.
;
SLK & SLC Community

HOME IMPRESSUM Datenschutz @ Administratoren Wir über uns Nederlands Forum MBSLK-Foren


mbslk.de ... The SLK-CommunityVäth
mbslk.de ... The SLK-CommunityVÄTH - Give your car Wings

mbslk.de ... The SLK-CommunityCommunity
mbslk.de ... The SLK-CommunityStammtische
Veranstaltungen
Veranstaltungsfotos
SLK-Bilder
Bilder hochladen
User-Suche
Fahrer-Verzeichnis
Community-Check
Erlebnisberichte
FAQ

mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldt
mbslk.de ... The SLK-CommunityPetzoldts-Fahrzeugpflege

mbslk.de ... The SLK-CommunityFreiwilliger Kostenbeitrag
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de fördern

mbslk.de ... The SLK-CommunityMotointegrator
mbslk.de ... The SLK-CommunityMotorintegrator

mbslk.de ... The SLK-CommunityKommunikation
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-FOREN MBSLK.de Foren

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R170
mbslk.de ... The SLK-Community1996 - 2004
Baureihe R170

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R171
mbslk.de ... The SLK-Community2004 - 2011
Baureihe R171

mbslk.de ... The SLK-CommunityBaureihe R172
mbslk.de ... The SLK-Community2011 - 2020
Baureihe R172

mbslk.de ... The SLK-CommunityAlle SLK Baureihen
mbslk.de ... The SLK-CommunitySLK Geschichte

mbslk.de ... The SLK-CommunityMarktplatz
mbslk.de ... The SLK-CommunityMBSLK.de-Kollektion
MBSLK.de Kollektion
Kleinanzeigen
Sonderkonditionen
Bücher

mbslk.de ... The SLK-CommunityLinkblock
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-CommunityService & Tipps
mbslk.de ... The SLK-CommunityHotel und Gastro
Werkstatt-Tipps
Reifenservice
Werkstattkosten
KfZ-Kosten-Rechner
Felgenkalkulator
Link-Tipps
Downloads
MBSLK.de-Statistik
Newsletterarchiv




Die MBSLK.de-Foren » » Nederlands Forum

MBSLK.de-Foren-Suche:
 
In ein anderes Forum wechseln:






zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum 
Nederlands Forum » » Thema: TOER RITTEN
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.05.2010 um 23:14 Uhr   
We hebben pas de GLT rit 4 achter de rug, ieder enthousiast, de Ronde van Vlaanderen staat als volgende op de lijst en Peter, Kleis en ik zijn bezig met de Zuid-Hollandse Eilanden Rit de 2e. De jaren ervoor hebben we de Betuwe rit gehad, 3x volgens mij en de Zeelanden Rit.

We proberen het ieder naar zijn zin te maken maar doen we dat ook, m.a.w. zijn er suggesties, vinden we de rit te lang, of te kort. Moeten er meer stops in, of niet meer stops maar langere stops. Of helemaal geen stops. We zijn gelukkig altijd positief over de afgelopen ritten, waar best veel werk voor de organisatie in zit. Maar kan het beter.

Kort om, zijn er suggesties om een toer rit nog beter te maken dan hij al is. Zijn er ideeën hoe je het zelf graag wilt zien.

Kom maar op! We doen het voor iedereen, dus ook graag suggesties van iedereen.

Of vinden jullie het wel prima zo en zal deze topic snel in het niets verdwijnen.

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   FRPA

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 482
User seit vor Apr. 03
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 27.05.2010 um 23:37 Uhr   
tot nu toe vond ik elke rit goed en vast en zeker de moeite van de verplaatsing.
Het is ook altijd leuk om elk zijn manier van organiseren te "ondergaan".
Elke rit is zo altijd dat ietsje anders waardoor het plezant blijft.
De ene wat langer rijden, de andere wat meer stops.
Jouw ZHE rit van vorig jaar was ook heel goed. Doe maar zoals je bezig bent.

grts

Fré

--
Wil je mee met de Ronde Van Vlaanderen voor SLK?
Zondag 8 augustus 2010
Hier aanmelden;
http://www.mbslk.de/modules.php?op=modload&name=Kalender&file=index&type=view&eid=2084

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an FRPA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:














