| Linkblock
| |
|
|
Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum
Nederlands Forum » » Thema: PSE pomp perikelen |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 30.07.2010
| | |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenstudent
Beiträge: 1139
User seit 16.01.2012
| Geschrieben am 12.10.2013 um 14:04 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von bofkont am 12.10.2013 um 14:05 Uhr ]
Hoezo alweer waterschade????
Zijn je afvoergootjes in de kofferbak rand dan wel vrij??
Zwarte roostertjes verwijderen, dunne slang op de compressor en door spuiten! uiteraard beide kanten, als ze vrij zijn moet er water onder de achterzijde van de bumper komen daar zit het uiteinde van de goot.
Zou ik als de donder controleren met dit weer anders kun je nr4 binnenkort zo weer monteren
Er is een manier dat ze de PSE module omdraaien, moet je wel wat dingen aanpassen.
--
R170 SLK 230 kompressor automaat | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an bofkont Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 30.07.2010
| Geschrieben am 12.10.2013 um 16:38 Uhr  
| Ik heb net het dak geopend, niet helemaal. Het rubber wat aan de onderkant van het raam is bevestigd is a/h einde omgekruld. Zie ik nu pas !! Stom dat ik daar niet eerder naar heb gekeken. Dat stukje rubber is ooit eens losgeraakt en met het openen en dichten van het dak losgeraakt en omgekruld. Ik heb dit stukje nu vastgelijmd. Morgen even testen of het waterdicht is.
De PSE pomp omdraaien is een optie. Hiervoor moet ik alleen de vacuumslangen verlengen. Toevallig heb ik nog wat van dit soort slang liggen. Mooi klusje voor morgen. Bedankt voor de reactie en het idee
--
SLK 230 Kompressor AMG Designo 1999 | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an yomusic Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntertertianer
Beiträge: 186
User seit 26.07.2008
| Geschrieben am 12.10.2013 um 17:59 Uhr  
| Heb het ook 1x gehad.
Rubber onder achterraam geheel gekit,
pomp. verhoogd neerzetten en gaatjes in de deksel van de pomp maken
zodat het evt. water weg kan ipv zich ophoopt in de pomp !
Verder afvoergat onder reservewiel controleren en evt. open maken.
Inpakken van de pomp gaf bij mij juist het probleem van vol lopen !!!
--
SLK 230 automaat, '98, brillantzilver metallic,
"16 zomer + wintervelgen, zwart leer+verwarming , lekker orginele auto. 153500km.
Tourtip: de Bollenstreek | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an peter230SLK Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
| | Affiliate-Anzeigen:
|
| |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
Beiträge: 107
User seit 30.07.2010
| | |
|
|
| Wer ist online?
| | Anonym :1103 Mitglieder: 16 Im Chat : 0
|
| Google@MBSLK
| | |
| affil_r_u
| |
|
| google 160
| | |
|