Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 08.12.2005 um 12:08 Uhr  
| Ik vind het altijd zo zonde als de teller zo snel richting de 100.000 KM snelt of ver eroverheen,maar ik kan me je instelling goed voorstellen, anderhalf uur per dag,had ik ook nog tot vorig jaar!Ik weet hoe lang dat kan aanvoelen,ik verheug me ook alweer op de open tijd!
--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 08.12.2005 um 12:45 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
Dat klinkt leuk in theorie Herman: maar als ik probeer afstand tussen mij en m'n voorganger te houden is er altijd wel een leukerd op de baan rechts van me die z'n kans schoon ziet en er tussen piept .
Dat heb je als je je auto met name voor woon-werk-verkeer gebruikt en vooral op snelwegen in de spits rijdt .
Praat me niet van parkeren etcetera!!! Ik heb hele studies gemaakt hoe ik het best kan parkeren en daarbij de kans kan verkleinen dat een halve zool zonder respect voor anderman's eigendommen z'n auto dicht op die van mij parkeert. In de parkeergarage van mijn werk zijn veel lease-auto's en die kijken niet op een krasje extra op hun eigen auto dus ook niet op die van een ander bij het openslaan van portieren. Naast een (gedeukt) bedrijfsbusje moet je al helemaal niet staan, en denk eens aan parkeren bij een supermarkt waar portieren wijd openmoeten om kratten en grote boodschappentassen in te laden .
Het ergste zijn misschien wel auto's met kinderen: kinderen kijken meestal niet verder dan hun neus lang is en gooien gewoon zo'n portier wijd open, no matter wat er zich naast bevindt.
Ik loop liever twee straten verder dan dat ik risicovol parkeer.
Even afkloppen......... maar in de bijna anderhalf jaar dat ik hem heb nog niet één parkeerdeukje opgelopen .
Groetjes,
Joke
--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
ik doe dat ook alleen file parkeren en niet naast elkaar. Ik loop liever een eind. Thuis staat de SLK altijd in de garage gelukkig. Ben wel blij dat ik toch niet de enige ben die dit soort dingen doet. Tja Joke, die steenslag heeft toch wel te maken met het grote aantal snelwegkilometers wat je maakt
--
SLK 32 AMG, kleur designo chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an hermanslk32amg Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 08.12.2005 um 13:20 Uhr  
|
emmystarlight schrieb:
Ik vind het altijd zo zonde als de teller zo snel richting de 100.000 KM snelt of ver eroverheen
Ah, nee, dat is juist het "mooie" van files: je zit uren in de auto en je rijd maar een klein stukje .
Mijn werk is maar 28 km enkele reis: vanmorgen ruim een uur over gedaan . Maar dat is een uitzondering hoor. Meestal 's ochtends drie kwartier en 's avonds een half uur (tenzij ik "op tijd" van kantoor ga). Dus die anderhalf uur is ruim bemeten.
De lange afstand stukken in het weekend doen we met de lease-auto van Anton, tenzij het heerlijk cabrioweer is. Maar dan rijdt hij meestal (hij wil ook wel eens in een leuke auto rijden ). Ik hou er echter niet van op de bijrijdersplaats te zitten. Daar kan ik helemáál mijn benen niet kwijt!
Dus met het aantal kilometers op de teller valt het wel mee.
Groetjes,
Joke
--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 08.12.2005 um 13:47 Uhr  
| Nog niet geprobeerd. Ik zit op m'n werk en dan kan ik wel af toe tussendoor wat op het forum zetten, maar chatten wil ik daar niet omdat ik nogal eens collega's aan mijn bureau heb of telefonisch gestoord word.
Ander vraagje: ik vind het aantal kant-en-klare smilies hieronder zo beperkt. Weten jullie of je ook andere smilies kunt gebruiken, bijvoorbeeld door ze ergens anders vandaan te kopiëren? Ik heb het geprobeerd met ctrlC ctrlV, maar het werkt niet .
Alvast bedankt,
Joke
--
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 08.12.2005 um 14:30 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von hermanslk32amg am 08.12.2005 um 14:36 Uhr ]
lukt wel maar is bewerkelijk
je slaat de smiley (bijvoorbeeld die uit de chat) op in je mijn afbeeldingen map op je pc. Als je je tekst hebt getypt heb je onder het tekstveld een regel waar je een plaatje in kan voegen. dan selecteer je de smiley van je keuze.
maar het gaat maar één keer per bericht.
--
SLK 32 AMG, kleur designo chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an hermanslk32amg Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005