.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: Slecht afdichtende raamrubbers
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 01.02.2005 um 09:22 Uhr   


FrankSLK schrieb:

Joke, toch heb ik ook al gelezen dat de rubber vervangen kan helpen. Volgens mij werd er geschreven dat je een sterke man nodig had, ik had nog niet de link gelegd dat je deze nodig had voor dit probleem

Een andere oplossing is zeker overstappen op een Peugeot 206CC 2,0
dak blijft dito. haha



Dat advies van die sterke man lees ik toch anders hoor Frank
Ik zal komend weekend de deur eens stellen en kijken of het een oplossing is, anders moet hij over niet al te lange tijd toch voor een 30k-beurt naar de dealer, dan mogen zij zich erover buigen.

Ik heb met de 206CC nóóit problemen gehad, terwijl er toch over de kwaliteit van Franse auto's nog wel eens wordt geklaagd en de Duitse degelijkheid wordt geroemd Maar ook de constructie: moet je eens proberen na een regenbui het dak van de SLK te openen........zorg dan maar dat je een paraplui bij de hand hebt haha! Dat is dus met de 206CC geen enkel probleem, het water loopt er gewoon naar achteren af.
Maar ondanks dat alles is de 206CC maar een rammelbakje vergeleken bij de SLK hoor! Ik zou niet graag terug willen!

Groetjes,
Joke

--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 01.02.2005 um 11:09 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:

Dat advies van die sterke man lees ik toch anders hoor Frank




Er ontstaan altijd leuke relaties als partners (geestelijk) gelijk sterk zijn




Cabrio-fan schrieb:

...Maar ook de constructie: moet je eens proberen na een regenbui het dak van de SLK te openen........zorg dan maar dat je een paraplu bij de hand hebt haha! Dat is dus met de 206CC geen enkel probleem, het water loopt er gewoon naar achteren af.




Joke ik heb dit nog niet geprobeerd, maar ik kan haast niet wachten. Praat me even bij, verklaar u nader



Cabrio-fan schrieb:

Maar ondanks dat alles is de 206CC maar een rammelbakje vergeleken bij de SLK hoor! Ik zou niet graag terug willen!



Kijk !!! DAT wou ik horen

Groeten,
Frank


--
Vanaf 23-11-2004 in bezit van een SLK

Ex-MB C220 CDI Bwj 2000 125 PK rijder

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   road-ster

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 01.02.2005 um 18:06 Uhr   


Cabrio-fan schrieb:



FrankSLK schrieb:

Joke, toch heb ik ook al gelezen dat de rubber vervangen kan helpen. Volgens mij werd er geschreven dat je een sterke man nodig had, ik had nog niet de link gelegd dat je deze nodig had voor dit probleem

Een andere oplossing is zeker overstappen op een Peugeot 206CC 2,0
dak blijft dito. haha



Dat advies van die sterke man lees ik toch anders hoor Frank
Ik zal komend weekend de deur eens stellen en kijken of het een oplossing is, anders moet hij over niet al te lange tijd toch voor een 30k-beurt naar de dealer, dan mogen zij zich erover buigen.

Ik heb met de 206CC nóóit problemen gehad, terwijl er toch over de kwaliteit van Franse auto's nog wel eens wordt geklaagd en de Duitse degelijkheid wordt geroemd Maar ook de constructie: moet je eens proberen na een regenbui het dak van de SLK te openen........zorg dan maar dat je een paraplui bij de hand hebt haha! Dat is dus met de 206CC geen enkel probleem, het water loopt er gewoon naar achteren af.
Maar ondanks dat alles is de 206CC maar een rammelbakje vergeleken bij de SLK hoor! Ik zou niet graag terug willen!

Groetjes,
Joke

--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

Hé Joke,

Waarom zelf sleutelen als je nog garantie hebt?
Laten ze zich bij de dealer maar over dit probleem buigen!
Toch wel leuk om te horen dat je nog een hang naar nostalgie hebt v.w.b. de peugeot 206......
Ach,elke auto heeft z'n sterke en zwakke kanten.
Ciao,

Richard.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an road-ster    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 01.02.2005 um 22:36 Uhr   


Waarom zelf sleutelen als je nog garantie hebt?
Laten ze zich bij de dealer maar over dit probleem buigen!



Voor garantie moet ik naar Amersfoort: heen en terug 90 km rijden plus uren van mijn tijd .
Als het maar een kleinigheidje zou zijn, waarom zou ik het dan niet zelf proberen op te lossen? Alleen al omdat dat mijn eer te na zou zijn .

Groetjes,
Joke

--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenoberprimaner
Forenoberprimaner
Beiträge: 592
User seit 07.04.2003
 Geschrieben am 02.02.2005 um 10:36 Uhr   
voor garantieafwikkeling kun je bij elke MB dealer terecht, althans wanneer het om "officiele" MB garantie gaat (Steroccasion of Europagarantie)!!

--
RobertSLK

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an RobertSLK    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 02.02.2005 um 11:52 Uhr   
Nee Robert, ik heb het tot en met de DC-importeur nagevraagd: ster occasion garantie (in mijn geval) is alleen geldig bij de dealer waar je de Mercedes hebt gekocht. Deze dealer reserveert namelijk een bepaald percentage van de opbrengst van de auto voor garantieclaims. De importeur staat hier bijvoorbeeld buiten. Een andere willekeurige dealer kan dit geld dus noch bij de importeur, noch zomaar bij jouw eigen dealer verhalen, tenzij in het laatste geval wanneer er afspraken tussen twee dealers zijn gemaakt dat ze de kosten onderling verrekenen. Maar dat is niet standaard het geval, is dan coulance.

Bij Europa-garantie is dit wel aan de orde. Dit wordt via de importeurs geregeld en verrekend.

Groetjes,
Joke

--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   ardvw28

Schreiberlevel:
Forenobersekundaner
Forenobersekundaner
Beiträge: 326
User seit 01.02.2005
 Geschrieben am 02.02.2005 um 15:24 Uhr   
Heeft een van jullie msn, want ik heb ook nog wat vragen over de dakafdichting van mijn (mogelijk) toekomstige slk compressor. MEt vriendelijke groeten, Ard Mijn msn adres is arthur_nl_28@hotmail.com Succes

--
Ard, toekomstig SLK rijder.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an ardvw28    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   jos-paul

Schreiberlevel:
Forensextaner
Forensextaner
Beiträge: 51
User seit 28.11.2004
 Geschrieben am 06.02.2005 um 19:42 Uhr   
Ik gebruik teflon spray.

Dit dicht het rubber en is net genoeg voor een paar weken. Als het geluid weer optreed dan spray ik het opnieuw in. Met vaseline wordt de ruit te smerig.

Ik zit zelf nog te denken om het rubber te demonteren en aan de achterkant 1-2 mm silicone er op te doen, Dit maakt het rubber dan wat dikker en hoop dat het dan beter sluit. Ik heb het echter nog niet geprobeerd.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an jos-paul    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 20.03.2005 um 22:44 Uhr   
Niet dat het enig toegevoegde waarde heeft maar toch heb ik wat goeds te melden over mijn nieuwe voiture, die toch opzich wel erg goed bevalt al zal ik eerder negatieve dan positieve dingen erover hier mededelen. Zo gaat dat vaak he in het leven.

Vandaag voor het eerst de zilveren rakker gewassen en ook al ben ik aardig tekeer gegaan, gelijk ene bezetene,...geen druppeltje dat naar binnen is gegaan! Daar ben ik blij mee.

Bij zo'n handwasbeurt zie je wel altijd alles helemaal precies, dus toch wat bijgetipte dingetjes ontdekt, die mij voorheen totaal niet opgevallen waren. Kan ook geen kwaad natuurlijk verder, en is gewoon onvermijdbaar die steenslag. Wat wil je na 5 jaar, ik begreep het al niet, dacht dat er helemaal NIETS aan gebruikssporen op zaten!

--
230K, 2000 (facelift)

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forendoppeldoktor
Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
 Geschrieben am 20.03.2005 um 23:24 Uhr   
Dat is ook één van de voordelen van handwassen boven de wasstraat: ik was mijn SLK nagenoeg wekelijks met de hand, elke vierkante centimeter glijdt dan onder mijn vingers door en elk krasje of steenslagplekje zie en voel ik. Ik draag de lakstift dan al (opgewarmd) in mijn broekzak en met de speciale dunne penseel kan ik dan direct na de wasbeurt eventuele plekjes aanstippen.
Vandaag voor het eerst dit jaar weer heerlijk in het zonnetje kunnen werken en daarna in mijn glimmende bolide een triomfantelijk rondje door het dorp gereden . Heerlijk! Laat de zomer snel komen aub!!!

Groetjes,
Joke

--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Cabrio-fan    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1239
Mitglieder:    7
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.392.947

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Kannst Du die Entscheidung des DFB, zum Ausrüster Nike zu wechseln?

Ja, wer das beste Angebot abgibt, soll den Zuschlag erhalten
Nein, aus Tradition bin ich gegen den Wechsel
Nein, beim DFB kommt für mich nur ein deutscher Sportartikelhersteller in Frage
Für mich ist das nicht wichtig

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm