Schreiberlevel: Forenobersekundaner Beiträge: 332
User seit 06.06.2010
Geschrieben am 07.07.2011 um 00:27 Uhr  
Nog 1 maand en dan is het zover -
wat ik graag wil weten is - wie zijn er van plan om "redelijk met elkaar" richting BAD BOLL te rijden ?
als er namelijk geen animo meer voor is ... (het zou kunnen hahaha)
dan kan ik misschien voor mezelf een "route gaan plannen met nog een extra nachtje maffen" maar ja - vakantieperiode dus ik kan ook niet al te lang wachten met een hotelletje boeken...
PS zodra ik mijn nieuwe Benz heb zal ik een foto gaan posten. De levertijd is ongeveer nog 2 a 3 weken.
Schreiberlevel: Forenunterprimaner Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
Geschrieben am 07.07.2011 um 19:49 Uhr  
MB-girl-NL schrieb:
Nog 1 maand en dan is het zover -
wat ik graag wil weten is - wie zijn er van plan om "redelijk met elkaar" richting BAD BOLL te rijden ?
als er namelijk geen animo meer voor is ... (het zou kunnen hahaha)
dan kan ik misschien voor mezelf een "route gaan plannen met nog een extra nachtje maffen" maar ja - vakantieperiode dus ik kan ook niet al te lang wachten met een hotelletje boeken...
PS zodra ik mijn nieuwe Benz heb zal ik een foto gaan posten. De levertijd is ongeveer nog 2 a 3 weken.
Wat voor nieuwe Benz Cindy ????
Ben je vergeten dat we op de donderdag voor Bad Boll samen met nog wat andere liefhebbers naar de AMG fabriek gaan ??
Jij staat nog steeds op ons lijstje hoor !!
Mss een idee om bij bij v.d. Valk in Venlo te logeren dan hoef je donderdag's niet voor dag en dauw te vertrekken.
Mss loop ik op de zaken vooruit maar denk dat we rond 8:00 uur gezamenlijk uit Venlo vertrekken op de donderdag.