.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Stelling: R170=vrouwenauto/R171=mannenauto?
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 )
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.11.2005 um 00:44 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von groenteboer am 07.11.2005 um 00:56 Uhr ]

En ik vind de R171 niet echt veel mannelijker ook. En qua hoe die eruit ziet,... ben er niet echt kapot van, maar het ligt ook bij dat model nogal aan de uitvoering/kleur en de hoek waarvanuit je hem bekijkt, want op sommige plaatjes is het ook een heel erg gave bak. Zo is deze zwarte bv een heel erg fraai gezicht zo, en zo wel "mannelijker" :



   

Maar waar hebben we het nou eigenlijk over he,... wat is nou eigenlijk een mannen auto? Volgens mij is het een en hetzelfde als agressieve looks. Daar heeft Mercedes de SLK waarschijnlijk ook mannelijker mee willen maken, door de looks agressiever te maken. Maar aan de andere kant, is nou elke auto die niet direct agressiviteit uitstraalt geen mannenauto? Tis ook een combinatie met wat Joke al zei misschien, tis een beetje vanalles.... een agressief uitziende niet te betalen onbetrouwbare auto die niet comfortabel is en groot is, is een mannenauto. En anders niet

_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 07.11.2005 um 00:50 Uhr   
R170 een vrouwenauto? Laat me niet lachen. Op het moment dat ik volgas wegrij worden de meeste vrouwen toch wel wat bleek om hun al dan niet gepoederde neusje. Het enige wat ik er van merk zou het een vrouwenauto zijn is dat ze graag naast je willen zitten als je met open kap door de stad rijdt. Deze stelling zal weer weer geopperd zijn door mensen die de SLK zelf niet kunnen betalen. En aangezien geen mens door zijn strot krijgt dat de SLK niet mooi is moet er toch maar iets gedaan worden om in elk geval je ego nog maar een deuk toe te brengen. Maar op het moment dat je tegen ze zegt "stukje rijden"? Wat is het antwoord denk je?

--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 07.11.2005 um 01:34 Uhr   



Deze stelling zal weer weer geopperd zijn door mensen die de SLK zelf niet kunnen betalen. En aangezien geen mens door zijn strot krijgt dat de SLK niet mooi is moet er toch maar iets gedaan worden om in elk geval je ego nog maar een deuk toe te brengen.




Die stelling heeft Richard bedacht, en je hebt denk ik wel gelijk want volgens mij heeft Rico de zijne gestolen...

En inderdaad, daarom hoor je over bijna alle auto's altijd wel iets negatiefs van sommige mensen, er zijn maar weinig autos waar iedereen positief over is. Zo heb ik een collega die vindt bijna alleen alles wat Duits is goed en mooi (maar dan ineens wel alles ook , de saaiste suffe bakken, Bora's TDI enzo vind ie geweldig). Alles wat Frans is vindt ie bij voorbaat al helemaal nix, ongeacht styling/motorisering of wat ook. Zo heb je ook voorstanders van BMW, die Mercedes nix vinden en ga zo maar door.

Ik heb dat zelf HELEMAAL niet en vind van bijna alle merken wel iets leuk, van het ene merk meer dan het andere, maar sta helemaal open voor alle modellen/uitvoeringen. Heb wel een voorkeur voorkeur voor snel/sportief maar das niet merkgebonden. Frans, Duits, Italiaans, Japans, het kan allemaal geweldig zijn en er komt overal wel (veel) leuks vandaan! Waar ik even nix leuks van kan verzinnen zijn Kia en Daewoo maar dat is dan ook precies waar nooit wat sportiefs of creatiefs vandaan is gekomen volgens mij. Hyundai ben ik doorgaans ook niet gek op, weinig sportiefs en veel goedkoop kopieergedrag, al is die nieuwste Coupe wel een aardige opzich.

Er zijn ook verschillen in "iets maar niets" vinden denk ik... soms roept men het al gauw,... maar zou zo iemand zo'n auto maar dolgraag willen hebben of er even in rijden. Dan heeft het meer de betekenis dat men voor dat geld eerder wat anders zou kopen.

Grappig feitje is dat ik mij nog goed kan herinneren dat mijn oom een jaar of 7 geleden ineens een SLK(230) gekocht bleek te hebben. We waren er allemaal aardig van onder de indruk aangezien hij het eerst over een Smart had gehad (die toen net uit was) . Ik was toen dus een jaar of 21 en had mijn rijbewijs nog nieteens maar wel al gek op auto's. Ik dacht toen ook wel van: voor zo'n idiote klap geld zou ik wat anders kopen dan een SLK. Nu heb ik er dus zelf een gekocht Al is het wel een beetje andere auto vind ik,... die van hem was blauw, pre-fl, die zou ik nu nog steeds niet kopen.

Maargoed, tot zover even over dat er over elke auto altijd wel iets te zeggen valt en gezegd en gedacht wordt.

--
_____________________________________________
230K, 2000 (fl), 6-handbakker, 29k km, leer zw/rd, airco, stoelverw,... + Suzie Swiffer GTi

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ardvw28

Schreiberlevel:
Forenobersekundaner
Forenobersekundaner
Beiträge: 326
User seit 01.02.2005
 Geschrieben am 07.11.2005 um 11:33 Uhr   
Als het een vrouwenauto zou zijn, zouden ze het allebei zijn en niet de 170 wel en de 171 niet of zo.

Omdat het een kleine auto is, worden ze meestal door vrouwen bereden ja. Een man heeft er voor zijn werk meestal niet zo veel aan. Ook is het makkelijk voor vrouwen om mee in te parkeren

Het gaat meer om de levensstijl die je hanteert en welke auto daarbij past en of je het ervoor over hebt om desnoods 2 auto's aan te schaffen.

Groeten,

Ard

--
Ard, SLK 200 rood 1996, chassisnummer ..0000615

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ardvw28    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Michael_Lotus-SLK

Schreiberlevel:
Forenobertertianer
Forenobertertianer
Beiträge: 227
User seit 01.06.2004
 Geschrieben am 07.11.2005 um 18:49 Uhr   
Ik rij in die 'vrouwen 170' van Kitty gewoon alsof het een 'mannenauto' is en dat................ is nog lekker ook


--
2000 MB SLK 200k & 1991 Lotus Elan SE (M100) & 2004 Toyota Yaris T-sport

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Michael_Lotus-SLK    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 07.11.2005 um 23:58 Uhr   
Je kunt het nog zo hard ontkennen, maar dat imago kleeft wel een beetje aan beide modellen hè? Als je het feitelijk bekijkt zou ik er ook geen gegronde redenen voor kunnen verzinnen.

Met datzelfde euvel kampt BMW. Ook de Z3 werd als vrouwenauto gezien en de Z4 is dan juist de mannelijke variant. Daar kan ik me dan nog iets meer bij voorstellen gezien het wat stoerdere lijnenspel van de Z4.
Ik heb zelfs horen zeggen dat de verkoop van de BMW-roadsters in Amerika is ingestort omdat de Z3 vnl. gekocht werd door vrouwen, die zouden de Z4 niet meer kopen, en er is niet voldoende mannelijk koperspubliek voor in de plaats gekomen. Maar of dat waar is weet ik niet.

Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 08.11.2005 um 00:11 Uhr   
Hallo allemaal,ik wil het thema graag nog verder compliceren,het ligt ook helemaal aan de uitvoering en de detaillering of een auto(dat geld ook voor de 170er en de 171er)er mannelijk of vrouwelijk uit gaat zien!Kleur styling,verlaging,verbreding,bespoilering,alles bepaald de uitstraling van een auto,en daardoor ook gauw de "geslachtelijke" indeling.Ik(als dame) vind mijn 171er er uitgesproken vrouwelijk uit zien,maar iedereen kan het graag met mij oneens zijn.Ik heb de nadruk niet op het stoere gelegt maar juist meer op het elegante.Maar ik ken ook legio vrouwen die liever laag en breed willen.Is het niet gewoon heerlijk dat er zoveel verschillende smaken zijn?
Groetjes van Emmy

   

--
Die Holländerin fährt ins Andraditgrüne

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.11.2005 um 00:24 Uhr   
Groenteboer schrieb:

Die stelling heeft Richard bedacht, en je hebt denk ik wel gelijk want volgens mij heeft Rico de zijne gestolen...

Tja dat klopt......ik kon hem niet betalen en net zo lang gezocht tot dat
ik de gewenste uitvoering vond!!
Trouwens ik hoorde van een collega dat in Polen de russische maffia in dit soort auto's rijdt met donker getinte ramen en grote velgen.....

Ciao....Ricardo

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 08.11.2005 um 00:28 Uhr   
Hallo Emmy,

Mooie auto hoor en heeft hij ook zo'n föhn in de hoofdsteun om je natte haren te drogen......scheelt tijd en echt iets voor vrouwen!!!

Groetjes,

Richard

--
Slk 200k uit 07-2001,Obsidianschwarz en rood leer,stoelverwarming,airco,automaat en Becker Traffic Pro 4720.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 296
User seit 19.10.2005
 Geschrieben am 08.11.2005 um 00:42 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von hermanslk32amg am 08.11.2005 um 00:44 Uhr ]

/quote
Road-ster schrieb:

Die stelling heeft Richard bedacht, en je hebt denk ik wel gelijk want volgens mij heeft Rico de zijne gestolen...

Tja dat klopt......ik kon hem niet betalen en net zo lang gezocht tot dat
ik de gewenste uitvoering vond!!

/quote


Neenee, ik had dit al veel eerder gehoord. Is voor het eerst ter sprake gekomen in juni 2004 op het Duitse forum en over dit onderwerp werd er op 18 oktober ook al op het Duitse forum gepraat.
Het ging mij er niet om wie de stelling hier plaatst, want dat wil niet zeggen dat je die mening ook noodzakelijkerwijs deelt.
That's all.

--
SLK 32 AMG, kleur chromaflair I, interieur zwart/mysticblauw.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an hermanslk32amg    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 | 4 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :952
Mitglieder:    3
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.440.316

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Hast Du schon IGeL Leistungen in Anspruch genommen?

Ja, habe ich
Ja, mache ich
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm