geadviseerd om de fuseekogels in de garantie periode te vervangen. Dit was bij de EMA in Eindhoven.
Heb mij huidige SLK bij van Driel in Liempde ( geen dealer maar al sinds jaar en dag een MB specialist) gekocht en tot nu toe goede ervaringen, maar ik heb ook nog niks "geks" aan mijn black beauty gehad.
Hoop natuurlijk dat dit zo blijft.
Laat nog wel even weten hoe de assist B rond April uitvalt