Schreiberlevel: Diplomforenuser Beiträge: 1344
User seit 22.04.2008
Geschrieben am 12.02.2011 um 17:29 Uhr  
Het is zover. De voorbereiding is begonnen voor de 3e zuid hollandse eilanden rit.
Vanmiddag hebben Peter, Philip en ik ,Kleis onder het genot van een borrel de eerste aanzet gegeven voor een mooie rit door het zuid hollandse landschap.
Noteer in de agenda zondag 4 september. Op deze schijnt de zon en gaan we een mooie tocht rijden.
Informatie over de inschrijving volgt binnenkort.
Schreiberlevel: Forenabiturient Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
Geschrieben am 12.02.2011 um 18:11 Uhr  
Hoi Kleis,
Ik wil me er natuurlijk niet mee bemoeien maar...... Als jullie weer een stop plannen bij het laatste punt van vorig jaar laat het dan even weten. Zal ik alvast mijn terrein banden er onderleggen om de boel om te ploegen
Schreiberlevel: Forenstudent Beiträge: 1141
User seit 25.09.2007
Geschrieben am 12.02.2011 um 18:57 Uhr  
JKA schrieb:
Hoi Kleis,
Ik wil me er natuurlijk niet mee bemoeien maar...... Als jullie weer een stop plannen bij het laatste punt van vorig jaar laat het dan even weten. Zal ik alvast mijn terrein banden er onderleggen om de boel om te ploegen
gr. Jeroen
--
Finally knowing....
....that nobody knows....
Hihihi, Ik zou dan maar zwembanden onder je Slk doen
--
SLK320- 6Cilinder Automaat, Cubanitzilver, AMG 17-velgen, AMG stoelen met verwarming, Zwart / Creme AMG zittingen, Xenon verlichting en dakloos!
Schreiberlevel: Forenritter Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
Geschrieben am 12.02.2011 um 22:05 Uhr  
Met een grote boog rijden wij om dat punt heen, mijn kleding is nog steeds niet droog.
Maar ook al schijnt de zon, ons nieuwe startpunt heeft wel met veel water te maken. Dat was voorlopig weer het eerste voor zetje.