Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquintaner
 Beiträge: 79
User seit 08.08.2005
| Geschrieben am 05.04.2010 um 09:04 Uhr  
| hallo
Heb een probleem met de aanjager van de verwarming namelijk hij blijft altijd op maximum draaien ook als ik hem volledig afzet blijft hij doordraaien ook als ik het contact afzet blijft hij draaien. Dus heb ik de aansluiting aan de aanjager losgemaakt. heb de elek. motor al gedemonteerd alles lijkt normaal vanaf ik de aansluiting weer monteer begint hij te draaien. Kan iemand mij raad geven dank u
Fred | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an bink Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenabiturient
 Beiträge: 956
User seit 26.10.2008
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenquartaner
 Beiträge: 121
User seit 22.06.2008
| |
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenquintaner
 Beiträge: 79
User seit 08.08.2005
| |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forenritter
 Beiträge: 3922
User seit 16.05.2004
 | Geschrieben am 07.04.2010 um 06:45 Uhr  
| Hallo Fred,
Volgens mij betreft het het duo-ventiel dat vervangen moet worden. Deze gescheiden warm/koud voorziening is op een gegeven moment de weg kwijt.
Zoiets zou ik persoonlijk laten doen door een dealer die het geheel kunnen doormeten op functie.
Groeten,
Richard
--
*It's nice to be important but it's more important to be nice!* | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an road-ster Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE

Schreiberlevel: Forendoktor
 Beiträge: 1663
User seit 18.05.2008
 | |
 |
Affiliate-Anzeigen:
|
|
 |
Beitrag von:
... ist OFFLINE
Schreiberlevel: Forenuntersekundaner
 Beiträge: 260
User seit 30.12.2007
 | Geschrieben am 08.04.2010 um 21:48 Uhr  
| Hallo Bink, Ik neem aan dat je restwarmtecirculatie niet aan hebt staan, dan blijft de aanjager ook draaien als alles uit staat, maar wel met een laag toerental.
Als hij voluit blijft draaien ook op de nulstand, dan is de regelunit op de aanjagermotor waar de stekker op zit defect, de oorzaak van het stuk gaan van de regelaar is, dat glijlagers van de aanjagermotor droog zijn gelopen, deze moeten geregeld eens gesmeerd worden met wat olie.
Doordat de lagers zwaar gaan draaien loopt de stroom op, waardoor de regelaar doorbrand. Dit kost je dus een nieuwe regelaar !
Groeten Pedro. | Antworten
Antworten mit Zitat
E-Mail an pedro Moderatoren-Team informieren Themen-Abo bestellen |
|
 |