Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 03.10.2011 um 22:32 Uhr  
| Hallo Allemaal,
Na een lange pauze en de gedwonegn verkoop van mijn geliefde groene SLK200k uit 2005 kon ik me lange tijd geen SLK meer veroorloven.
Dat is nu gelukkig weer verandert en ben ik weer terug in een blauwe 280,type 171 uit 2007,met maar 27.000km op de teller,en weer met creme interieur.Ik geniet er ontzettend van,en ik rijdt nu met gele borden omdat ik weer in NL woon,in de buurt van Kerkrade.
ik hoop dat ik weer een keer van de partij kan/mag zijn als er weer een meeting is!
De laatste dagen waren echt heerlijk met het open dakje,goh,wat heb ik het gemist!!!!
Tot gauw weer een keer,lieve groetjes Anne | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 19.12.2004
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenquartaner
User seit 17.07.2011
 | |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenquartaner
User seit 30.08.2009
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
(nicht mehr aktiv)
| |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
User seit 16.05.2004
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forengrundschüler
User seit 01.01.2011
 | |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenoberprimaner
User seit 14.08.2006
| |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | Geschrieben am 16.10.2011 um 13:04 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von emmystarlight am 16.10.2011 um 13:08 Uhr ]
Hoi Allemaal,
Dank je wel voor de leuke welkomstbijdragen.Ben de auto nog optisch weer naar mijzelf aan het "toetrekken",dan maak ik weer wat foto's!!Ik moet wel zeggen,6 cylinders rijden wel megaheerlijk en bij de 280er valt het verbruik best mee,maar 1 liter meer op de 100 dan de 200 kompressor.En dan die heerlijke automatische 7 bak,mmmmmmmm.
Volgend jaar probeer ik weer een Limburg toer te organiseren,misschien kan ik iets samen regelen met Hans en Janet???
Ik heb de auto in Duitsland gekocht en ingevoerd,BPM is natuurlijk hard!!Ik heb hem van een oude man gekocht,de auto stond de meeste tijd en ziet er desbetreffend uit.De man was overleden en de weduwe reed al 20 jaar geen auto meer en was er geloof ik bang voor.Ik heb er echt een koopje aan gehad.......
Ik wilde al heel lang weer terug naar het SLK kamp,maar gratis is dat natuurlijk niet,dus effe sparen maar....
Ik hoop dat we elkaar bij 1 van de volgende meetings weer kunnen zien,er zullen vast wel nieuwe mensen bij gekomen zijn.Gezellig!
groetjes Anne
Ps.@ Hans en Janet: Werk inderdaad nog aan het Stadttheater!!!
Pss@ Iedereen:Ik heb de 70 ps meer niet voor de snelheid!!!Ik vond het 6 cylinder geluid zo mooi!!! | Antworten
Antworten mit Zitat
Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forengrundschüler
User seit 10.07.2011
| |
 |