Beitrag von:
... ist OFFLINE

   rietje

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 498
User seit 28.02.2009
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.05.2010 um 09:05 Uhr   
Beste Philip,

ik heb met jullie SLK- toerritten TOTAAL geen ervaring, wel wat ervaring met oldtimerritten.
Afstanden en organisatie hangt altijd af van de organisator zelf. En wat Fré zegt, zal dat ook zo zijn. Ik lees op het forum niets anders dan lof, ik zou zeggen houden zo! Mijn ervaring met oldtimerritten, beginnen 's morgens vanaf 8h30 met aanmelding en ontbijt, vanaf 10h00 START met routeboek meestal met bolleke pijl, of km afstanden met straatbenaming en gemeente. 's Middags een halte van 1h tot 1,5h vrijblijvende piknik of restaurant op zo'n geschikte locatie.
Rond 13h30 weer start , aankomst eindbestemming rond 17h op een locatie waar je kunt afsluiten met koffie en vlaai of diner, rekening houdend voor die mensen die van ver moeten komen. Tijdens de ganse rit rekening houden, indien mogelijk natuurlijk, haltes aan pittoreske drankgelegenheden en zeker in zomertijd waar vrijblijvend kan gestopt worden voor wat nattigheid! (lol)

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an rietje    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:

User existiert nicht mehr bei MBSLK.de
 Geschrieben am 28.05.2010 um 18:09 Uhr   
Philip,

De toerritten waaraan ik heb deelgenomen waren bijzonder goed georganiseerd. De locaties die bezocht worden vallen bij ons goed in de smaak. Het aantal stops tijdens de rit is wat ons betreft voldoende.

Wat misschien wel leuk is om eens een keer een korte rit te maken en daaraan een activiteit koppelen. 6 juni zou daar een mooie gelegenheid voor zijn. We bezoeken MB Nederland en daarna maken we een korte rit. Ik loop zelf met de gedachte om zo iets te organiseren tijden het bollen seizoen.

Groet,

Wim

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenuntersekundaner
Forenuntersekundaner
Beiträge: 256
User seit 19.08.2004
 Geschrieben am 28.05.2010 um 21:10 Uhr   
[ Beitrag wurde zuletzt editiert von Henk am 28.05.2010 um 21:13 Uhr ]

Dag allen,

Mijn opmerking is dat ik vind dat er altijd fors doorgereden wordt tijdens de tourritten. Misschien komt dat omdat ik vaak achteraan rijd, maar rijd ook weer niet altijd achteraan.
Maar ook mijn bijrijder maakte er tijdens de GLT 2009 een opmerking over, terwijl ik het er nooit met hem over gehad heb. Zit best iets in dus.

Dus diegene die aan kop rijdt: SLOW DOWN!! en realiseer je dat de auto's achteraan harder moeten rijden om bij te benen. Het hoeft allemaal niet zo gejaagd, doen we op het werk wel, want daar moet het.

Groeten,

Henk

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Henk    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   FRPA

Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 482
User seit vor Apr. 03
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 28.05.2010 um 21:41 Uhr   
absoluut akkoord om op 6 juni nog een ritje aan het bezoek aan Mercedes te breien...

--
Wil je mee met de Ronde Van Vlaanderen voor SLK?
Zondag 8 augustus 2010
Hier aanmelden;
http://www.mbslk.de/modules.php?op=modload&name=Kalender&file=index&type=view&eid=2084

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an FRPA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenabiturient
Forenabiturient
Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.05.2010 um 08:54 Uhr   
@ Henk,

Het snel moeten rijden achterin is een probleem waar ik zo snel geen oplossing voor weet! Ik heb een paar tochten meegereden en voorin val je bijna uit de auto terwijl je achterin je een F1 coureur waant....
Voorin bepaal je de actie en achterin moet je reageren op je voorganger en ben je dus altijd "te laat". Als dat 20x (20 rijders) gebeurd dan heb je een enorme vertragingsfactor welke de laatste rijder moet "goedmaken"

Oplossingen en/of suggesties zijn welkom!

Groet Jeroen

--
Finally knowing....
....that nobody knows....

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an JKA    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE

   Philip

Schreiberlevel:
Forenritter
Forenritter
Beiträge: 3255
User seit 19.12.2004
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.05.2010 um 10:38 Uhr   
Het beste is wanneer je dit hinderlijk vind, voorin gaan rijden, vond het de laatste GLT Rit meevallen met de snelheden. Wat ik wel ervaar, wanneer er een afslag is en er moeten enkele SLK's wachten er behoorlijk doorgetrokken wordt, voor de kik denk ik om later redelijk af te remmen omdat de voorste wachten op de achterste, het colonne principe, wat goed werkte trouwens. Door het colonne principe haal je volgens mij behoorlijk de snelheid uit het achterste gedeelte.

--
29 AUGUSTUS DE ZUID-HOLLANDSE EILANDEN RIT

http://philipgroenendijk.nl

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an Philip    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Affiliate-Anzeigen:







Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.05.2010 um 15:17 Uhr   


Henk schrieb:

Dag allen,

Mijn opmerking is dat ik vind dat er altijd fors doorgereden wordt tijdens de tourritten. Misschien komt dat omdat ik vaak achteraan rijd, maar rijd ook weer niet altijd achteraan.
Maar ook mijn bijrijder maakte er tijdens de GLT 2009 een opmerking over, terwijl ik het er nooit met hem over gehad heb. Zit best iets in dus.

Dus diegene die aan kop rijdt: SLOW DOWN!! en realiseer je dat de auto's achteraan harder moeten rijden om bij te benen. Het hoeft allemaal niet zo gejaagd, doen we op het werk wel, want daar moet het.

Groeten,

Henk



Nou Henk dan had je echt aan de GLT 2010 moeten deelnemen want toen lag het gemiddelde op 37km (!!!!) dus dat valt alleszins mee.

Wij vinden het overigens toch best meevallen, als je dit al hard vind
gaan dan moet je maar niet in Duitsland aan een toertocht meedoen want daar wordt pas echt doorgereden !!!!!! Niet Suhl gangers ????????

Ruud en Elly

--
Open rijden is suuuuuper !

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an mbslknl    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Beitrag von:
... ist OFFLINE


Schreiberlevel:
Forenunterprimaner
Forenunterprimaner
Beiträge: 448
User seit 21.06.2003
geprüftes Mitglied
 Geschrieben am 29.05.2010 um 15:20 Uhr   


Philip schrieb:
We hebben pas de GLT rit 4 achter de rug, ieder enthousiast, de Ronde van Vlaanderen staat als volgende op de lijst en Peter, Kleis en ik zijn bezig met de Zuid-Hollandse Eilanden Rit de 2e. De jaren ervoor hebben we de Betuwe rit gehad, 3x volgens mij en de Zeelanden Rit.

We proberen het ieder naar zijn zin te maken maar doen we dat ook, m.a.w. zijn er suggesties, vinden we de rit te lang, of te kort. Moeten er meer stops in, of niet meer stops maar langere stops. Of helemaal geen stops. We zijn gelukkig altijd positief over de afgelopen ritten, waar best veel werk voor de organisatie in zit. Maar kan het beter.

Kort om, zijn er suggesties om een toer rit nog beter te maken dan hij al is. Zijn er ideeën hoe je het zelf graag wilt zien.

Kom maar op! We doen het voor iedereen, dus ook graag suggesties van iedereen.

Of vinden jullie het wel prima zo en zal deze topic snel in het niets verdwijnen.




Philip,

Wat ons leuk lijkt is een foto stop in de route inbouwen. Dit doen de Duitsers ook vaak.

Je kunt dan de deelnemende SLK's in een leuke formatie neerzetten en dan vanaf een bepaalt punt foto's maken. Had bv nu leuk op de Varselring gekunt daar was nl een mooie chicane waar we hadden kunen staan.

Ruud en Elly

--
Open rijden is suuuuuper !

 Antworten    Antworten mit Zitat  

  E-Mail an mbslknl    Bobby Moderatoren-Team informieren    Themen-Abo Themen-Abo bestellen
Gehe zu Seite: ( 1 | 2 )

zur Foren-Übersicht » » zur Seite Nederlands Forum
mbslk.de ... The SLK-CommunityWindschott DESIGN
mbslk.de ... The SLK-CommunityCAR GLAS DESIGN

mbslk.de ... The SLK-Community

Username


Passwort




NEUER USER
Passwort vergessen?

mbslk.de ... The SLK-CommunityWer ist online?
mbslk.de ... The SLK-CommunityAnonym  :1098
Mitglieder:    8
Im Chat  :    0


mbslk.de ... The SLK-CommunityXCar-Style
mbslk.de ... The SLK-CommunityXcar-style

mbslk.de ... The SLK-CommunityBesuch Nummer
mbslk.de ... The SLK-Community27.367.815

mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz
mbslk.de ... The SLK-Communityder Schwarz

mbslk.de ... The SLK-CommunityGoogle@MBSLK
mbslk.de ... The SLK-Community

mbslk.de ... The SLK-Community
mbslk.de ... The SLK-Community
Umfrage
Magst Du Spargel?

Ja
Nein

Zum Abstimmen bitte einloggen ...

Umfrage-Ergebnisse
Andere Umfragen

mbslk.de ... The SLK-Communityaffil_r_u
mbslk.de ... The SLK-Community
<

mbslk.de ... The SLK-Communitygoogle 160
mbslk.de ... The SLK-Community

  BreNet GmbH - Ihr zuverlässiger Partner für Webhosting, Domains und Webspace in Bremen


© 1999-2024 Sven Kamm
MBSLK ist gemäß Urkunde Nr. 30 2015 204 974 eingetragene Marke von Sven Kamm