Schreiberlevel: Forengrundschüler Beiträge: 26
User seit 01.01.2011
Geschrieben am 01.01.2011 um 17:20 Uhr  
Goede dag SLK liefhebbers,
Aller eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en veilige km toegewenst.
Mijn naam is Jos en ben getrouwd met Petra en wij zijn sinds oktober 2009 in het bezit van een SLK die ik zelf heb ingevoerd. We wonen in het zuiden van Zuid-Limburg. Voorheen waren we al gewend om cabrio te rijden ( Golf1 en een Golf4) maar sinds we deze SLK hebben zijn we met het MB virus besmet. Hij staat nu met zijn MB pyama aan in de garage want hij wordt in de wintermaanden niet gebruikt. Ik hoop in de toekomst nog veel liefhebbers te ontmoeten bij een of ander evenement of rondrit om zo mijn SLK te laten zien. Ik zal proberen om wat foto's te uploaden maar het is me nog niet gelukt om ze te verkleinen.
Schreiberlevel: Forenquintaner Beiträge: 96
User seit 08.04.2008
Geschrieben am 01.01.2011 um 19:59 Uhr  
Hallo Jos en Petra,
Wat leuk om enkele Zuid Limburgse SLK freeks te begroeten op dit forum. Ik woon in Spaubeek en ben van Kerkrade. Waar wonen jullie? Misschien kunnen we eens samen een tourtje maken.
Schreiberlevel: Forenunterprimaner Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
Geschrieben am 02.01.2011 um 10:21 Uhr  
Welkom Jos en Petra op dit forum, proficiat met jullie 'SLK'. En nu wachten op mooie warme zonnige dagen! Hopelijk treffen wij jullie eens op een rondrit.
Wij zijn van Belgisch Limburg omgeving Genk.
Schreiberlevel: Forengrundschüler Beiträge: 26
User seit 01.01.2011
Geschrieben am 02.01.2011 um 17:13 Uhr  
Hallo Ron,
Wij komen uit Landgraaf en zodra het weer beter wordt lijkt het me leuk om een ritje te maken en leden te leren kennen die mij een beetje wegwijs kunnen maken op het forum. Auto staat nu nog binnen en wordt weer gebruikt zodra de sneeuw en ijzel weg is(zie foto).
Schreiberlevel: Forenquintaner Beiträge: 96
User seit 08.04.2008
Geschrieben am 02.01.2011 um 20:01 Uhr  
Hallo Jos,
Dat is natuurlijk kortbij en lijkt me leuk als de rotsooi weg is een keer iets af te spreken. Die van mij is ook in de slaapstand totdat het weer beter is. In elk geval al veel plezier hier op het forum waar veel informatie te lezen is en leuke dingen georganiseerd worden.