Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenobersekundaner
User seit 01.02.2005
| |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 19.12.2004
 | Geschrieben am 02.12.2005 um 11:16 Uhr  
|
AMG-roady schrieb:
Philip, als je besluit om zo'n achterspoiler te kopen adviseer ik je hem bij XTC te kopen. Daar kost een originele AMG spoiler slechts €165,-. Ze zijn zo goedkoop omdat er kleine lakbeschadigingen op zitten. Als je geluk hebt hebben ze hem in jouw kleur en valt de lakbeschadiging mee, maar houd er rekening mee dat je de spoiler nog wel moeten laten spuiten.
Groet,
Marco
Marco,
Bedankt voor de tip, vind het ook goed staan zo'n klein randje maar zonder is ook niet fout. Denk als ik er tegen aanlop hij er toch opkomt.
Weet jij of iemand anders de execate nummers voor de AMG styling 1 velgen zoals jij ze eronder heb. Zoek op ebay.de maar kom steeds weer andere nummers tegen.
--
Slk 230 Brillantsilber AMG Styling
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Philip Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 19.12.2004
 | |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 19.10.2005
| |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 04.12.2005 um 09:20 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von emmystarlight am 05.12.2005 um 12:58 Uhr ]
Hallo allemaal,
Ik heb net even in de NL-folder gekeken van mijn auto,daar staat de kleur omschreven als andradietgroen,dus eigenlijk rechtstreeks vertaald.Ik denk dat die andere versie dan eerder een schrijffout is.Wat de velgen in de winter betreft:het is natuurlijk een 16 inch versie,je moet in duitsland zelfs een tüv-bericht met de auto meevoeren dat die velgen op die specifieke auto zijn toegelaten.Tot overmaat van ramp moet je (zichtbaar voor jezelf in de auto en voor de politie van buitenaf)een sticker op je dashbord plaatsen hoe hard je met deze banden mag rijden als de toegestane max.snelheid van de banden onder de top van de auto ligt.Alsof ik in de sneeuw 210km ga rijden, de burocratie ten top.Ik had al meteen een hekel aan die sticker omdat ik hem ergens op moest plakken op het dashbord. Ik maak van de winterversie nog wel een paar fotootjes en doe die bij het forum,het gaat hier psvr.om de mooiste foto's! Groetjes Anne/Emmy.
--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 04.12.2005 um 09:28 Uhr  
|
road-ster schrieb:
Ha Emmy,
Schiet me nog wat te binnen over winterbanden in Duitsland...........
Moeten deze dan op de auto zitten in die maanden dat de "R" in de maand is?
Hoi Richard,dat is eigenlijk een hele goeie vraag,dat weet ik zelf nog niet eens,hoe lang die banden/velgen er op moeten blijven,ga dat gauw informeren,hoop eigenlijk wel dat ze er eind maart al vanaf mogen!Dat bijgeluid is niet erg gezellig op lange afstanden! In april is het toch al vaak zelfs weer opendakweer !!!!!
Groetjes Anne
--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 24.10.2004
| Geschrieben am 04.12.2005 um 12:22 Uhr  
| Hoi,
Hier mijn lekkere SLK 230 pr.fl.
Groetjes von Zweden
Rob
Lorinser LM6 19"+Dunlop SP 9000, Lorinser überrollbogen, H&R federn, H&R spacers, Supersprint 1x145x95, KN filter, JMS frontlippe, Fl. seiten schweller, CLK avantgard grill, chrome türgriffe, teflon (BVS) lackverzieglung.
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ROBBAN Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 24.10.2004
| |
 |
Affiliate-Anzeigen: