| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Hoe vaak geef jij je SLK de sporen? |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 19.10.2005
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 22.01.2006 um 23:43 Uhr  
| Als rij-instructeur moet ik het goede voorbeeld geven en meestal lukt me dat ook aardig maar je ergert je vaak ook aan mensen die hun richtingaanwijzer niet gebruiken bij het verlaten van een rotonde of van rijstrook wisselen!!
Op de terugweg van ASV reed ik nog een tijdje op met Henk uit Utrecht waar we ons keurig aan de snelheid hielden, echter het laatste stuk voor Harderwijk geef ik meestal gas en dan blijkt weer hoe weinig mensen in hun spiegels kijken.....grrr!!!
Lichtsignaal gegeven voor art.5 en als je dan gepasseerd bent seinen ze ook met groot licht dat ze het niet begrepen hebben......
's Nachts is het rustig op de snelweg en dan is het lekker en ook goed voor de motor om hem te laten draven!!
Groeten, Richard
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.
***EVENT 2007-NRW-http://mwslk.de/e07 Sauerland, was sonst?***
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 22.01.2006 um 23:50 Uhr  
|
road-ster schrieb:
...... je ergert je vaak ook aan mensen die hun richtingaanwijzer niet gebruiken bij het verlaten van een rotonde of van rijstrook wisselen!!
Groeten, Richard
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.
***EVENT 2007-NRW-http://mwslk.de/e07 Sauerland, was sonst?***
O ja, deze was ik echt vergeten. Triest.
--
SLK 32 AMG, kleur designo chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an hermanslk32amg Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 23.01.2006 um 00:02 Uhr  
|
groenteboer schrieb:
<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 22.01.2006 um 22:02 Uhr ]</font>
En ik hoop nog steeds dat AMG-Herman nog eens zo'n filmpje kan/wil schieten
--
SLK 32 AMG, kleur designo chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an hermanslk32amg Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 23.01.2006 um 12:51 Uhr  
| Ik rij meestal woon-werkverkeer in file of toch op z'n minst druk verkeer op de A2 ri. Utrecht. Maar soms valt er op de linkerbaan toch een heel stuk voor je open. Als een pavlov reactie trap ik dan het gaspedaal tot de bodem in en mijn SLK schiet vooruit . Ook de adrenalinepomp wordt daarmee geactiveerd. Helaas kan dat maar heel even want voor je het weet zit je door de 200 .
's Avonds naar huis heb ik vaak meer geluk: met name als ik na de spits richting huis rijd heb ik de laatste vijf km snelweg weinig oponthoud, terwijl dat stuk weg ook heel overzichtelijk is (snelheidscontroles bedoel ik), dan gaat ie meestal ook even voluit. Alleen als er een onopvallende surveillancewagen achter of naast me zou rijden zou ik een probleem hebben .
Of ik wel of niet een heer in het verkeer ben hangt van mijn stemming af. Meestal wel hoor .
Ik heb een hekel aan bumperklevers! Dan raak ik vaak heel even mijn rempedaal aan waarop je de bumperklever meestal meteen kwijt bent .
Groetjes,
Joke
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :582 Mitglieder: 1 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK