| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Uitnodiging Nieuwjaarsbrunch |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 21.01.2006 um 17:09 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 21.01.2006 um 17:21 Uhr ]
Al was het maar 100 meter op het parkeerterrein, dan zouden er wel wat plaatjes van geschoten zijn!
Hadden ze best kunnen doen vin ik, toch? Of misschien hebben ze daar geen mooi groot open parkeerterrein waar je rondjes kunt rijden?
Maareh, wel horen draaien of stond ie daar al en is de motor niet aangeweest tijdens jullie (jouw) aanwezigheid?
Dat zit aardig vol daar onder de kap ja,... lijkt wel een beetje op hoe het er bij mijn suzuki onder de kap uitziet, zit ook een zwarte dop op
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 21.01.2006 um 21:44 Uhr  
|
groenteboer schrieb:
Ik vind het zelf ook jammer wel dat ik niet effe gegaan ben.
Toch vind ik het wel weer vleiend om te horen dat jij besluit niet te gaan nadat je hebt gelezen dat ik ook niet ga Groent .
Want volgens mij regende het helemáál niet om die tijd in dat deel van Nederland
En je bent ook niet van suiker, dus.......
Bye bye,
Joke | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 19.12.2004
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.01.2006 um 21:52 Uhr  
|
groenteboer schrieb:
<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 21.01.2006 um 17:21 Uhr ]</font>
Al was het maar 100 meter op het parkeerterrein, dan zouden er wel wat plaatjes van geschoten zijn!
Hadden ze best kunnen doen vin ik, toch? Of misschien hebben ze daar geen mooi groot open parkeerterrein waar je rondjes kunt rijden?
Maareh, wel horen draaien of stond ie daar al en is de motor niet aangeweest tijdens jullie (jouw) aanwezigheid?
Dat zit aardig vol daar onder de kap ja,... lijkt wel een beetje op hoe het er bij mijn suzuki onder de kap uitziet, zit ook een zwarte dop op
Om een foto te maken van alle SLK's op één rij werd de SLR gestart en verplaatst dus wel horen lopen maar helaas géén proefrit.....
Het gebrabbel uit de side-pipes is schitterend natuurlijk!!
Richy
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.
***EVENT 2007-NRW-http://mwslk.de/e07 Sauerland, was sonst?***
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 21.01.2006 um 21:57 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
Toch vind ik het wel weer vleiend om te horen dat jij besluit niet te gaan nadat je hebt gelezen dat ik ook niet ga Groent .
Want volgens mij regende het helemáál niet om die tijd in dat deel van Nederland
En je bent ook niet van suiker, dus.......
Zeg, vlei je jezelf niet teveel? En mij nog een beetje uitmaken voor leugenaar ook. Nee mijn verhaaltje berust geheel op de waarheid. En zonder dat stomme regenbuitje was ik wel gewoon vertrokken. Zo zit ik vrees ik nueenmaal in elkaar. Kan soms van hele kleine stompzinnige dingetjes afhangen. Achteraf gezien misschien wel wat wonderlijk ja, maar toch is het een rekensommetje (lang rijden, onzeker weer, etc) , en dan ga ik wat twijfelen,... en dan kan in dit geval letterlijk een (regen)druppel de emmer doen overlopen en is de beslissing genomen. Al sta ik er zelfs dan nog niet 100% achter.
--
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.12.2004
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 21.01.2006 um 22:28 Uhr  
| Crisis Groent, wat zit jij ingewikkeld in elkaar.....daar zou ik moe van worden!! Alsof je meerdere persoonlijkheden hebt waarbij de één dit zegt en de ander dat.....of te wel een constante strijd!!!
Probeer wat meer te genieten en meng je onder de mensen!!
Groeten,Richy
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.
***EVENT 2007-NRW-http://mwslk.de/e07 Sauerland, was sonst?***
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 21.01.2006 um 22:43 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 21.01.2006 um 22:47 Uhr ]
Hehe ok ik zal me best doen Rick. En ik heb inderdaad een duiveltje en een engeltje op mijn schouders, der verdamte Teufel had het weer gewonnen vanochtend.
--
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 21.01.2006 um 22:55 Uhr  
|
groenteboer schrieb:
Zeg, vlei je jezelf niet teveel?
Tja...... je bent wel behoorlijk complex moet ik zeggen. En ze zeggen altijd dat mannen zo simpel en duidelijk in elkaar zitten .
Op de Bloesemtocht komen we je echt halen als je er niet bent hoor!
Ik ben gewoon zo eerlijk dat ik ronduit zeg dat ik je er graag bij wil hebben. Als dát niet vleiend voor jóu is!
Joke | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1029 Mitglieder: 2 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u