.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: kleuren onderlip prefacelift
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 12.06.2010 um 15:20 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von dkulliminati am 12.06.2010 um 15:29 Uhr ]

Zo de zomer is in aantocht en het wordt weer lekker weer om aan de SLK te knutselen. Na de laatste toertocht viel me op dat er steeds meer facelift modellen aanwezig waren en ja dan lijk zo'n prefacelift al snel "out dated". Dus is het idee ontstaan om de bumperlips (die verschrikkelijke matzwarte dingen aan de onderkant) te gaan kleuren/spuiten. Nu was mijn hobby vroeger altijd onderdelen (tuning) spuiten. Alleen had ik hier na het bouwen en verbouwen weinig tijd meer voor. Tevens vond ik het zonde om dingen te gaan spuiten aan de SLK als het resultaat niet bijna perfect is...

Maar ja kan altijd proberen en anders hadden we hem naar de spuiterij gebracht... Al met al is het resultaat voortreffelijk en ben ik helemaal happy. Heb wel heel het officieele process doorlopen voor een goed resultaat (plastic primer, filler/spuitplamuur, aflakken, vernis/blanke lak en uren schuren). Meeste onderlips zijn zonder spuitplamuur gespoten en dan zie je nog steeds de grove ondergrond.



   

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 12.06.2010 um 15:21 Uhr   
spuitplamuur

   

--
Mercedes Benz SLK 200 zwart, 16 inch Velge, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, zwart leder interieur, stoelverwarming


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 12.06.2010 um 15:22 Uhr   
loshalen oude lip

   

--
Mercedes Benz SLK 200 zwart, 16 inch Velge, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, zwart leder interieur, stoelverwarming


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 12.06.2010 um 15:23 Uhr   
nog 1 met de oude onderlip

   

--
Mercedes Benz SLK 200 zwart, 16 inch Velge, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, zwart leder interieur, stoelverwarming


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 12.06.2010 um 15:27 Uhr   
Oo en zoals je misschien ook kan zien heb ik er de heldere knipperlichten op geplaatst. Heb lang zitten twijfelen tussen alles helder of alleen de knipperlichten...uiteindelijk hiervoor gekozen. Vond de heldere lampen niet zo bij het model passen en wilde eigenlijk de lijn in de motorkap benadrukken met de lampen. Binnenkort nog de heldere mistlampen en dan is de voorkant geupgrade....

Dan wordt het tijd voor de achterkant en de handgrepen...gezien het formaat en dat ik dat al eens eerder bij mijn vorige auto gedaan heb zal dit wel als eerste gedaan worden denk ik.

Gr. Donny

--
Mercedes Benz SLK 200 zwart, 16 inch Velge, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, zwart leder interieur, stoelverwarming


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 12.06.2010 um 17:58 Uhr   
Donny,

Complimenten, heb je goed aangepakt. Je ziet inderdaad vaak een even snel overgespoten onderlip. Maar dit staat gewoon goed.
Combinatie helder knipperlicht en normale koplamp is apart, ben benieuwd hoe dit er in het echt uit ziet. Hoe ga je dit met de dorpels doen?
Wat wel zo past, wat duurdere oplossing zijn de dorpels van de face lift, in ieder geval goedkoper dan de AMG skirts. Passen volgens mij zo, staat zeker goed.

--
29 AUGUSTUS DE ZUID-HOLLANDSE EILANDEN RIT

http://philipgroenendijk.nl

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 13.06.2010 um 10:55 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von dkulliminati am 13.06.2010 um 12:29 Uhr ]

Hoi Philip,

Allereerst bedankt voor de complimenten. Vind dat leuk werk en vooral als het dan ook lukt...

Met de heldere knipperlichten alleen krijg je een duidelijker onderscheid tussen de lampen zelf en de knipperlichten. De koplampen waren altijd net "puppy eyes" . Van die grote ovalen vlakken op de auto. De R171 heeft dat al een stuk minder en kijkt daarom wat bozer.

Moet wel zeggen dat ik nog wel die heldere mistlampen wil. Maak het iets meer een geheel...

De sideskirts op mijn auto zijn al gespoten alleen zonder het hele plamuurprocess...Ik ga inderdaad kijken voor een facelift sideskirt of AMG versie...Maar die zijn vaak niet te betalen.

Ik laat je weten wat het is geworden...

--
Mercedes Benz SLK 200 zwart, 16 inch Velge, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, zwart leder interieur, stoelverwarming


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Auto-maat

Schreiberlevel:
Forenquartaner
Forenquartaner
Beiträge: 116
User seit 11.11.2008
 Geschrieben am 14.06.2010 um 10:21 Uhr   
Hallo Donny,

Complimenten voor het spuitwerk en natuurlijk ook voor (minstens zo belangrijk) het voorwerk! Nu maar extra goed oppassen voor hoge stoepranden bij parkeervakken. Zonde van krassen op die onderlip.

T.a.v. de mistlampen even het volgende: op onze vorige SLK, gelijk aan die van jullie, had ik ook heldere mistlampen gemonteerd (en in ons geval ook heldere koplampen). Zowel de mistlampen als de koplampen waren niet origineel en van het merk(?) Depo.
Na niet lange tijd waren de mistlampen veranderd in aquariums: tot de helft gevuld met water. Niet alleen van het rijden in de regen, daar ontkom je niet altijd aan, maar ook van het wassen Naderhand drogen met fohn e.d. heeft niet mogen baten en het werd er alleen maar lelijker van.
Kijk dus uit welke mistlampen je kiest en indien niet origineel (zijn deze er überhaupt?) kit ze dan bijvoorbeeld goed af vóór montage. Dit ter voorkoming van teleurstellingen .

Groet, Theo

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Auto-maat    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE

   dkulliminati

Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 293
User seit 08.04.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 14.06.2010 um 11:56 Uhr   
Hoi,

Dank je wel voor de reactie...Ik zal uitkijken voor de stoeprandjes..Is inderdaad jammer van de inspanning zou het gebeuren. Maar daarintegen moet het wel sterk genoeg zijn om wat klapjes aan te kunnen.

Over je reactie mbt de heldere mistlampen. Goed advies. Ik heb zelf nu de knipperlichten en inderdaad ze zijn van een wat mindere kwaliteit. Goed in de gaten houden met wassen. Originele liggen nog in de kast dus kan ze altijd weer zo vervangen. Ik weet zelf ook niet of er originele zijn. Denk het haast niet. Er is geen model uitgebracht die ze had...

Als ik ze binnen heb laat ik het weten...

--
Mercedes Benz SLK 200 zwart, 16 inch Velge, Sony MEX BT2500 Bleutooth radio, zwart leder interieur, stoelverwarming


 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an dkulliminati    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Blitzen Benz

Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 902
User seit 15.11.2007
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 15.06.2010 um 18:02 Uhr   
Donny, complimenten voor dit nieuwe project! Weer een onderdeel om voortdurend te poetsen

Groet Peter

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Blitzen Benz    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 | 3 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :775
Mitglieder:    7
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.363.799

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Magst Du Spargel?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm