.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Wie weet wat Duits-Nederlands (import gerelateerd)
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   DjeeDjee

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 470
User seit 25.12.2005
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2006 um 07:03 Uhr   


Philip schrieb:

<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Philip am 06.01.2006 um 23:09 Uhr ]</font>



groenteboer schrieb:

Ja laat maar zien waar ie staat, plaatjes en info, wij zijn al voorzien dus zullen hem niet voor je neus wegkapen

--
_____________________________________________
230K fl, '00 (zilver, leer zw/rd, 6-sp, 30k km) + Suz Swift GTi, '93 (zwart, 1.3 16v 101pk/810kg, 166k km and counting...)
http://www.nbr.demon.nl/



Ja zeker, alles vragen, op onze feesten komen dan moeten wij toch mee kunnen beslissen in de aankoop van jou SLK!!
Autoscout24? Mobile? gebrauchtewgaen? waaaarrrrrrrrrr staat ie!!
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling



Wat betreft beslissen..........sta ik zeker voor open (mijn bankrekening ook). Wat betreft meegenieten van de voorpret.........alstublieft.

--
Nu nog een tweewielige met zééér open dak. SLK komt.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an DjeeDjee    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2006 um 08:24 Uhr   
Hallo DjeeDjee,

Mooie auto maar als je echt m'n mening wil horen zou ik voor een automaat kiezen bij een SLK230 en ook airco is een belangrijke optie!!!
Je hebt wel stoelverwarming en dat is lekker bij het open rijden......

Veel succes bij je zoektocht!

Groeten, Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

***EVENT 2007-NRW-http://mwslk.de/e07 Sauerland, was sonst?***


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2006 um 08:37 Uhr   
DjeeDjee

Mooie km stand, handbak, ze zeggen dat een automaat populairder is lijk mij ook fijner rijden. Zelf heb ik een handbak, het gaat vaak om een totaal plaatje. Bij mij zat er alles op behalve automaat maar weinig km. Je moet altijd consessies doen bij gebruikt. Airco is wel lekker zeker voor het ontvochtigen van de binnenruimte.

Automaat en geen airco moet de prijs in verhouding ook lager zijn
Succes

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   DjeeDjee

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 470
User seit 25.12.2005
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2006 um 12:46 Uhr   
Ja, daar zit je dan met je goeie gedrag en "levenservaring". Je ziet een paar mooie strakke lijnen en vergeet gelijk alles om je heen.

Automaat is inderdaad een sterke pré evenals airco. Van automaat wist ik wel dat dat bij een nieuwe SLK een (veelvuldig aangeschafte) optie was. Dacht dat airco standaard was.

Deze optie valt niet gelijk af is tenslotte wel ca. € 1200,- goedkoper maar .....eerst nog ff verder kijken.

--
Nu nog een tweewielige met zééér open dak. SLK komt.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an DjeeDjee    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.01.2006 um 17:07 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 07.01.2006 um 17:12 Uhr ]

Ik heb juist bewust voor een handbak gekozen. Ik wil zelf schakelen en vind het veel sportiever om zelf te schakelen en actief bezig te zijn. Dat maakt autorijden nou juist leuk.
Echter,... ik moet toegeven, in de SLK is gewoon geen fijne sportieve bak gezet, integendeel. Grote misser, erg jammer. Begin ook steeds meer te denken dat bij de SLK je dan maar voor een automaat zou moeten kiezen. Het is er de auto meer naar. In (zowat) elke andere sportieve auto zou mijn voorkeur nog steeds uitgaan naar een handbak,...maar de SLK...mwah...
Versnellingen zijn ook te kort zodat je teveel moet schakelen,... hangt ook samen met het feit dat de motor niet fijn klinkt in de toeren en je daarom al extra vlot weer op wilt schakelen. Je blijft zo aan de gang.

Stap net weer uit de SLK na een ritje van een km of 40,...even wat doortrappen hier en daar maar toch blijft het tegenvallen... waar je in een Suzuki van 2000-2500 euro je aan het genieten bent van je rit en je sprintje en het schakelen,... daar zit je met de SLK de rit maar uit te zitten en na elke keer flink doortrappen denk je was dat het nou en kost dat nou zoveel geld? Maargoed hij moet het vooral van de looks/afwerking/uitstraling en hopelijk betrouwbaarheid hebben!

Vwb airco, ik ben van mening dat een mens daar ZEER goed zonder kan. Ik heb er wel een maar zet em alleen aan omdat ik denk als ik hem alleen maar uit heb schijnt dat slecht te zijn. Van mij had ie er niet in hoeven zitten, maar omdat het GROS van de mensen daar anders over denkt is het bij verkoop wel een groot voordeel als er wel eentje in zit.

_____________________________________________
230K fl, '00 (zilver, leer zw/rd, 6-sp, 30k km) + Suz Swift GTi, '93 (zwart, 1.3 16v 101pk/810kg, 166k km and counting...)
http://www.nbr.demon.nl/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 07.01.2006 um 17:38 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von road-ster am 07.01.2006 um 20:44 Uhr ]

Airco is geen pre bij een cabriolet vind ik maar ik rij ook veel open. Ik heb hem trouwens altijd uistaan, laat hem zo nu en dan even draaien, het idee dat hij niet vast gaat zitten (heb ik me laten vertellen) maar vind het wel raar dat zoiets vast gaat zitten. Hand of schakel, achteraf had ik liever een automaat gehad. Trok hem vanmiddag een keer te ver door dan houd hij ineens in met een automaat niet.


