| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: Schakelgedrag en vermogen 230K automaat. |
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 ) |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
Beiträge: 250
User seit 20.07.2003
| | | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 22.01.2005 um 08:48 Uhr  
| Ik zal eens kijken of er wat geschikts bij zit Hans .
Ik dacht eigenlijk dat je graag een beetje mysterieus overkwam met je zonnebril haha
Maar het past niet (meer) zo bij het jaargetij hè?
Je hoort het nog wel.
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 22.01.2005 um 11:14 Uhr  
| Ik heb je wat fotootjes (kant en klaar verkleind) toegestuurd Hans.
Ik zie je nieuwe forum-profiel graag tegemoet
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
Beiträge: 250
User seit 20.07.2003
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forendoppeldoktor
Beiträge: 2434
User seit 12.07.2004
| Geschrieben am 22.01.2005 um 20:53 Uhr  
| Je staat er goed op Hans! Weer helemaal van deze tijd
Ik gebruik ACDSee 7.0 (5.0 is ook prima). Dit is een zeer veelzijdig en gebruikersvriendelijk fotobewerkingsprogramma.
Maar ik heb geen ervaringen met andere software op dit gebied, dus ik durf niet te beweren dat het ook het allerbeste is.
Groetjes,
Joke
--
Sinds 10-07-2004 gelukkige bezitter van een SLK 230 uit 07-2001, Barnsteinrot, automaat, leer, hout (holz), airco, navigatie, cruisecontrol, xenon.
Ex-Peugeot 206CC 2,0 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an Cabrio-fan Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| | |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 23.02.2005 um 21:41 Uhr  
|
AMG-roady schrieb:
Het volgende valt me op:
1. Na de kick-down duurt ongeveer 1 tot 2 seconden voordat een lagere versnelling wordt opgepakt.
2. Volgens het boekje wordt het maximum vermogen behaald bij 5300 tpm. Bij volgas schakelt mijn auto over bij iets meer dan 5500 tpm, klinkt dus logisch. Maar ik heb het gevoel (weet het dus niet zeker) dat na ongeveer 4500 tpm het vermogen vrij snel daalt en dus de trekkracht afneemt. Dan zit ik tijdens een jankende motor (wel genietend dus) allang te wachten op de volgende versnelling.
3. Bij volgas vanaf stilstand duurt het, net als na de kick-down, steeds 1 tot 2 seconden voordat de volgende versnelling wordt opgepakt. Hierdoor wordt de duw in de rug steeds onderbroken om vervolgens weer vrij ruw een volgende duw te geven. Ik ben gewend om tijdens het accelereren en automatisch (soepeler) schakelen een vrij constante duw in de rug te hebben. Heeft dat soms een verband met het hoge toerental wat eerst moet dalen voordat een volgende versnelling kan worden opgepakt?
Groeten,
Marco
De laatste weken kreeg ik tijdens het overschakelen in hogere toeren ook last van een knallende uitlaat. Heel spectaculair natuurlijk, maar goed is het niet, dus was het hoog tijd om met deze klachten naar mijn dealer te gaan.
Na een dag zoeken hadden ze het probleem gevonden: Een kapotte luchtmassameter. Hierdoor kreeg het motormanagement verkeerde informatie.
Toen ik vanochtend de auto ophaalde en eenmaal vrijbaan kreeg op de rijksweg was het verschil heel goed te merken. Alle bovenstaande klachten zijn weg.
((nog) (snelle)(re)) groeten,
Marco
| Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenritter
Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
| | |
Beitrag von:
User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | | |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1062 Mitglieder: 0 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|