Schreiberlevel: Forenvorschüler Beiträge: 23
User seit 29.06.2011
Geschrieben am 03.07.2011 um 22:44 Uhr  
Hallo allen ,
Even voorstellen. Sinds 1 week de gelukkige bezitter van een R170, 230K aut.ASR tempomaat airco Prachtige blauwe kleur(352) fraai 2- kleurig leder interieur, zwart/quartz(225). Velgen zijn minder(oxidatie) alsmede een paar krasjes. Ook wat "peeling" binnen, maar bijgewerkt met een stift van Volico en ik moet zeggen kan er weer mee door Hij is uit '97 maar dat is hem bijna niet aan te zien of te voelen.
Kwam vorig weekend op de Grevelingendam mij een andere blauwe SLK tegemoet en die zwaaide zowaar. Een vriendelijk gebaar. Ik zag hem helaas te laat. Ik ben dat eigenlijk ook alleen maar op de motor gewend.
Heb al gezien dat hier en anders wel bij onze Duitse vrienden veel kennis te vinden is. Kan mij heel goed te pas komen. Wie weet kan ik op termijn zlefs een bijdrage leveren.
User seit 29.06.2011
Geschrieben am 04.07.2011 um 22:43 Uhr  
rietje schrieb:
Philip en Yolande, welkom op de site. Ik wens jullie veel succes en cabrio plezier met jullie 'SLK'. Hoeveel km heeft ie al op zijn teller?
Groet,
Marc
Hallo Marc,
Dank voor je reactie. Op de teller staat een kleine 150k. Er zit ook een onderhoudsboekje + gebruikershandleidingen + afleverbon met alle opties in een fraai Benzmapje, zelfs 2 resevebatterijen voor de sleutels.
Groet Philip
User seit 29.06.2011
Geschrieben am 04.07.2011 um 22:56 Uhr  
Hartelijk dank. 3-de ZHE rit. Klinkt goed. Maar eerst de velgen zuiver maken. Ik heb er al 1 gedaan en ben redelijk tevreden met het resutaat.
One down, Three to go.
Groet,
Je naamgenoot