--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.01.2006 um 17:43 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 07.01.2006 um 17:48 Uhr ]

Ahja, heb ik 1x gehad,... heb nog nooit een autootje in de begrenzer doorgetrokken, behalve dan 1x met de SLK. Was zo bezig met de sprint tegen een BMW (kijken naar de situatie enzo) dat ik vergat te schakelen... ineens besefte ik dat hij niet meer versnelde,... woops ik was al weer door de toeren heen!
Heb weleens gehoord dat zo'n begrenzer er soms hard in kan komen, alsof er op de rem getrapt wordt een beetje ofzo? Maar ik merkte er behalve einde versnelling niets van.

Overigens, tijdens de rit van daarnet stond ik met de knipper aan stil om af te slaan, toen er op de doorgaande weg een oude Mercedes 190 ofzo langskwam waarbij de bestuurder van dat voertuig mij nog even een duimpje omhoog gaf! Dat is dan weer lache en maakt weer e.e.a. goed

_____________________________________________
230K fl, '00 (zilver, leer zw/rd, 6-sp, 30k km) + Suz Swift GTi, '93 (zwart, 1.3 16v 101pk/810kg, 166k km and counting...)
http://www.nbr.demon.nl/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.01.2006 um 17:52 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von emmystarlight am 07.01.2006 um 17:53 Uhr ]

Hoi allemaal,dacht ik ook dat airco standaard was,maar ik geef toe dat ik niet veel weet over het model 170.Toch zei Djee2x iets belangrijks,het ontvochtigen van de binnenruimte,zeker in ons klamme kikkerlandje,is echt best wel handig en gaat natuurlijk het beste met airco Soms is het echter opeens zo heet dat je blij bent met de extra koelte!Ik zou echt voor airco gaan,naar verhouding kost dat niet echt veel meer bij een gebruikte SLK. Achteraf ben je er echt blij mee!!!
Groetjes Anne

--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.01.2006 um 17:55 Uhr   
Probleem is alleen dat wanneer je dat het meest nodig hebt het niet werkt. Dus bij temperaturen rond (net boven) het vriespunt, wat het nu in de wintermaanden zowat continue is.

--
_____________________________________________
230K fl, '00 (zilver, leer zw/rd, 6-sp, 30k km) + Suz Swift GTi, '93 (zwart, 1.3 16v 101pk/810kg, 166k km and counting...)
http://www.nbr.demon.nl/

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.01.2006 um 14:26 Uhr   


groenteboer schrieb:

Vwb airco, ik ben van mening dat een mens daar ZEER goed zonder kan. Ik heb er wel een maar zet em alleen aan omdat ik denk als ik hem alleen maar uit heb schijnt dat slecht te zijn.



Om nog even hier op terug te komen....... ik las toevallig vanmorgen in het AD dat je airco inderdaad wekelijks even aan moet zetten omdat er dan smeermiddel wordt rondgepompt. Hierdoor wordt lekkage van koudemiddel voorkomen.
Waarvan akte

Voor wat betreft accessoires op de SLK: bij een occasion heb je het inderdaad niet altijd voor het kiezen en moet je nog wel eens concessies doen wat kleur, motorisering en/of uitrusting betreft. Ik heb wat dat betreft geboft, ik vond een occasion 99% naar mijn zin: kleur en motorisering naar mijn hart en de enige optie die er niet op zat was stoelverwarming. Maar elk nadeel heeft z'n voordeel: die stoelverwarming zat er niet op omdat de vorige eigenaar hem alleen maar 's zomers met mooi weer gebruikte, in de winter stond hij binnen. Dat was hem drie jaar later ook aan te zien.
Zal hem wel tegen zijn gevallen dat hij bij mij elke dag van stal moet, weer of geen weer .
Ach, had ie maar geen auto moeten worden .

Maar als je de kans hébt en het kost niet zo veel meer zou ik altijd airco nemen: 's winters zijn je beslagen ruiten snel droog en 's zomers ben je niet verplicht om het dak open te gooien als het te warm is. Ook al zul je dat waarschijnlijk vaak wel doen, er zijn altijd momenten waarop het niet uitkomt of je medepassagier(e) heeft het liever niet, dan heb je tenminste de keus. Daarnaast kan open rijden in de brandende zon soms ook té warm zijn .
Ik zou ook altijd voor een automaat gaan als je de kans krijgt. Als je leest dat zelfs onze grootste handbak-voorstander (Groent) begint terug te krabbelen van zijn standpunt en schoorvoetend toegeeft dat wij het zo gek nog niet zagen als automaat-rijders dan hoef ik verder eigenlijk niets meer te zeggen .
Alleen dat het heerlijk is om automaat te rijden en iemand die mij er van kan overtuigen dat een handbak sportiever is of rijdt moet van goede huize komen .

Veel succes met je keuze!
Groetjes,
Joke

PS: die stoelverwarming mis ik wel als ik 's winters open rijd hoor!

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1087
Mitglieder:    5
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.442.408

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon IGeL Leistungen in Anspruch genommen?

Ja, habe ich
Ja, mache ich
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm