Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquartaner
User seit 23.05.2010
 | Geschrieben am 23.05.2010 um 20:47 Uhr  
| [ Beitrag wurde zuletzt editiert von roanmarada am 23.05.2010 um 20:48 Uhr ]
Hoi,
ik ben Rob Waardenburg uit Hellevoetsluis en sinds kort in het bezit van een 230 uit 1997, ik heb diverse cabrio's gereden maar deze vind ik het beste.
ook ik heb een mooie donkerblauwe kleur die soms zwart en soms groen lijkt met 2 kleurig leer erin wat ik zelf weer in nieuwstaat heb gebracht met gewone op kleur gemaakte lederverf.
ik heb intussen de koplampen vervangen door heldere en er zit nog een update van de grill aan te komen.
ik ben zeker van plan aan toerritten mee te doen en waarschijnlijk zal die in vlaanderen de eerste zijn en zuid holland sla ik helaas voor de organisatie over omdat ik alle landwegen en mooie routes hier op de zuid hollandse en zeeuwse eilanden al div malen gehad heb.
tevens ben ik een liefhebber van oldtimers en kan zeggen dat ik er div gehad heb waaronder een kever speedster, saab 900 cabrio en fiat spider.
gr
Rob
| Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an roanmarada Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
 User existiert nicht mehr bei MBSLK.de | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
User seit 26.10.2008
 | Geschrieben am 24.05.2010 um 07:27 Uhr  
| Hoi Rob,
Welkom hier op het forum!
Heldere koplampen al geplaatst,gril in aantocht.... en waarschijnlijk nog vele mooie dingen te gaan!! Je hebt jezelf wel een hobby op de hals gehaald!!
veel plezier ermee
Gr.Jeroen
PS. kleur is Designo Meerblau Metalic?? Gisteren toevallig live gezien. heel mooi
--
Finally knowing....
....that nobody knows.... | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an JKA Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 15.11.2007
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 23.05.2010
 | Geschrieben am 24.05.2010 um 12:33 Uhr  
| allen dank voor jullie welkomstberichten , Peter zwart is hij zeker niet ,denk inderdaad designo blauw, maar wij hebben div kleuren live gekeken en von den deze net iets anders als de zwarte of zilver en of rode kleur die wij ook bekeken hebben en zeker in combinatie met het zwart blauwe leder is dit voor ons de mooiste kleurencombinatie.
--
hallo, mijn naam is Rob Waardenburg uit Hellevoetsluis, ik ben de trotse eigenaar van een SLK van 1997 in de kleur donkerblauw . na diverse cabrio's gehad te hebben vind ik dit de beste tot nu toe. foto's volgen nog. | Antworten
Antworten mit Zitat
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

User seit 15.11.2007
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenunterprimaner
User seit vor Apr. 03
 | |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 23.05.2010
 | Geschrieben am 25.05.2010 um 07:40 Uhr  
| Hoi Peter,
ja dit is duidelijk de kleur, nr staat niet in de sponning en op het kenteken staat blauw maar als ik zo naar de foto's kijk is het exact de zelfde kleur.
jammer want nu moet ik hem in gaan ruilen want we wilden geen zwart
bedankt voor de info.
gr
Rob
--
hallo, mijn naam is Rob Waardenburg uit Hellevoetsluis, ik ben de trotse eigenaar van een SLK van 1997 in de kleur donkerblauw . na diverse cabrio's gehad te hebben vind ik dit de beste tot nu toe. foto's volgen nog. | Antworten
Antworten mit Zitat
|
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
User seit 23.05.2010
 | Geschrieben am 25.05.2010 um 07:45 Uhr  
| Hoi Fre en Tina,
ja we kijken even of we meegaan met de vlaanderen tocht, dat hoor je nog van ons ik neem aan dat we nog even de tijd hebben om aan te melden?
gr
Rob en Anita
--
Antworten mit Zitat
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenunterprimaner
User seit 28.02.2009
 | |
 |