Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
User seit 12.07.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 08.11.2005 um 17:16 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
<font color='#AB2929'>[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Cabrio-fan am 08.11.2005 um 15:47 Uhr ]</font>
bink schrieb:
.......En dat mopje vind ik maar flauw.
Nou, als niet-Belg sluit ik me daar helemaal bij aan hoor!
Dat is toch geen vorm van humor (ik wil het eigenlijk niet eens humor noemen) die een SLK-rijder past
Groetjes,
Joke
Ik ben het met Joke eens om onze medemens in waarde te laten daar dit Forum destijds is omgedoopt van Hollands Forum naar Nederlands Forum om onze zuiderburen de gelegenheid te geven lid te worden en zich thuis te voelen bij een club met dezelfde taal!!!
Met vriendelijke groet,
Richard
Webmaster
--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
User seit 19.12.2004
| |
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
User seit 19.08.2004
| Geschrieben am 08.11.2005 um 17:44 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Henk am 08.11.2005 um 17:56 Uhr ]
"Als het maar niet die Belg is die lid was van het bekende condoommerk, daar kan maar één lid in "
Ik kan het mopje wel waarderen. Denken jullie nou echt dat onze zuiderburen wegblijven omdat Philip ze gekwetst heeft omdat hij dit mopje geplaatst heeft?
Overigens hebben de Duitsers een rubriek Spass und Witze/ Klatsch und Tratsch.
Een beetje humor op de mbslk site is alleen maar leuk.
En voor diegenen die het flauw vinden zou ik zeggen: Kom jij eens met iets leuks dan!
Groeten,
Henk | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Henk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.08.2004
| Geschrieben am 08.11.2005 um 17:54 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von Henk am 08.11.2005 um 17:55 Uhr ]
"Nou, als niet-Belg sluit ik me daar helemaal bij aan hoor!
Dat is toch geen vorm van humor (ik wil het eigenlijk niet eens humor noemen) die een SLK-rijder past".
Moeten SLK- rijders een bepaald soort humor hebben dan?
En hoe zit dat dan als jede auto inruilt? Ruil je dan ook die humor in of neem je het mee naar de volgende auto? Flauw van mij he?
Groeten,
Henk | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Henk Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 08.11.2005 um 19:52 Uhr  
| Hallo! Ik had al gezegd dat dit topic geen discussiestuk moet zijn maar waar geïnteresseerden zich aan kunnen melden.
Degenen die hier nog niet hadden aangegeven geïnteresseerd te zijn maar wel meedoen aan de discussie worden van harte uitgenodigd zich aan te melden als lid.
Bink, mocht het allemaal doorgaan dan krijg je bericht.
--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an hermanslk32amg Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 11.11.2005 um 11:40 Uhr  
| En? Hoe staat het ermee? Voldoende leden en bestuursleden voor een echte club?
Ik ben absoluut geïnteresseerd in lidmaatschap, eventueel ook voor een bestuursfunctie, maar vraag me tegelijk af wat de toegevoegde waarde van de club kan zijn ten opzichte van dit forum.
Voor wat betreft het plaatsten van items op dit forum en in het clubblad zal mogelijk een onderlinge “concurrentie” kunnen ontstaan.
Iedereen kan via dit forum het initiatief nemen om een ontmoeting of toerrit te organiseren, maar vooral het aantal toerritten viel me de afgelopen zomer erg tegen. Een goede evenementencoördinator die ook zitting heeft in het bestuur zal ongetwijfeld een verbetering zijn.
Groetjes,
Marco
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 11.11.2005 um 12:11 Uhr  
| Eigenlijk geef je het antwoord op je vraag zelf al. Het nut is meer bijeenkomsten te kunnen organiseren en deze ook georganiseerd plaats te laten vinden. Ik ben niet op zoek naar een eigen internetsite, forum of clubblad o.i.d. Een clubblad is sowieso al een achterhaald medium waar ontzettend veel tijd en geld in gaat zitten. Wat dat betreft kan de verbinding met de Duitse club en deze site gewoon blijven bestaan. Wel ben ik van mening dat een Nederlandse club heel wat toegevoegde waarde kan hebben ten opzichte van de huidige situatie.
Als je een mail van mij hebt gehad, wil je hier dan even op reageren zodat ik je mailadres heb?
--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
|
|
Affiliate-Anzeigen:
|
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenobersekundaner
User seit 01.02.2005
| Geschrieben am 11.11.2005 um 12:33 Uhr  
| Een club of een forum zijn inderdaad totaal verschillende zaken. Zelf ben ik lid van een actieve autoclub (race-gerelateerd) hier in de omgeving. Dit werkt erg goed. Er is 1 keer in de maand een informele bijeenkomst, erg gezellig en in het seizoen elke maand een rit, welke ook facultatief is.
Verder is er een "smoelenboek" en interne mailing en clubartikelen, nogmaals dit heeft voordelen ten opzichte van een informeel forum. Het nadeel alleen is dat dit forum landelijk en zelfs erbuiten is, waardoor iedereen altijd moet reizen.
Helaas heb ik zelf te weinig tijd om het op te richten, anders had ik het wel overwogen. Het hoef ook niet van de een op andere dag, maar succes !
Groeten,
Ard
--
Ard, SLK 200 rood 1996, chassisnummer ..0000615 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an ardvw28 Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
|
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 19.10.2005
| Geschrieben am 11.11.2005 um 12:57 Uhr  
| Op dit moment heb ik 15 aanmeldingen binnen, 2 uur nadat ik alle ingeschrevenen uit de fahrer-verzeichnis gemaild heb, en ik verwacht er nog meer. (alleen degenen die op het forum hadden gezegd belangstelling te hebben, heb ik niet gemailed)
Binnenkort zal dus de volgende stap komen, het uitnodigen van alle geïnteresseerden voor een bijeenkomst met als doel een bestuur te vormen en de verdere invulling te bepalen. Wellicht is dit goed te combineren met een nieuwjaarsborrel.
--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur designo zwart/mysticblauw. | Antworten
Antworten mit Zitat
|
|