.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Plaats hier je mooiste foto van je SLK!!
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 )
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 05.12.2005 um 13:05 Uhr   
Mooie auto Rob,ik heb gehoord dat die chromen rolbeugels uiteindelijk gevaarlijk kunnen zijn omdat bij een ongeluk,waarbij je over de kop gaat(hopelijk overkomt het je nooit)de beugels maar met dunne bouten vastzitten die het gewicht van de auto niet aankunnen.Ze kunnen dan wegslaan.Heb je een goeie kwaliteit gepakt?Hier nog een winterfoto ivm.de besproken velgen.
Voor 65 euro per stuk niks mis mee toch?
Groetjes Emmy/Anne

   

--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 05.12.2005 um 13:58 Uhr   
Emmy,

Niks mis mee met die velg, staat er goed bij. Misschien weet jij dat, ik zoek zo nu en dan naar AMg styling 1 velgen zoals je weet zijn de voor velgen smaller dan de achtervelgen. Maar bij de AMG velgen die met winterbanden aangeboden worden zijn het altijd 225 maten voor en achter. Heeft dit misschien te maken dat er geen 245 winterbanden zijn of niet afdoende zijn/

Groeten,

Philip

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 05.12.2005 um 20:15 Uhr   


emmystarlight schrieb:

Hallo allemaal,

Ik heb net even in de NL-folder gekeken van mijn auto,daar staat de kleur omschreven als andradietgroen,dus eigenlijk rechtstreeks vertaald.Ik denk dat die andere versie dan eerder een schrijffout is.

Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne



Anne, wist je dit al?

Andradiet
Andradiet is een calcium-ijzergranaat, Ca3Fe2(SiO4)3, met variabele compositie en kan rood, geel, bruin, groen of zwart zijn. Andradiet wordt gevonden in diepe magmatische gesteenten zoals syeniet en in serpentinieten, schisten, en kristallijne kalksteen.

Groet,

Herman.

--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.12.2005 um 23:40 Uhr   
Had ik inderdaad al eens van gehoord,hopelijk is mijn lak net zo hard als in jouw steen beschrijving.Ik weet wel dat ze tegenwoordig door de lak bij MB keramiekpartikels doen om ze krasbestendiger te maken,was dat bij het type 170 ook al zo?Het nadeel is als ze dan een dun krasje eruit moeten polijsten dat dat haast niet lukt door de lakhardheid.
Wat betreft de AMG velgen met winterbanden:Ik geloof wel dat de winterbanden ook in de maat 245 te krijgen zijn,maar dat het niet verstandig is te breed te gaan,ivm. toenemend slipgevaar(het worden dan als het ware snowboarden onder de auto.Misschien dat het daarom niet gauw wordt gedaan(aandrijving bij SLK achter!) Groetjes ANNE

--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.12.2005 um 09:34 Uhr   


emmystarlight schrieb:

Ik weet wel dat ze tegenwoordig door de lak bij MB keramiekpartikels doen om ze krasbestendiger te maken,was dat bij het type 170 ook al zo? Het nadeel is als ze dan een dun krasje eruit moeten polijsten dat dat haast niet lukt door de lakhardheid.



Is dat die nanolak waar de 171 mee uitgerust is?
In ieder geval heb ik begrepen dat de lak van de 171 een stuk minder gevoelig is geworden dan die van de 170. Ik heb nog nooit zoveel last van steenslag gehad als bij deze auto, en getuige de talloze inzendingen op Duits en NL-forum ben ik niet de enige die daarover klaagt .

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 08.12.2005 um 10:09 Uhr   
Steenslag is een stuk te verminderen door niet te dicht achter je voorganger te rijden, zeker niet bij vrachtwagens. Ik heb er zelden last van. Als de afstand groter is is de vaart van het steentje er uit of hij raakt je helemaal niet.
Ik weet wel dat je zo altijd bezig ben met je auto. niet te dicht op voorgangers rijden, niet in krappe parkeerplaatsen gaan staan, niet onder een boom parkeren. Hebben jullie dat nou ook of overdrijf ik misschien?

--
SLK 32 AMG, kleur designo chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.12.2005 um 10:42 Uhr   
Dat klinkt leuk in theorie Herman: maar als ik probeer afstand tussen mij en m'n voorganger te houden is er altijd wel een leukerd op de baan rechts van me die z'n kans schoon ziet en er tussen piept .
Dat heb je als je je auto met name voor woon-werk-verkeer gebruikt en vooral op snelwegen in de spits rijdt .

Praat me niet van parkeren etcetera!!! Ik heb hele studies gemaakt hoe ik het best kan parkeren en daarbij de kans kan verkleinen dat een halve zool zonder respect voor anderman's eigendommen z'n auto dicht op die van mij parkeert. In de parkeergarage van mijn werk zijn veel lease-auto's en die kijken niet op een krasje extra op hun eigen auto dus ook niet op die van een ander bij het openslaan van portieren. Naast een (gedeukt) bedrijfsbusje moet je al helemaal niet staan, en denk eens aan parkeren bij een supermarkt waar portieren wijd openmoeten om kratten en grote boodschappentassen in te laden .
Het ergste zijn misschien wel auto's met kinderen: kinderen kijken meestal niet verder dan hun neus lang is en gooien gewoon zo'n portier wijd open, no matter wat er zich naast bevindt.

Ik loop liever twee straten verder dan dat ik risicovol parkeer.
Even afkloppen......... maar in de bijna anderhalf jaar dat ik hem heb nog niet één parkeerdeukje opgelopen .

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 08.12.2005 um 11:02 Uhr   
Hoi Joke,het is inderdaad een keiharde lak,ook minder gevoelig in de wasstraat(waar ik zelf overigens nooit inga)Ik stond laatst naast een nieuwe zwarte audi a4 cabriolet geparkeerd met ronde striemen van de wasstraat all-over,het was een vreselijk gezicht,dan ben je echt blij dat je een ander soort lak hebt,zelfs zand in een zeem,hoe goed ook uitgespoeld veroorzaakt al kleine haarkrasjes.Bij mijn kleur zie je echt alles!
Misschien moet je eens over een kleine woon-werk-verkeer auto nadenken, de meest effektieve manier om parkeerschade's ed. te voorkomen.De SLK blijft dan voor het echte plezier!(ik weet,altijd afhankelijk van de beursinhoud)
Groetjes ANNE

--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.12.2005 um 11:03 Uhr   
Ik parkeer alleen in file vorm dus niet in parkeer vakken. Ja ik ben ook een zijkerd op dit gebied.
Wat betreft de lak, door de lakken op waterbasis is het veel zachter geworden met mijn Audi heb ik er ook last van, met de Slk minder daar ik ook afstand houd en ook veel minder rij.

--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 08.12.2005 um 11:44 Uhr   


emmystarlight schrieb:
Misschien moet je eens over een kleine woon-werk-verkeer auto nadenken, de meest effektieve manier om parkeerschade's ed. te voorkomen.De SLK blijft dan voor het echte plezier! (ik weet,altijd afhankelijk van de beursinhoud)



Nee Anne, toch maar niet. Ik zit nu gemiddeld zo'n anderhalf uur per dag in de auto en om dat te kunnen doen in mijn SLK verzacht veel file-leed: heerlijk open wanneer het kan, en 's avonds ben ik vaak laat dus kan ik lekker wat sprintjes trekken zonder veel oponthoud.

Maar bedankt voor de tip!

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :624
Mitglieder:    1
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.384.799

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm