| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Slecht afdichtende raamrubbers |
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 ) |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 01.02.2005 um 09:22 Uhr  
|
FrankSLK schrieb:
Joke, toch heb ik ook al gelezen dat de rubber vervangen kan helpen. Volgens mij werd er geschreven dat je een sterke man nodig had, ik had nog niet de link gelegd dat je deze nodig had voor dit probleem
Een andere oplossing is zeker overstappen op een Peugeot 206CC 2,0
dak blijft dito. haha
Dat advies van die sterke man lees ik toch anders hoor Frank
Ik zal komend weekend de deur eens stellen en kijken of het een oplossing is, anders moet hij over niet al te lange tijd toch voor een 30k-beurt naar de dealer, dan mogen zij zich erover buigen.
Ik heb met de 206CC nóóit problemen gehad, terwijl er toch over de kwaliteit van Franse auto's nog wel eens wordt geklaagd en de Duitse degelijkheid wordt geroemd Maar ook de constructie: moet je eens proberen na een regenbui het dak van de SLK te openen........zorg dan maar dat je een paraplui bij de hand hebt haha! Dat is dus met de 206CC geen enkel probleem, het water loopt er gewoon naar achteren af.
Maar ondanks dat alles is de 206CC maar een rammelbakje vergeleken bij de SLK hoor! Ik zou niet graag terug willen!
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 01.02.2005 um 11:09 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
Dat advies van die sterke man lees ik toch anders hoor Frank
Er ontstaan altijd leuke relaties als partners (geestelijk) gelijk sterk zijn
Cabrio-fan schrieb:
...Maar ook de constructie: moet je eens proberen na een regenbui het dak van de SLK te openen........zorg dan maar dat je een paraplu bij de hand hebt haha! Dat is dus met de 206CC geen enkel probleem, het water loopt er gewoon naar achteren af.
Joke ik heb dit nog niet geprobeerd, maar ik kan haast niet wachten. Praat me even bij, verklaar u nader
Cabrio-fan schrieb:
Maar ondanks dat alles is de 206CC maar een rammelbakje vergeleken bij de SLK hoor! Ik zou niet graag terug willen!
Kijk !!! DAT wou ik horen
Groeten,
Frank
--
Vanaf 23-11-2004 in bezit van een SLK
Ex-MB C220 CDI Bwj 2000 125 PK rijder
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| Geschrieben am 01.02.2005 um 18:06 Uhr  
|
Cabrio-fan schrieb:
FrankSLK schrieb:
Joke, toch heb ik ook al gelezen dat de rubber vervangen kan helpen. Volgens mij werd er geschreven dat je een sterke man nodig had, ik had nog niet de link gelegd dat je deze nodig had voor dit probleem
Een andere oplossing is zeker overstappen op een Peugeot 206CC 2,0
dak blijft dito. haha
Dat advies van die sterke man lees ik toch anders hoor Frank
Ik zal komend weekend de deur eens stellen en kijken of het een oplossing is, anders moet hij over niet al te lange tijd toch voor een 30k-beurt naar de dealer, dan mogen zij zich erover buigen.
Ik heb met de 206CC nóóit problemen gehad, terwijl er toch over de kwaliteit van Franse auto's nog wel eens wordt geklaagd en de Duitse degelijkheid wordt geroemd Maar ook de constructie: moet je eens proberen na een regenbui het dak van de SLK te openen........zorg dan maar dat je een paraplui bij de hand hebt haha! Dat is dus met de 206CC geen enkel probleem, het water loopt er gewoon naar achteren af.
Maar ondanks dat alles is de 206CC maar een rammelbakje vergeleken bij de SLK hoor! Ik zou niet graag terug willen!
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0
Hé Joke,
Waarom zelf sleutelen als je nog garantie hebt?
Laten ze zich bij de dealer maar over dit probleem buigen!
Toch wel leuk om te horen dat je nog een hang naar nostalgie hebt v.w.b. de peugeot 206......
Ach,elke auto heeft z'n sterke en zwakke kanten.
Ciao,
Richard.
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 01.02.2005 um 22:36 Uhr  
|
Waarom zelf sleutelen als je nog garantie hebt?
Laten ze zich bij de dealer maar over dit probleem buigen!
Voor garantie moet ik naar Amersfoort: heen en terug 90 km rijden plus uren van mijn tijd .
Als het maar een kleinigheidje zou zijn, waarom zou ik het dan niet zelf proberen op te lossen? Alleen al omdat dat mijn eer te na zou zijn .
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenoberprimaner
Beiträge: 592
User seit 07.04.2003
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 02.02.2005 um 11:52 Uhr  
| Nee Robert, ik heb het tot en met de DC-importeur nagevraagd: ster occasion garantie (in mijn geval) is alleen geldig bij de dealer waar je de Mercedes hebt gekocht. Deze dealer reserveert namelijk een bepaald percentage van de opbrengst van de auto voor garantieclaims. De importeur staat hier bijvoorbeeld buiten. Een andere willekeurige dealer kan dit geld dus noch bij de importeur, noch zomaar bij jouw eigen dealer verhalen, tenzij in het laatste geval wanneer er afspraken tussen twee dealers zijn gemaakt dat ze de kosten onderling verrekenen. Maar dat is niet standaard het geval, is dan coulance.
Bij Europa-garantie is dit wel aan de orde. Dit wordt via de importeurs geregeld en verrekend.
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenobersekundaner
Beiträge: 326
User seit 01.02.2005
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forensextaner
Beiträge: 51
User seit 28.11.2004
| Geschrieben am 06.02.2005 um 19:42 Uhr  
| Ik gebruik teflon spray.
Dit dicht het rubber en is net genoeg voor een paar weken. Als het geluid weer optreed dan spray ik het opnieuw in. Met vaseline wordt de ruit te smerig.
Ik zit zelf nog te denken om het rubber te demonteren en aan de achterkant 1-2 mm silicone er op te doen, Dit maakt het rubber dan wat dikker en hoop dat het dan beter sluit. Ik heb het echter nog niet geprobeerd. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an jos-paul Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 20.03.2005 um 22:44 Uhr  
| Niet dat het enig toegevoegde waarde heeft maar toch heb ik wat goeds te melden over mijn nieuwe voiture, die toch opzich wel erg goed bevalt al zal ik eerder negatieve dan positieve dingen erover hier mededelen. Zo gaat dat vaak he in het leven.
Vandaag voor het eerst de zilveren rakker gewassen en ook al ben ik aardig tekeer gegaan, gelijk ene bezetene,...geen druppeltje dat naar binnen is gegaan! Daar ben ik blij mee.
Bij zo'n handwasbeurt zie je wel altijd alles helemaal precies, dus toch wat bijgetipte dingetjes ontdekt, die mij voorheen totaal niet opgevallen waren. Kan ook geen kwaad natuurlijk verder, en is gewoon onvermijdbaar die steenslag. Wat wil je na 5 jaar, ik begreep het al niet, dacht dat er helemaal NIETS aan gebruikssporen op zaten!
--
230K, 2000 (facelift) | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 20.03.2005 um 23:24 Uhr  
| Dat is ook één van de voordelen van handwassen boven de wasstraat: ik was mijn SLK nagenoeg wekelijks met de hand, elke vierkante centimeter glijdt dan onder mijn vingers door en elk krasje of steenslagplekje zie en voel ik. Ik draag de lakstift dan al (opgewarmd) in mijn broekzak en met de speciale dunne penseel kan ik dan direct na de wasbeurt eventuele plekjes aanstippen.
Vandaag voor het eerst dit jaar weer heerlijk in het zonnetje kunnen werken en daarna in mijn glimmende bolide een triomfantelijk rondje door het dorp gereden . Heerlijk! Laat de zomer snel komen aub!!!
Groetjes,
Joke
--
SLK230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout, airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1239 Mitglieder: 7 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|